17-02-2013, 13:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2013, 19:12 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Kuna käivitusmootori probleeme ja sellega seonduvat on lahatud mitmes eri teemas, siis on viimane aeg kõik see kokku koondada.
Üldiselt, kes veel ei tea, siis tegu on ühesilindrilise ning kahetaktilise karburaatormootoriga. Parematel päevadel peaks välja andma 7.3kw (10hj) 3500p/min. Max 4200p/min
Süütesüsteem põhineb tavaliselt M24 või M124 tüüpi magneetol.
Süütenurk 5.8mm (27°) enne ülemist surnud seisu.
(Mootoril PD-8M on see 5.1mm ja 29°)
kontaktivahe 0.25-0.35mm (küünlal ca 0.6-0.7mm)
Töömaht: 346 cm3
silindri läbimõõt: 72mm (nominaalne)
surveaste: 7.5
Maksimaalne pöördemoment: 25Nm
Kolvikäik : 85mm
Kõige paremini maitseks bensiin oktaanarvuga 66 segatuna õliga suhtel 1:15
Lisainfot: http://www.ya-fermer.ru/puskovoy-dvigatel-pd-10m
http://www.traktora.org/?id=160
http://www.belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1751
Raamatust "Ratastraktorid" (Tln, Valgus 1981)
Allpool on juttu ka käivitusmootorist PD-8M, millel 7hj @ 4300p/min
Kasutatakse t25 ja t40 käivitamiseks.
Kui pilt avada ning siis suurendada peaks nägema korralikuma kvaliteediga pilte.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB