Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Üks selline küsimus hakkas pead vaevama. Oman siis t150 traktorit ja viimasel ajal olen jahutusprobleemidega tegelnud. Mitte et ei jahutaks ära - vastupidi, liiga hästi jahutab. Originaalpropelleri asemel panin kaks elektrimootoriga propellerit ja peale seda läheb mootor pikapeale ka töösoojaks. Klapikambrikaani katsudes ja tunde järgi hinnates on aga vasakpoolne rida tunduvalt jahedam kui parempoolne (on näha, et selle tõttu on ilmselt vasakpoolses tuletorus ka rohkem tahma). Mis asi see on, et üks rida rohkem jahutatud saab kui teine?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ummistu, valju jääk - projekteeritud mööda mingi vee kanal. Muud nagu pakkuda ei oska kohe.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
22-03-2013, 10:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2013, 11:17 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kas jõudu pole vähemaks jäänud? Tal ju kaks kõrgsurvepumpa ühe regulaatori peal- viimaks üks neist looderdab? Ei hakanud lumes sumama, aga nagu oli ühe pumbasektsioon mureks üks külg ja teise teine. Ka pissiv pihusti nõetab kollektoris käigu ahtaks.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
22-03-2013, 11:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2013, 11:34 AM ja muutjaks oli
Üllar.)
Käima ta natuke komberdades läheb, aga soojana ei saa aru, et ebaühtlust esineks. Kuigi mine tea, võibolla tõesti kahe sektsiooni surved natuke erinevad. Pole pumpa jõudnud veel eriti nokkida, kuigi võiks. Pihustiotsad on uued.
Silindrid sai ka ükshaaval tagant ära võetud, et aru saada, kas mõni äkki ei tööta, aga kõik reageerisid. Võibolla mõni pott töötab siis poole vinnaga, et ei jõua plokki soojana hoida. Kuigi tagasitulev vesi peaks erinevusi tasandama.
Postitused: 6,883
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Minagi alustaksin termostaadist. Välja ja pliidi peale veepotti ujuma koos termomeetriga. Alles pärast seda need keerulisemad teooriad.
Ei ole vaja vinti üle keerata!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kaks tükki neid on jah seal. Potis pliidi peal olen neid solgutanud ka. Liiguvad nagu peab, üks küll mõnevõrra viiteajaga, aga töösooja mootori puhul kui mõlemad on lahti, peaks nad voolamise suhtes identsed olema, vee voolamisel nad on rööbiti omavahel ühenduses, mis jällegi peaks väikseid erisusi leevendama. Samas ei pruugi muidugi. Võibolla peakski poest ühe uue ostma ja siis proovima. Või omavahel ära vahetama, siis on kohe teada.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
22-03-2013, 14:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2013, 14:39 PM ja muutjaks oli
Üllar.)
Eelmisel nädalavahetusel kohapeal töötades oma pool tundi läks küll, kui mitte rohkem. Seda siis juba elektriga töötava ventilatsiooniga.
Pöörded hoidsin ~1600 peal.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Siis kui ma nende termostaatidega suvel jantisin, siis panin kummitükid vahele, et ei logiseks seal kopsiku sees, seega leke saab olla vaid niipalju kui termostaadi ja vastava tugipinna vahelt läbi surub (võibolla oleks pidanud allapoole tihenduseks hoopis kummirõnga panema).
Termomeeter näitab küll arvatavasti aiateibaid, sest ventilaatorite rakendumise hetkel näitas see 65-70 kraadi ja üle selle ei lähe. Ventilaatorid peaksid rakenduma kuskil 85-90 kraadi juures, parandage mind kui eksin. Igatahes tiivikute ringikäimise ootamise peale läkski aega pool tundi ja üle selle. Vahepeal tõstsin pöördeid ka 2000 peale.
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Igatahes diisel sõidukal ei läinud ka temp kunagi üle 70 (maanteel). Põhjus oli selles et termostaadi sisene tihend oli pool irvakil, sõidukal sellest piisas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Siis on teada, termostaatidele kummirõngad vahele ja siis võibolla see väike probleem laheneb. Kui ei, siis tuleb hakata mootori hingeelu uurima.
Vees solgutades muidu termostaadid hakkasid siis liigutama, kui vee kahinat kostma hakkas, seega avanemistemperatuur peaks paigas olema.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Kas termostaadid ise ikka sulguvad tihedalt ja kui ta pesas logiseb siis polegi muud vaja. Ma ei saanud ka K-700A-l enne mootorit soojaks kui tegin ise tihendid termostaadi ääre alla. Peale seda oli mootor 80 kraadi ka -10 külmaga.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Termostaadid peaksid sulguma, viimati vähemalt paistsid tihedad kinnises olekus.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Pole küll jõudnud tihendeid paigaldada, aga selline mõte, et kuivõrd radikakorgi olemasolu jahutusvedeliku käitumist? Raamatust lugesin, et kinnise süsteemi korral tekib jahutussärgis kuni 5 atmosfääri survet, mistõttu ilmselt paljudel masinatel seda korki pole, sest tekib vajadus kõik ühendused kriiitilise pilguga üle käia. Minu aparaadil ei olnud seda muidugi aastaid tehtud.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Võibolla oli raamatus kirjaviga, aga sealt ma lugesin 0,5MPa, mis peaks võrduma 5 atmosfääriga. Endale tundus ka veider, kuna sellise surve juures peaks voolikud hulga jämedamaks venima ja radikas läheb ka kummi.