Vaata kummagi lingi pilte ja saad aru et juttu on kahest eri põlvkondade autodest. See punane lingil on isegi oma värdjalikuses veel lahedam tükk kui see valge. Ütleme nii et kui kaks faktorit oleks täidetud Raha ja suurem katusealune( laut) siis oleks juba mõlemad isendid heina sees roostesurma suremisest päästetud. Küll aga on mõlemad algvektorid puudu ja seega jäävad asjad nii nagu nad on.
Aga:
Kui keegi soovib heinamaal roostesurma suremiselt päästa ühe Ford Taunuse Mk4 kaheukselise sedaani, siis jutt järgmine.
Kevadel tegin suurema hobiautode müügi, mitu autot leidis ka omale uued omanikud. Alles jäi üks Ford Taunus. Katus nahatatud nagu ajastul popp oli.
Seisis ta nii et kõik kola mis auto küljest lahti oli loobitud autosse suvaliselt sisse ja isegi ei teadnud mis seal on ja ei ole.
Sügise saabudes oli aega väike hetk ja sortisin auto laiali. Selgus et auto on 95 protsenti olemas. Kõik liistud ja stanged jne. Boonuseks leidsin ka terve komplekti uusi pukse, üle vaadates ala 18 puksi, peaks olema terve sildade ja stabikate komplekt vist. Kuna mul see Taunus huvi omale ei paku siis müün autot ja puksid tulevad kaasa. Samuti on boonuseks ka Sierra 4*4 originaalne RS rool. Selline nagu ühel punasel talveralli sirjel peal oli. Autol on kaasas ka mingi vanaaenge superstereosüstem: Makk, ekvalaiservõimendi, võimendi ja mingi karp oli seal nendega veel. Auto võib olla umbes 1982 väljalaske aastaga. Bardakas oli Taunuse brošüürid ja sealgi 1982 trükimärked peal. Sisu on terve va juhiukse papp. Kõik pudinad on olemas. Üks suunatuleklaas on lahkunud. Mootoriks on 1,6 karpa. Manual4 käiguline kast. Mootor hetkel ei käi, ma ei viitsi sellega tegeleda, aega pole. Kere on alt kõik terve, kuid pruun, vajab liivapritsi ja mõistlikul määral keevistöid. Avariid see auto vist näinud pole, kõik vahed ja jooned jooksevad ilusti. Klaasid kõik terved, tuled ka va üks esimene suund. Kaasa ka 2 originaal Rally nimelist 13" plekkvelge, 4 mondeo 14" plekkvelge. Kroomstanged on üpris viisakad veel
Hetkel on ta ruumi puuduse tõttu liikunud Tartust Paleuperra, mis asub Valgamaal. Kes näha soovib siis peab vaatama minema. Seisab ta mul sõbra juures heinamaal. Kahju vaadata kui maa sisse vajuma hakkab. NB! pabereid ei ole kehtivaid , kuid tänases seadusandluses on isegi võimalik antud isend saada arvele, küll aga maksab see esmaregistri hinda.
Ma arvan et kui leiduvad head sõbrad, garaaz ja teotahe ning kuni 1000 euri raha kulutada auto sõiduvõimaliseks tegemisele siis on sellega täitsa võimalik Talverallile jõuda.
Transporti saab minult üle Eesti ja auto eest soovin saada 250 eurorutsi. Hinna üle iniseda pole mõtet. Juurde neid autosid ka ju enam mitte kuskilt ei tule. Hind on hetkel täpselt kahekordne vanaraua hind. See peaks tagama et auto ei lähe metallikollidele rauasortide sortimiseks.
Tänud tähelepanu eest. Loodan leida vanale nö kupeele uue ja asjaliku omaniku( kelleks pole kuusankoski).
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!