Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
18-04-2011, 13:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2011, 13:46 PM ja muutjaks oli
kopraonu.)
Ehk Lp.kasutaja Taruvaras oskab öelda,millal asendusid GAZ 52l ameerika tüüpi esitulede klaasid ,E2 kirjaga esitule klaasidega? Ma ise siiani olen arvanud,et see toimus 1978,kuna siis tolle aegse partei kommitee käeskkirjaga hakati nii mitmeidki asju euroopalikumas suunas muutma.
Teema algatajale endale oleks ka küsimus: nimelt kas on lootust,et tekib siia ka fotosid kapoti alusest hinge elust?
Postitused: 418
Teemad: 13
Liitus: Oct 2007
Maine:
5
Kui sul pole suur töö, tõsta korra kapott üles ja vaata, mis markeeringuga sul küünlad seal reas-6-sel peal on. Kas on A-11, CE-100 vms?
Otsin enda vanadele reserviks järgmist vahetust, a raske on leida neid vana tüübi omi. Moodsamad variandid, näit NGK-de müüjad, vast sobiks ka sinna, a pean uurima kuidas need vene vanad ja kaasaegsed omavahel sobivad (näit (B-8-H(s) vms). Tänud!
[quote='Reixmees' pid='262937' dateline='1303888464']
Möödunud pühapäeval sai "kiisukesele" elu sisse puhutud.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
On vahepeal ka miskeid remondi töid või arenguid olnud?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Nüüd panen küll huupi. Ei ole kodus ja ei pääse paberite juurde.
Nagu seda küünla marki lugesin, kangastus mul silme ette Jawa. Kui seal küünla peal on veel PAL märk, siis ongi nii. Need küünlad aga ei ole mette kõikse sobivamad siis.
Kontrollige fakti
Postitused: 29
Teemad: 10
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Ma arvan, et tegu firma "CLASSIC" küünaldega mis on väga odavad võrreldes näiteks "NGK" küünaldega. Müüakse meil saarel "Tarmo poes" Peaksid olema ikka sobivad.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Värvilahendus on huvitav. Samas küsiks, kaua sellise varjualuse püstitamine aega võttis`?
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kui suur see ehitus on mõtlen m2?
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
01-03-2013, 14:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2013, 14:25 PM ja muutjaks oli
tammetonu.)
Puitehitusega kokkupuutunud inimesena soovitan esimesel võimalusel nii külg- kui otsaseina korralikud diagonaalid sisse panna(süvista püstpalgi sisse,muidu võtab uskumatult suure ruumi ära),muidu vajub ehitis varem või hiljem inetult viltu.Väike töö ja materjalikulu,kuid külgpüsivus suurusjärk suurem.
Suure lumega aastal võiks katust keskelt paari ajutise toikaga toestada samuti.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
01-03-2013, 14:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2013, 14:31 PM ja muutjaks oli
kopraonu.)
Ehitisel pole iseenesest viga, kuid ma leian,et viilkatus on parem. Kui selline lamekatus. Juba sellepärast,et lume erisurve jaotub ühtlasemalt ära ja sulades vajub ise alla.
Ise tegin analoogse kuuri aga väiksema ning katus sai valesti tehtud ja nüüd saan iga talv korralikult sealt lund kühveldada.
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Lisaks võiks soojal suvel tugipostidesse maast u.20 cm kõrgusele u.tollijämedused allpoole kaldu olevad augud puurida ja sinna u.kuu aja vältel näiteks vana mootoriõli kallata.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Postitused: 34
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Kuna varjualuse ehitamisel oli peamiseks eelduseks lihtsus ja paigalduse kiirus, siis viilkatuse peale eriti ei mõelnud. Katuselt lumekoristusega olen arvestanud. Eelmisel kahel talvel viskasin katuse puhtaks siis, kui sinna oli kogunenud pisut alla meetri lund (selle koguse peale oli mõningane läbivajumine täitsa silmaga märgatav. Samas on kõrval asuv maamaja viilkatusega ning ega selle eterniidi pealt samuti see lumi just ülemäära ladusalt maha vajuma ei kipu (olen ka selle viilkatuse pealt eelmised 2 talve usinasti lund rookinud). Plekkkatusega on asi lihtne ja mugav, sulaga libiseb ilusti lumi maha.
Diagonaalid tuleks tõesti mingi aeg lisaks panna ja see allapoole kaldu olevate õlitusaukude tegemine tundub olevat ka täitsa väärt idee. Ma esialgu mõtlesin, et kui tugipostid alt mädaks lähevad, toestan vastava posti ära, saen/kaevan alt mäda osa välja ja valan normaalse vundamendi alla. Aga seda tööd siis annab regulaarse õlitusega pisut edasi lükata.
Kassisõber