27-03-2013, 19:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2013, 19:33 PM ja muutjaks oli Monzakolmnull.)
Tere, teen siia teema ühest enda valduses olevast Monzast.
Auto ostsin tallinnast pärnu mnt. 186 asuvalt automüügiplatsilt kus ta oli 1 päeva juba olnud. Monzat sai kohe vaatama mindud, tehtud üks proovisõitt, ning müüjaga käed löödud 1300-le eurole. Proovisõidul avaldusid kohe vead, lekkiv bensutoru, läbilibisev automaatkäigukast, katkine kollektoritihend ning lonkav mootor. Kaks viga õnnestus kohapeal likvideerida, teistega tuli hiljem tegeleda.
Mõne sõnaga autost. Esmane registreerimine 01.01.1983, registreerimine eestis 12.03.1997. Mootor 3.0 ja 132 kilowatti. Veavad tagarattad läbi 3-e käigulise Turbo-Hydramatic 180-e. Lisadeks on juhipoolne soojendusega elektripeegel ja pardakompuuter mis näitab kütusekulu ning järelejäänud kilomeetreid paagisoleva bensiiniga.
Kere üldine seisukord rahuldav, kõige hullemad kohad on lanzeronide ümbrused, need kohad lasen lähiajal korda teha. Lisaks on juhipoolne poritiib kerge roostega ning tagaluugil ca 5 cm pikkune kahjustunud koht, õnneks läbivat roostet ei ole.
Salong on komplektne, istmed ja põhjamatt vajavad korraliku hooldust, siis peaks üldpilt paremaks muutuma.
Lisan mõned pildid ka:
![[Pilt: IMG_0144.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-WpUB7_zpFsM/UHsFmFDGqeI/AAAAAAAABEI/TQhE8n1y7OU/s679/IMG_0144.JPG)
![[Pilt: IMG_0140.JPG]](https://lh3.googleusercontent.com/-iV6gS3k-nHc/UHsFXb-2RrI/AAAAAAAABDo/eTU3A1wQiXU/s679/IMG_0140.JPG)
![[Pilt: IMG_0139.JPG]](https://lh4.googleusercontent.com/-T7XqxWLWRzE/UHsFVXf7Y6I/AAAAAAAABDg/As-AMG47BHE/s679/IMG_0139.JPG)
Auto ostsin tallinnast pärnu mnt. 186 asuvalt automüügiplatsilt kus ta oli 1 päeva juba olnud. Monzat sai kohe vaatama mindud, tehtud üks proovisõitt, ning müüjaga käed löödud 1300-le eurole. Proovisõidul avaldusid kohe vead, lekkiv bensutoru, läbilibisev automaatkäigukast, katkine kollektoritihend ning lonkav mootor. Kaks viga õnnestus kohapeal likvideerida, teistega tuli hiljem tegeleda.
Mõne sõnaga autost. Esmane registreerimine 01.01.1983, registreerimine eestis 12.03.1997. Mootor 3.0 ja 132 kilowatti. Veavad tagarattad läbi 3-e käigulise Turbo-Hydramatic 180-e. Lisadeks on juhipoolne soojendusega elektripeegel ja pardakompuuter mis näitab kütusekulu ning järelejäänud kilomeetreid paagisoleva bensiiniga.
Kere üldine seisukord rahuldav, kõige hullemad kohad on lanzeronide ümbrused, need kohad lasen lähiajal korda teha. Lisaks on juhipoolne poritiib kerge roostega ning tagaluugil ca 5 cm pikkune kahjustunud koht, õnneks läbivat roostet ei ole.
Salong on komplektne, istmed ja põhjamatt vajavad korraliku hooldust, siis peaks üldpilt paremaks muutuma.
Lisan mõned pildid ka: