Belarus traktorid.

Soe küte ei aita sul mitte midagi kaasa, pumbas ja filtrites on nagunii kütus külm ning kasu sest sahmerdamisest on ümmargune 0. Masina enda paagi võib küll täis hoida kui võimalik. Tihtipeale muidugi pole võimalik kui masin kuskil võsas seisab. Sellepärast endal DT ka vihri 30l paak peal, kasutan vb kord-kaks aastast ning suurt paaki ei saa täis hoida, kipub vahest ära "kaduma" kütus paagist... Sad

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(12-02-2013, 21:50 PM)phyl Kirjutas:  Kuramus, ma olen täheldanud mõne kergema masina peal (vast toll selga ei karga), et kuni -20 kannatab roheline/sinine (kes kuidas nimetab) küte veel vabalt, ennem kui parafiin süldiks muutub.
...

Suvine kohe kindlasti mitte. "Üleminekukütuse" puhul kannatab kümmekond miinust ära. Sõltuvalt masina ehitusest (kuhu on juhitud sooja kütuse tagasivool paagis, kui avarad on trassid, kui soojas kohas filter) võib edukalt 5-10 kraadi madalamalgi temperatuuril hakkama saada. Eriti pidevalt käiv masin.

Paar eelmist külma talve elasid mitmed pidevalt käivad masinad nii üle, et kogu aeg oli suvine paagis - see lihtsalt eeldab vastavat elu- ja töökorraldust.

Golfi filter võib ummistumisel hakata läbilaset piirama - russi mootor küsib täisvõimsusel pea kaks pange tunnis... Sobiv universaalne filter on hea, kuid paraku maksab raha.

Russi filtrisüsteem on küllalt mõistlik ja selle vahetamist ma ei pea hädavajalikuks. Elelent on odav, vahetus lihtne ja puhas töö. Filtrikopsiku sulgeb neljast nurgast konkreetne keermesliide. Settepoti puuduseks on läbipaistva osa puudumine - kunagi ei tea, kes seal ujub...
Vasta

Jälgin kõrvalt nõuandeid külma traktori käivitamisest,kuid minuarust on siiski parem sooja traktori käivitamine.Kui elad ikka maal ja endal käed-jalad otsas,siis ei ole probleem küll mingi sooja ruumi ehitamine.Muidugi selge on see,et mõnikord töö spetsiifika ei võimalda lihtsalt kodust alustada.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta

Matuu, mõtled pihustite tagasivoolu. Russi pihustid mõnikord kipuvad tõesti klassi näitama ja ei lase piiskagi kütet läbi, nii et tagasivoolu toru täiesti kuiv. Omal D-240 ja pihustite tagasivoolu toru moe pärast küljes. Tolmab seest.
Vasta

(13-02-2013, 06:44 AM)Moto555 Kirjutas:  Matuu, et tagasivoolu ära pimedaks tee see peab olema avatud.
Osa küttest tuleb läbi kanali tagasi ja kui pihusti nn ummikus on segab see pihusti tööd ja pump ei arva ka sellest midagi ja korsten haiseb ja ajab halli.
See teise küttefiltri idee on päris hea aga filter võiks olla selline, kus on tagasivoolu klapp(ei lase kütet maha), põhjas separaator ja sealtkaudu saab ka sette välja lasta ja on ka käsipumbad peal ja tagasivool pihustitest tuleb ka filtrisse.3 otsaga tavaliselt
Filtri hinnad on erinevad olenevalt tootjast ja ka kvaliteedist ja kehva filtri element laguneb.

Mille pärast on tagasivool filtrisse halb? Õhk jääb ringlema!! Aja jooksul tuleb välja aga mitte nii kiirelt, kui suunata tagasivool otse paaki.

Vene massinatel on see tagasivool jah "moe pärast" ega sealt eriti midagi tagasi lähe - tegelikult on see põhjustatud sellest, et pumba sisene etteande pump ei ole nii võimekas kui võiks olla.

Golfi filtril on põhja küljes separaator olemas (uuri ennem millise viguriga tegu on, kui hakkad vaidlema) sette välja laskmiseks.

Mille jaoks on sul vaja filtri korpuse külge eraldi käsi pumpa? Kõrgsurve pumba küljes on käsi pump olemas.

Filtrid lagunevad? Pole mina sellist asja veel täheldanud.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(13-02-2013, 10:56 AM)Daff Kirjutas:  Matuu, mõtled pihustite tagasivoolu. Russi pihustid mõnikord kipuvad tõesti klassi näitama ja ei lase piiskagi kütet läbi, nii et tagasivoolu toru täiesti kuiv. Omal D-240 ja pihustite tagasivoolu toru moe pärast küljes. Tolmab seest.

Minul küll tühikaõigul tiksudes läheb tagasivoolu ikka omajagu kütust, koormuse all ei tea kommenteerida.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Golfi filter võib ummistumisel hakata läbilaset piirama - russi mootor küsib täisvõimsusel pea kaks pange tunnis... Sobiv universaalne filter on hea, kuid paraku maksab raha.

Russi filtrisüsteem on küllalt mõistlik ja selle vahetamist ma ei pea hädavajalikuks. Elelent on odav, vahetus lihtne ja puhas töö. Filtrikopsiku sulgeb neljast nurgast konkreetne keermesliide. Settepoti puuduseks on läbipaistva osa puudumine - kunagi ei tea, kes seal ujub...
[/quote]

No filtri torud on 6-8mm läbimõõduga (õhtul täpsustan). 20-30l kütet voolab sellest filtrist tunni jooksul kergelt läbi.

Maksab raha küll, aga see orginaal filtri süsteem ei ole nii efektiivne (see on see mis mind motiveeris sellist tuuningut tegema)

Kui ummistusi kardad? Siis enda kogemusest võin julgustada - suve hooajal hakkab alternatiiv kütete põletamine. Mida olen seni paaki kallanud? :Hüdroõli, trafoõli, mootoriõli, taimeõli - pole miski siiani torusid umbe tõmmanud.

Lihtsalt paaki kallates tuleb natuke tähele panelikum olla - igasuguseid "klimpe" ei ole mõtet paaki kallata. Hea kui "mehu" paaki kallates kasutad lehtrit, milles sõel.

Traktoril tuleb süüdet ka natuke timmida (õli jaoks) töötab paremalt.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(13-02-2013, 13:46 PM)phyl Kirjutas:  ...
No filtri torud on 6-8mm läbimõõduga (õhtul täpsustan). 20-30l kütet voolab sellest filtrist tunni jooksul kergelt läbi.

Maksab raha küll, aga see orginaal filtri süsteem ei ole nii efektiivne (see on see mis mind motiveeris sellist tuuningut tegema)
...

Torud ei olegi probleem. Probleem on filtri pindala. Sest mis filter see on, mis solgi peale ei ummistuks. Ning sealt tuleb vahe sisse...

Mis häda originaalfiltrisüsteemil on? Pappelement on sama sisuga, mis odavad pütidki. Ühtviisi filterpaber mõlemal juhul, lihtsalt pinda on auto filtris vähem.

Loomulikult on asjal jumet, kui majapidamises kõik asjad sama filtriga käivad - sestap plaanin minagi minna üle MB filtriteleWink
Vasta

(13-02-2013, 13:51 PM)v6sa Kirjutas:  
(13-02-2013, 13:46 PM)phyl Kirjutas:  ...
No filtri torud on 6-8mm läbimõõduga (õhtul täpsustan). 20-30l kütet voolab sellest filtrist tunni jooksul kergelt läbi.

Maksab raha küll, aga see orginaal filtri süsteem ei ole nii efektiivne (see on see mis mind motiveeris sellist tuuningut tegema)
...

Torud ei olegi probleem. Probleem on filtri pindala. Sest mis filter see on, mis solgi peale ei ummistuks. Ning sealt tuleb vahe sisse...

Mis häda originaalfiltrisüsteemil on? Pappelement on sama sisuga, mis odavad pütidki. Ühtviisi filterpaber mõlemal juhul, lihtsalt pinda on auto filtris vähem.

Loomulikult on asjal jumet, kui majapidamises kõik asjad sama filtriga käivad - sestap plaanin minagi minna üle MB filtriteleWink


Filter iseenesest on mõõtudega 150mm x80mm, läbilõige on selline.

Lihtsalt tihedamalt tuleb vahetada, kui on huvitav "mehu" paagis loksumas.

Torud vaatasin ka üle. Väljast on 8.5mm seest on 6.5mm.

Eks iga mees leiab endale oma lahenduse. Mina leian, et see 6 euri iga poole aasta tagant maksta on köömes, ja filtri lihtsa ehituse tõttu on lekkimis kohti ka vähem.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Tagasivoolu toru läheb filtrisse ja sealt paaki ja õhk ei jää ringlema uuri natuke
filtreid.
Kui tekib soov ja vajadus filter asendada siis võib asendada.
Soe küte üldiselt ja soe mootor käivitub paremini aga kardan, et igalühel ei ole sooja ruumi ja võimalust ka seda traktori jaoks ehitada.See on piisavalt suur, et seda kütta ja kui varju all on abiks seegi.
Samas ööseks välja jätta ei saa küttega nõus on kratid kallal isegi metsa tulevad pärap ja viivad lagedaks.
Kui paljud lumelükkajad soolalahust kasutavad tagumistes lohvides?On siin selliseid ka?
Vasta

(13-02-2013, 16:43 PM)Moto555 Kirjutas:  ...
Kui paljud lumelükkajad soolalahust kasutavad tagumistes lohvides?On siin selliseid ka?

Vale teema, pane see huvitav küsimus siia:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...27&page=13
Vasta

Muide mtz-ile peaks olema saada ka tehase poolt paberelemendiga kütusefiltreid, meil majandis osadel on see juba tehase poolt küljes ja saad senna alla osta asenduse man või fram tootjalt ning on oluliselt suurema pinnaga kui sõiduauto filter...
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...&Itemid=27
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...27&lang=et
Vasta

Paberelemendiga kütusefiltrid on ju russile olemas täiesti. Ühe suure filtriga ehk nn. 80 filter, neid on igas traktoripoes ja vanale tüübile, kuhu käisid sisse 3 puuvilla pooli, istuvad sisse T-25 paberelemendid.
Vasta

(13-02-2013, 16:43 PM)Moto555 Kirjutas:  Tagasivoolu toru läheb filtrisse ja sealt paaki ja õhk ei jää ringlema uuri natuke
filtreid.
Kui tekib soov ja vajadus filter asendada siis võib asendada.
Soe küte üldiselt ja soe mootor käivitub paremini aga kardan, et igalühel ei ole sooja ruumi ja võimalust ka seda traktori jaoks ehitada.See on piisavalt suur, et seda kütta ja kui varju all on abiks seegi.
Samas ööseks välja jätta ei saa küttega nõus on kratid kallal isegi metsa tulevad pärap ja viivad lagedaks.
Kui paljud lumelükkajad soolalahust kasutavad tagumistes lohvides?On siin selliseid ka?


OT: Kui jääb kripeldama!!

Ise räägid endale ju täpselt vastu - kui palju sul on praktikat diisel pillidega? Mina olen nu..inud nende filtritega millel pumba tagasivool otse filtrisse - ei tule see õhk sealt välja nii lihtsalt.

Kui on juttu 1998+ aastast pillidega siis neil on kõigil elektrooniline lisa etteande pump mis ka aitab kaasa, et õhk süsteemist kaoks.

Kui ikka tahad edasi vaielda - siis ma võin sulle praktika päeva korraldada nende filtritega. Võimalik, et siis saad tööpõhimõttele pihta!

Tehasest mõteldi, et filtri eluiga pikeneks, suunatakse pumbast ülejäänud küte filtri sellese osasse mis ei filtreeri enam ehk ei tõmmata paagist kütet juurde, vaid kasutatakse kõik see ära mis etteande pumbast ja pihustitest üle jääb.

Selles mõttes on see hea - hooldus välp on pikem, aga nu..i on ka rohkem -kui peaks küte vahepeal otsa saama + jällegi ühendus kohti on rohkem mis võivad lekkida ja tekitada väikse pea valu.

Minule ei ole probleemiks vahetada filtrit tihedamalt, kui ma tean, et ma ei pea järgnevat päeva pühendama õhu välja saamiseks.

Teemasse ka natuke!

Kui mootor ja küttesüsteem on TEHNILISELT KORRAS siis ei ole mingi -20 kraadine külm takistuseks käivitusel. Tuleb lihtsalt kallim õli mootorisse panna. (pole otsest katset teinud, kuid eeldan, et mineraal on sellisel temperatuuril solidooliks muutunud)

Aga kui asjad on natuke vanaks jäänud ja hõredamaks kulunud, siis kõige parema efekti käivitusel annab mootori soojendamine (eel soojendus, leek lamp jpm.)

Diisli soojendamine annab ainult sellel momendil efekti, kui diisel on ära hangunud - kui sellest momendist edasi soojendad siis hakkab diisli tihedus muutuma mis ei mõju plunserile hästi (kui on kulunud). Silindris peab õhk ikka soojaks minema siis tuleb tuli ka kolvile.

Kuidas seda õhku soojaks ajatakse, on iga inimese/meistri/tehniku otsustada!

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Sa saad natuke filtrist valesti aru mootorist tulev tagasivool läheb filtrisse ja see ei ole seotud üldse pealevooluga nii nagu sa mõtled mulle tundub ja läheb tagasi paaki ja mingit ringlust uuesti õhuga segatuna ei teki ennem paagist läbi käimata ja uuesti ringiga segame silindris.
Kui asendus toimub siis loomulikult selline kaasaegsem filter aga enda elemente(ja uue malli küttelelementidega) on ka saada ja kas selleks ka vajadus on, et seda ratsi teha ei tea nagu ütled igaühe enda asi.
Filtri õhutus el.mootorit ei ole kohanud veel küll aga eelsoojendeid paagi siseseid väliseid, filtri siseseid väliseid, pumba siseseid väliseid erinevaid pihusteid
Filtri vahetus ei ole keeruline, lahti, puhtaks, uus sisse, valad täis lased seista 15 min kinni ja käima ja pole vaja õhutadagi.
Tehnika juures on reegel see maksab ja võta see mida vaja mis kestab ja maksab lõppkokkuvõtes tuleb odavam.
Õli pigem poolsüteetiline aga kuidas seda valida ja mis massab seda otsutagu igaüks ise.
Belarus ei ole kaugeltki masin millele korralikku elu sisse ei saa puhuda.
Vasta

(14-02-2013, 10:21 AM)Moto555 Kirjutas:  Filtri õhutus el.mootorit ei ole kohanud veel küll aga eelsoojendeid paagi siseseid väliseid, filtri siseseid väliseid, pumba siseseid väliseid erinevaid pihusteid

Mees rääkis elektrilisest etteande pumbast mitte mingist filtri õhutus mootorist...
Tule taevas appi Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(14-02-2013, 10:21 AM)Moto555 Kirjutas:  Sa saad natuke filtrist valesti aru mootorist tulev tagasivool läheb filtrisse ja see ei ole seotud üldse pealevooluga nii nagu sa mõtled mulle tundub ja läheb tagasi paaki ja mingit ringlust uuesti õhuga segatuna ei teki ennem paagist läbi käimata ja uuesti ringiga segame silindris.
Kui asendus toimub siis loomulikult selline kaasaegsem filter aga enda elemente(ja uue malli küttelelementidega) on ka saada ja kas selleks ka vajadus on, et seda ratsi teha ei tea nagu ütled igaühe enda asi.
Filtri õhutus el.mootorit ei ole kohanud veel küll aga eelsoojendeid paagi siseseid väliseid, filtri siseseid väliseid, pumba siseseid väliseid erinevaid pihusteid
Filtri vahetus ei ole keeruline, lahti, puhtaks, uus sisse, valad täis lased seista 15 min kinni ja käima ja pole vaja õhutadagi.
Tehnika juures on reegel see maksab ja võta see mida vaja mis kestab ja maksab lõppkokkuvõtes tuleb odavam.
Õli pigem poolsüteetiline aga kuidas seda valida ja mis massab seda otsutagu igaüks ise.
Belarus ei ole kaugeltki masin millele korralikku elu sisse ei saa puhuda.

No kurat! Võibolla on asi minus, aga enamik lauseid lugesin läbi kolm korda, et aru saada, mida foorumlane öelda tahtis.

KASUTA KIRJAVAHEMÄRKE!!!

Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Vasta

Ära paba - ma olen isegi loobunud vaidlemisest.

Krt, mul oli koolis kogu aeg eesti keel tugev 3 aga koma oskan ikka õige kohapeale panna.
(mõni kord läheb mööda ka aga enamusest ikka pihta Cool )

Et teemat enam mitte risustada siis jätkakem teises teemas.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43719

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Selline küsimus misuguseid laiemaid esirattaid saab sellele MTZ-820 alla panna metsaveoks. Saksa E niiduki esirattad on paljudele belarussidele alla pandud kuid nüüd pole neid rattaid enam kuskilt saada.Osadel belarussidel on tehasest tulles juba laiemad esirattad all kuid kas need vene laiemad rattad ka sellel sobivad sellele 820 ilma velge ümber tegemata on küsimus.On kellegil sellel alal kogemusi. ˇˇ


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Ei oska öelda, kas E veljed 1:1 alla lähevad?
Meil majandis võeti ühed velje pealt maha, olid 16"laiad, rehvid läksid tõstuki alla kuid veljed hea õnne korral oleks võibolla alles ja ehk siis läheks vanaraua asemel müüki...
Veljed ise olid vitstega
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne