Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Soovitan mootorite remontijat, kes elab Tartus Lõunakeskuse juures üle tee. Tema remondiks võetud mootoritele laseb teha väntvõllide tasakaalustust pöörlemiskiirusel 3000 p/m. Peale väntvõlli tasakaalustamist sama tehakse koos komplektse siduriga. Tulemused on head. Mootor tühikäigul seisab keskasendis paigal ja töötamine on ühtlane. Kõik tööoperatsioonid teostab korralikult.
Teeb remonditöid kõikidela vene auto mootoritele ja seega hea praktika probleemide ületamiseks.
Tema kontakt tel. 5178412 Olev
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
tere,Kuusaluski olemas mootori tegijad,töökoda Rootsi-Kuninga männiku kõrval,aga jah tasakaalustamine on mootori juures üks tähtsamaid toiminguid,vale tasakaalu korral lihtsalt kloppis saaled lapikuks.
Postitused: 575
Teemad: 46
Liitus: Oct 2002
Maine:
3
Täname konkreetsete pakkumisete eest! Kontaktnumbrid kirjas, kui asi sealmaal, et saaks asja käiku lükata (kunagi lähitulevikus), võtan kindlasti ühendust!
Postitused: 575
Teemad: 46
Liitus: Oct 2002
Maine:
3
Kuna teema endiselt aktuaalne (asjaga alustamine lihtsalt "teist ja meist mitteolenevatel põhjustel" veninud), siis upitaks ning uuriks tagasihoidlikult siia juurde - kas mõni säänne oskaja meistermees kilulinna-mail (või lähikonnas) kah tegutseb? (Eelnevad kontaktid kõik pastakaga peopessa kirja pandud ja arvesse võetud aga geograafilis-logistilistel põhjustel uuriks ka siinkandi variante)...
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
# "uuema aja GAZ-52 kolvid, rõngad, sõrmed, klapid, klapipesad". Kas ja mis veel sinna lisaks, täpselt ei teagi. Sellepärast pöördukski kellelgi poole, kes teab. Ja oskab.########################################
Oma kogemustele tuginedes võin öelda, et uuema aja kolvid ei kõlba masinale , millega tahetakse natuke suuremate pööretega sõita.... kuna valumaterjal ei ole enam selle kvaliteediga mis algselt "Molotovi" nimelisest tehasest tulid. Soovituslikult otsige NYSA- ZUK autode kolvid (Poola) need kannatavad pöördeid...Tavaliselt eraldus kolvi pea õlirõnga kohalt ja noh peale seda siis said kokku sõrm ja hülss...
Kui Kuusalus veel mootoritele "taastremonti " tehti, siis olin tihe külaline seal ja OTK osakonna inimesed lahkusid kiiruga kabinetist kui nägid Tallinna Autovedude masinat väravast sisenemas... Meie võistluse seis jäi 7 mootorit neile reklamatsiooniga ja ühe sokutasid nad ikka minu kaela.
Ilus aeg oli.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Veidi teemaväline küsimus aga palju üldse tänapäeval GAZ 51/52 mootori remont maksta võib?
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
08-03-2013, 00:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2013, 01:47 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Endise Tallinna linnuvabriku automajandis oli palju poola tehnikat ( NYSA-ZUK) ja need angaarid LOO asulas(külas) ostis keegi koos sisuga ära. Müügi hinnad olid vist liiga rasvased, kui keegi siit foorumist otsis ZUK autole juppe. Ise kah ei mäleta kust lehelt selle info sain. aga kuuluta ja otsi. Venelane ju müüs "pobi" litsensi Poolale, kus tema nimeks sai "Warshava" Remontmõõtudes kolvid ja saaled, nagu "pobil"
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 90
Teemad: 7
Liitus: Jun 2011
Maine:
2
Nuias elab ja toimetab mees nimega Mart.Olemas tal pingid ja palju varuosasid GAZ tüüpi autodele.Teeb ka Ligurile alltööd.Minule on puurinud mitu 51 ploki ja lihvinud väntsid plus tasakaalustamine algul vänt plus hooratad plus sidur.Hinnad väga klendi sõbralikud.