Nii, raamat ütleb sedasi:
Jaotushammasrattad pannakse kokku 1. silindri ÜSS asendis. Siis on väntvõlli HR märk otse üleval (hamba peal), sellega hambub jaotusvõlli märk K (hammaste vahel), samal võllil olev vahehammasratas (märk T, hambavahes) ja KSP ajami hr (tähis P, hambal). Kõik märgid ühel joonel.
Pumba paikapanek raamatu järgi:
1. silinder ÜSS, tekstoliitseib (on seal sihuke?) pumba võllile, pritsehetke korrektori muhvi tuleb pöörata nii, et oleks näha ajamiratta märk T (asetseb vertikaalselt) ja panna pump külge.
Kuna ma ise ei ole seda tööd teinud, siis jääb osa raamatutekstist veidi arusaamatuks...
Raamat rõhutab, et pumba mahavõtmisel on vaja märkida nii pumba kere asend mootori kui KSP võlli asend pumbakesta suhtes...
Kas pritsehetke tsentrifugaalkorrektor ikka toimib? Ilma selleta ei püsi pritsehetk paigas. Nominaal on 26 kraadi enne ÜSS.