Liigutan ka seda teemat siin foorumis üle aegade. Lihtsalt vatan ja vaatan kuidas siin kõik kibelevad rääkima et kaevame oma põhjani maasse vajunud auto välja ja hakkame talveralliks valmistuma. Mõni ütleb et ei teagi mida veel peab ostma et üritusele minna. Mina päris nii ei tee, mul see testperiood juba käib autoga. Hetkel on läinud nii et kuna teine igapäeva auto ja ka kolmas on remondis siis peab TRautot igapäevaselt kasutama.
Suvel nähtud ja kuuldud jube keevisdiffer( see mis köhis mööda asfalti) saab minevikuks. Õnnestus hankida läbi hea juhuse hoopiski lukkdiffer nö LSD. Mille poolest ta on erinev tavalisest: Friktsioonpakid on omaette korpuse sees ja nõuab teistsugust õli kui tavadiffer. Poolteljed on märksa jämedemad võrreldes tavalisega. Teadupärast on tegu diisli pooltelgedega. Väliselt ei saagi aru et midagi oleks erilist va üks väike kirjake õlipanni kaanel.
Kuna lumi lubab kohe-kohe juba ca 1,5 kuud siis enam ei kannata oodata ja kohe sild töösse: Peale aastate pikkust kuuritaga vedelemist oli silla välisilme üleni paakunud rooste ja saast.
Võtsin laiali osaliselt ja selgus et puksid on tipptopp terved. Diffri lõtku peaaegust ei olnudki. Müüja ütles et tegu oli olnud vist 2,3td automaatkastiga rekordiga( millist mina veel ise näinudki ei ole) kuid automaatkasti tõttu on differ õnneks vähem peksa saanud kui ta muidu oleks.
Sild osadeks ja tipatapa liivapritsi, kus mind ka kohe jutule võeti.
![[Pilt: large_28453375_WoxU.jpg]](http://static4.album.ee/files/1138/13/large_28453375_WoxU.jpg)
Viskasime silla üle õla ja pritsi sai sammud seatud.
Diffri kood
Tagasi saadud kraam
![[Pilt: large_28453383_myvS.jpg]](http://static4.album.ee/files/1138/13/large_28453383_myvS.jpg)
spezialöl.....
![[Pilt: large_28453387_Ahez.jpg]](http://static4.album.ee/files/1138/13/large_28453387_Ahez.jpg)
Ja värvitud ta ongi. Testvärv, seda marki varem kasutanud ei ole ja huvi on et millal löövad kindlastesse kohtadesse nimelt alles jäetud üksikud roostetäpid värvi alt välja. Katseversioon.
![[Pilt: large_28453389_loff.jpg]](http://static4.album.ee/files/1138/13/large_28453389_loff.jpg)
Õõtsadega läks hästi, arvasin et peale pritsi on sõelapõhjad aga tegelikkuses olid paremad kui arvasin.
Uued asjad ka lähevad ikka, pidurisilindrid, vedrukomplekt, käsaritross. Klotsid olid omal riiulis olemas, trumlid olid ka varasemast ajast riiulis.
Lumi võib nüüd minu poolest maha tulla nii ntx 27dal novembril.
Veel: Üks haige mendirajakas tuli inisema läbi oma peanaha et selline sportrool ei ole õige ja ma võin teil kohe ülevaatuse katkestada. Saatsin nad läbi lillede p..se ja ütlesin et homme on teine rool, juhtus see Rõngus. Lubasin et tartus näeme rsk. Järgmine päev sai Opel omale õige ja originaalse sportrooli mida paigaldati tehasest. On läbimõõdust suurem kui see mis oli. Pean mainima et tegelikkuses sai parem, roolitunnetus on parem kui selle pisikesega. Nüüd pole enam midagi lisaks öelda.
Silla liivapritsi tööd :
http://tartuprits.eu/ SUURED TÄNUD! kiire ja täpse töö eest( nagu ma ütlesin nii ka tehti, kaitsti simmekaid ja jäeti paar musta pesa) Raha kulus 70 rutsi ja seda ei ole palju, pigem ütleks et õiglane hind. Minge ja küsige ise üle , väikseid asju saab nö jooksvas järjekorras ja ei ole vaja manguda ja oodata nagu mujal. Lasevad madalama survega mis ei söö metalli ära. Mina olen väga rahul. SOOVITAN.
Talverallil näeme rsk!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!