Nostalgitseme lääne autosid.

Kas keegi måletab millal ta viimati Fiat Panda klassikut någid. Mina ise, eelmise aasta novembris ja see oli jubedat lillat vårvi.
[Pilt: 320px-Fiat_panda_1_v_sst.jpg]
Aga kas keegi eestis kaubiku vöi sellise* katuse luugiga varjanti nåinud on?
*topelt riidest våljast ja seest

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

(15-02-2013, 15:12 PM)miniest Kirjutas:  Kas keegi måletab millal ta viimati Fiat Panda klassikut någid. Mina ise, eelmise aasta novembris ja see oli jubedat lillat vårvi.

Aastat kolm tagasi oli ühel Auser auto müügimehel selline. Käpikuks nimetati ja see oli ka auto peal kirjas.
Vasta

(15-02-2013, 15:12 PM)miniest Kirjutas:  Kas keegi måletab millal ta viimati Fiat Panda klassikut någid. Mina ise, eelmise aasta novembris ja see oli jubedat lillat vårvi....

Eelmisel nädala, hulgi, karjakaupa, igatsugu värvi ja tegumoega, lisaks teisigi sh klassikaline 500.
Ainult, et asukohaks siis Itaalia, sh Rooma, kus nad siiani populaarsed ja käigus. Nurgad kenasti ümaramaks vormitud.
Aga uue Eesti rahvaautosid X5; ML jms seal naljalt ei kohta. H2-te nägin üldse viimati Tallinnas.


Vasta

Ega kellelgi sellist (kolmeukseline universiaal) Kadetti juhuslikult vaja pole? Võtan juba mitu aega hoogu, et enda oma kokkuostu viia, aga pole nagu vaimujõudu leidnud veel Smile Viimati kui vaatasin siis kõige hullemini ei roostetanud isegi.
Vasta

Kadett d voi e?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Üks huvitav väike luukpära:Toyota Tercel.Sellist nägin liikluskeerises reedel.Nähtud auto oli aastast 1983.Oli kollakat värvi.

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta

kui juba korraks fiati peale jutt läks...

...
Vasta

Minu igapäevasõiduk viimased 9 aastat:
   

3D modeleerimine.
Vasta

Kuubik on hea auto- olen paari pidanud. Mõned aastad tagasi, kui neid rootsis veel jalaga segada oli, plaanisin tuua. Tänaseks olen lootusetult hiljaks jäänud- mõni üksik mis aegajalt müüki tuleb. Ju said teised ka aru, et tegu hää autogaBig Grin
Vasta

(10-02-2013, 16:19 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  No, täitsa "puhastverd" Pontiac ju Toungue

uuh see ameerika kadett oli ju üks õnnetuse hunnik... 1.6l daewoo pada 3-käigulise automaadi otsas armastas kütust. Istmed puised, seest plastik. Aga nostalgia seegi.

Mingi hetk õnnestus mootoril rihm puruks saada ning klapid pähe lasta- kasuisa sai kuidagi sirgeks.

Järgmisena sai õõtshoob kõveraks sõidetud... ei teagi, mis sinna alla lõpuks sai. Võib-olla tõesti sobis kadeti oma.
Vasta
Question 

[Pilt: Picture005.jpg]
[Pilt: Picture006-1.jpg]
[Pilt: Picture007-1.jpg]
[Pilt: Picture008.jpg]
[Pilt: Picture009.jpg]
[Pilt: Picture010.jpg]
[Pilt: Picture003.jpg]
[Pilt: Picture001.jpg]
[Pilt: SPA54402.jpg]
[Pilt: SPA54401.jpg]
Panin oma nostalgiliikuri siia.Tegemist 91a.2,0DOHC motoga Scorpaga. Oman seda masinat viis aastat.Sain selle pm.vanaraua hinnaga üsna armetus seisus.Sisu vahetasin tervenisti välja uuema vastu.See oli nii ropp,et polnud midagi puhastada ega parandada Põhiline töö oli elektriga,eesmärk saada kõik tööle mis küljes.
Täielikult tehtud ka keretööd.Näppimist vajaks veel mootor,klapisääretihendid vahetada.käivitamisel viskab vähe sinist.
Siis võiks öelda,et heas korras. Talvel ma sellega ei sõida seega selline suvine mänguauto.
Vasta

Kunagi sai sigarkerega Audi 200 usinasti fännatud. Korraga omatud 2 masinat.
Nostalgiatunne on võimas, eriti selle halli universaaliga. See oli esimene lääne sõiduk peale VAZ21011. Masina kiirendus 0-200km/h oli sama, mis VAZ puhul 0-100km/h.
Must sedaan, 121kW, quattro.
[Pilt: P9240142.JPG]
[Pilt: P7310014.JPG]


Hall universaal, 147kW, quattro.
[Pilt: 10.jpg]
[Pilt: 7.JPG]

Kassisõber
Vasta

Sedaan 200 oli ka minu esimene auto,aga muidu viimase 2-he postitusega kaunis streetrace.org-iks kipub minema,scorpa minu arust halli argipäeva liikur,milliseid ma praegugi iga päev näen. Kuid see ainult minu arvamus.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(01-03-2013, 22:10 PM)hundu615 Kirjutas:  Sedaan 200 oli ka minu esimene auto,aga muidu viimase 2-he postitusega kaunis streetrace.org-iks kipub minema,scorpa minu arust halli argipäeva liikur,milliseid ma praegugi iga päev näen. Kuid see ainult minu arvamus.
Minu arvamus.Põnevad ja tegijad autod mõlemad.Praegust ei kohta selliseid küll mitte iga päev.
audifänne on kindlasti rohkem kui fordifänne seega plusspunktid minu poolt ksf.Kivipurustaja-le Smile
Vasta

Scorpa liiga värskelt aktiivsest liiklusest kadunud, et nostalgia juba oleks Smile

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

(01-03-2013, 22:54 PM)Maamees Kirjutas:  Scorpa liiga värskelt aktiivsest liiklusest kadunud, et nostalgia juba oleks Smile

Aga sitaks hää autu ikkagi! Sõita tohutu suure saaniga viiekesi koos varustusega ja maksta alla seitsme liitri sajale....Toungue

loll on loll olla.
Vasta

(02-03-2013, 02:29 AM)IIIFFFAR Kirjutas:  
(01-03-2013, 22:54 PM)Maamees Kirjutas:  Scorpa liiga värskelt aktiivsest liiklusest kadunud, et nostalgia juba oleks Smile

Aga sitaks hää autu ikkagi! Sõita tohutu suure saaniga viiekesi koos varustusega ja maksta alla seitsme liitri sajale....Toungue

Oli hea, peale rooste. 1995 aastas märtsis sai toodus Hollandist kuldne luukpärakas, GL varustusega, beez sametsisu, 16 tolli poleeritud kärjed all. Maksis täpselt 10000 DEM-i, oi kärbes, üle küla auto oli.... Cool

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

noh, ei saa mitte mainimatta jätta, et see sigar audi on ka minu lapsepõlve masin, aga selle vahega, et ma olen tutikas 100jas sõitnud aasta oli siis 1989
Vasta

(02-03-2013, 13:24 PM)supp Kirjutas:  noh, ei saa mitte mainimatta jätta, et see sigar audi on ka minu lapsepõlve masin, aga selle vahega, et ma olen tutikas 100jas sõitnud aasta oli siis 1989
1989 tutikas Audi 100 Eestis? See pidi küll kõva tegija siis olema.
Meenub 1991 sügis kui kroonust tagasi ja siis oli "Tarmeko" direktoril Nigulil sihuke iludus ametiautoks.Varsti soetas isikliku Mercedese ka aga marki täpselt ei mäleta.
Vasta

müüdi neid venemaal oleva esinduse kaudu firmadele, ehk siis oettingeri vw caravelled ja audi 100-jad, minu lapsepõlve 100 oli saare kaluri direktori ametiauto (juhiga muidugi) , neil oli caravelle ka
muuseas niipalju olen veel külajutte kuulnud, et mingi viru baarmen olevat endale 80nendatel tutika scorpio ostnud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne