Postitused: 208
Teemad: 87
Liitus: Dec 2011
Maine:
3
Ma pole eriti kaua selle vanaratta asjandusega tegelenud. Ei hakanud eraldi teemat tegema. Mul on selline komme, et kui ise ei tea või ei saa aru, siis küsin alati targematelt. Tekkis selline küsimus ketirataste kohta. Ma olen nii aru saanud, et on sellised k. rattad mis on täiesti nagu kindlate firmade n.ö. visiitkaart. Selline nagu eelmises postituses pildil on vist üldlevinum ja määrata ainuüksi selle põhjal ratta marki ei ole võimalik.
Teine küsimus on raaminumbritega seoses. Kas saksa tsiviilratastel on number taotud alati sadulatoru paremale poolele? Armeeratastel, siis vastavalt aastaarv paremal ja järjekorra number vasakul? Mõte tuli sellest, et e bay-s müüdi mingi aeg ühte armeeratast, mis oli selline väga kahtlase väljanägemisega. Tollel oli aastaarv tambitud vasakule poole. Läks päris soolase hinnaga ja tekkis mõte, et ehk oli võltsing.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Ja-ja, las targemad vastavad!
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Üks hiljuti loetud seik kahtlaste armeerataste kohta. Nimelt korraldas SA 30ndatel Saksamaal propaganda eesmärgil pikemaid võistluslikke patrullsõite, kus kasutati spetsiaalselt selleks valmistatud kergeid võidukaid, millele oli armeeratta välimus antud.
andke mulle ratas ja ma veeren minema
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Kogus kindlasti päris tühine. Detaile ei kirjeldata, oleks tõesti põnev teada, aga sinelid on piltidel lenksudel olemas. Ka ratturite mundrite ja saabaste kohta öeldakse, et valmistati ekstra nende sõitude jaoks.
andke mulle ratas ja ma veeren minema
Postitused: 208
Teemad: 87
Liitus: Dec 2011
Maine:
3
Kus pilte näeks, olen ka seda infot kuulnud.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
21-02-2012, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2012, 09:36 AM ja muutjaks oli
holz.)
Pilte avalikult kahjuks ei näe.
andke mulle ratas ja ma veeren minema
Postitused: 208
Teemad: 87
Liitus: Dec 2011
Maine:
3
Tundub, et ka igas külas oli oma Adolf Hitler Strasse. Üks tüüp laseb vaikselt õlli ka.
Postitused: 228
Teemad: 8
Liitus: Nov 2007
Maine:
4
Esimesele rattale on sirpkahvel alla pandud.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Ankeri omadel olid kõigil sirbid. Pärast mõningast kogemust muudeti kahvli kaar väiksemaks, sest suurel kiirusel olevat vibra segavaks muutunud.
andke mulle ratas ja ma veeren minema
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
(22-02-2012, 10:29 AM)kass Kirjutas: Kas see on ikka 100% tõsi, et kõigil Ankeri mudelitel olid sirpkahvlid? Ei julge küll vastupidist väita, aga millegipärast oli siiani mul ettekujutus, et olid ka tavalise kahvliga mudelid samaaegselt?
Auväärsel on 100% õigus. Kahvli võis igale rattale ise valida, täpselt nagu muudki detailid kuni värvikombinatsioonini välja.
Eelpool pidasin silmas patrullsõidu meeskonda, Ankeri varustatud meeskonnal olid ratastel sirpkahvlid.
andke mulle ratas ja ma veeren minema
Postitused: 228
Teemad: 8
Liitus: Nov 2007
Maine:
4
Minuarust küsimus pole rumal.Pole kunagi sõitnud sirpkahvliga ja võibolla oma 130kg eluskaaluga polekski mõistlik tegevus, kuid mingi leevendav funksioon võiks ju olla.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
(22-02-2012, 22:33 PM)BALDHUR88 Kirjutas: ... milleks selline sirpkahvel üldse hea oli ...
Jutu järgi teeb sõidu natuke pehmemaks. Mul üks kahvel on, aga rattale seda alla pannud ei ole ja ise sõitnud ei ole. Eks kunagi peab ära proovima, aga sõitmiseks mõeldud rattale seda alla panema ei kipu.
Eelpool mainitud kahvli kaare vähendamine käis ka
Sturmi ässade rataste kohta.
andke mulle ratas ja ma veeren minema
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Olen sellise kahvliga sõitnud - vedrutab küll. Aga töllerdab ka kergelt külgedele, see tegi asja ebamugavaks. Lõdvavõitu vedrulahendus, kiigega ühendet kahest jäigast elemendist vedrustused on pädevamad.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Mõneks päevaks vaatamist,
Ankeri Truppenfahrrad Saksamaal müügis.
andke mulle ratas ja ma veeren minema