Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Probleemne auto on Peugeot 406 aastast 2000, mootor 2.0 HDI. Viga hakkas juba varem ilmnema, nimelt ei võtnud alati starterit taha. Samuti ei lülinud võtit välja keerates alati välja tuled. Ka eile õhtul olevat starter taha tulnud kuidagi pika vinna või meelitamise peale ja et juht kahtlustas, et mingi jama on, ajas auto kohe garaaži. Mootorit välja lülitades jäid tuled ikka peale ja akuklemm sai maha võetud.
Täna hakkasin siis mina probleemiga tegelema. Seis oli selline, et kui klemmi taha ühendasin, hakkasid autol kohe kõik tuled põlema. Kui võti sisselülitatud süüte positsiooni keerata, hakkavad tööle ka salongi ventikas, süttivad armatuuris kontrolllambid jne, st kõik nii nagu vaja. Starterit samas taha ei võta. Kahtlustasin esmalt süütelukku, et süüteluku põhi ehk kulunud-läbi. Sai igaks juhuks romulast ka juba uus kaasa võetud. Ennem võtsin vana lahti ja puhastasin. Midagi ei muutu. Valmistusin juba juhtmeid lahti lõikama ja romulast toodud teist paigaldama, aga ennem tegin testi, kus ühendasin lahti kõik süüteluku pistikud. Kokku on neid kolm, ühe, kahe ja kolme soonega. Pull on selles, et kui nüüd ilma süütelukuta akuklemm akule ühendada, süttivad autol tuled ikkagi põlema. Seetõttu ei hakanud praegust süüteluku juhtmestikku lõhkuma, kuna arvan, et viga selles ei ole. Kolmesooneline pistikupesa, kuhu üks süüteluku pistikutest läheb, on voolu all. See tähendab, kõigi kolme klemmi all on vool. Ülejäänud pistikutes (kahe- ja üheklemmiline) voolu pole.
Ma ei tea täpselt seda elektrisüsteemi, aga oletan, et seal on mingi süüterelee? Kas võib olla, et see on kinni jäänud ja seetõttu on kõigis kolmes soones vool ja seetõttu lähevad põlema ka tuled? Olen näppinud veidi lihtsamaid süütesüsteeme ja seal tuli minu meelest vool peale ainult ühele juhtmele, vastavalt süüteluku asendile andis siis edasi teistele... Minu mõistus on otsas, mida edasi võtta, testida?
Postitused: 29
Teemad: 10
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Tead, olles kursis pisut "põhukottide" elektrisüsteemidega siis julgeks pakkuda,et kõig odavam on minna esindusse ja lasta juhtmed järgi panna. Kuradi konnasööjatel on isegi labaste releede lülitamiseks eraldi moodulid tehtud ja suvalise testriga väga miskit tarka välja ei leiuta... samas-tean ka,et esinduse mehed on mõnede probleemidega hädas olnud.
Postitused: 150
Teemad: 5
Liitus: May 2011
Maine:
1
27-02-2013, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2013, 22:42 PM ja muutjaks oli
genn.)
Mulle meenub üks juhtum vanema Berlingoga.Nimelt tegi üks tuttav surve pesuriga sellele autole"salongi pesu"(hiljem sai aru kui rumal tegu see oli).Tulemuseks oli probleem tuledega(vist jäid sammuti põema,täpselt enam ei mäleta).
Arvutiga probleemset kohta ei leidnud.
Suure otsimise peale sai ka viga leitud:kaitsme plokis paiknev aju(see tegeles tulede lülitamisega)
Plokki vahetusega sai probleem lahendatud.
Kuna sul on sammuti prantsuse auto siis üks varjant võib olla minu kirjeldatu.
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Nõrk koht võib olla see suunatule/tulede kang. See on vahetatav koos kojameeste kangiga (üks moodul) Kui see suunatule kang kergelt logiseb on see kulunud ja võibolla sees mõned juhtmed katki vms.
Postitused: 2,146
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kas sa tead, kus see päevasõidutulede automaatlülituse plokk asub? See ei pruugi olla tehasest peal, eriti rohkem kui 5 aastat vanadel autodel. Enamasti pandi päevatulede automaatlülitus peale Eestis, kuna mõned aastad tagasi oli riigil selline nõue, et päevasõidutuled peavad uutel müüdavatel autodel automaatselt põlema minema.
Mitmetel markidel asub see relee juhi jalgade juures vasakus uksepiidas. Ise ka sellega kunagi jamanud, siis oli probleemiks aga ühe tule mitte süttimine. Siis oli üks külmjoode vigane ja sai asja korda.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(27-02-2013, 16:59 PM)KristjanT Kirjutas: Probleemne auto on Peugeot 406 ...
Süütamine on väga lihtne - bensiiniga immutatud lapp paaki ja tikust tuld.

ning peale seda pole süütega enam kunagi probleeme.
Tegelikult on kogu probleem ära lahendatud teema esimeses lauses. See auto ongi ise kogu probleem. Olen kunagi omanud ühte Pesukotti ja peale seda hoian konnasööjate autodest eemale
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Ma ei tea kas 406 kasutab juba toda BSIplokki, toda elektroonilist imet(tuled, kojamehed jne käib läbi tolle ploki) Ma ei tea palju mootori juhtaju selle digimon ajuga suhtleb aga igatahes tuttav oma 206l lasi kojamehed ja suunad tavalise inimese elektri peale panna

Kuna mootor oli too vana 1,9D siis selle käima saamine autonoomselt polnud probleem.
406 nonde vanade 1,9 ja 2,1 diislitega peaks olema parim variant igiliikuriks prantslaste hulgast-kere ei roosteta, veermik peaks ka odav olema(vähemalt pole seda torsioon silda) Mootor on kindlalt sama mis 306/xsara/berlingo ning vist isegi kast ka. Nood jäävad tavaliselt enne seisma kui mootor otsas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Tegelikult on kogemust ainult 50 000 km jagu, aga see selleks mis tolle XUDi juures siis nii mööda on?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
03-03-2013, 15:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2013, 15:34 PM ja muutjaks oli
Moto555.)
Eks sa uuri vaata kas sul immo on käega katsutav, "võtmest keeratav" ja kui soovid selgemat pilti vaata, mis juhtaju(ECU, ECM) sul on ja süvene elektriskeemi.
Pesool on ka selline tore shut off switch, mis katkestab ahela ja löökauke jms ei kannata ja hakkab jama pihta.See lüliti on õrn ja üldine elektrijuhtmestik pole tal suurem asi sest enamus juhtmeid saavad vett ja need lollused on asetatud logarite taha ja alumised pistikud saavad vett.
Kui sul on see shut off switch kontrolli seda esimese asjana see on tüüpviga ja soovitatakse juhtmevitsaga pistik kokku tõmmata, et lahti ei vaju ja puhastada võid ka juhtmed otse panna kokku aga siis arvesta, et kui katuse peale keerad jäävad bensiinipump/ahelad voolu alla ja suure töenäosusega tuli otsa.(Loe bensiin/diisel ahelad)
406hdi puhul toimub ahela katkestus releemoodulis ja tõmberelee ei toimi + küttepumba klapp-immo peal ja kui kompotis on see shut off switch siis tea, et ahelate katkestustega pidevalt ta läheb lolliks ja immo peale
Akuklemmi maha võtmine talle ei meeldi immo koha pealt ja massid ühendused peavad olema puhtad ja selline jama võib olla tingitud külmade ilmadega nõrgast akust ja külm sula, juhtmestikus vead, probleemidest ja selle releemooduli sa leiad mootoriruumist see on must või pruun ja suitsupaki suurune enam -vähem ja konkreetse probleemiga pigem las tegeleb pädev elektrik või ennem kui teed veendu mida teed , sest tagajärjed lähevad kalliks maksma kui lased ahelad lühisesse, juhtmed mustaks põletad seest ja massi puudusega oma juhtaju ära põletad st kogu süsteemi ära kärsatad.
Shut off switch asub ka mootoriruumis kuskil lanseka juures, sel kummilutt must peal ja sees plastkonteiner, kuul, vedrud, klemmid.
Avarii korral see puruneb ja katkestab ahelad ja kõik pime.
Võta akujuhe maha, võta releemooduli jalg lahti ja kontrolli ühendusi, kui roheline seest oksüdeerunud on probleemid ja sama tee pistikutega.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(02-03-2013, 00:46 AM)KristjanT Kirjutas: Aga seni kuni vaja remondin ma ka seda prantslast ja nagu varem mainitud, on sellel autol ka ju omad plussid. Ning ei saa autole pahaks panna, et ta sellise kilometraaži juures laguneb, eks ta olegi toodetud 150000 kilomeetri jaoks 
Mul 460 000 ees ja välimuselt- sisemuselt vägagi korralik. Kõik tehnika ja vigurid toimivad praegu hästi. Väljaarvatud pidurid.
Ma pakun , et need 150 kkm rapped on tegelikult miski 3x keritud juba.
Pole midagi targemat teha