(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2013, 09:17 AM ja muutjaks oli DevilDeVille.)
Eile sai kiirsuvilale natuke teistsorti maailma tutvustatud. Kiirenduse maailma, kui nüüd eksaktsem olla. Paigaltstardist 400 meetri läbimise ajaks kujunes mõned sekundi murdosad alla poole minuti ja lõppkiirust antud distantsil kogunes vaata et 75 kilu ja meetrit tunnis. Täpsemini vist 72 või 73 aga see selgub peale tulemuste interneedusesse riputamist. Selgesti ei teinud Mägramaja autoklubile Hiired ja Tihased ühestki otsast häbi ja oli üldse väga elegantne.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2013, 23:24 PM ja muutjaks oli TeeTL.)
Tark ei torma!
Teiselt pildilt on selgelt näha võidu toonud kiirendusetuse põhjustajad - kokkurullimata markiis-tüüpi triibulised päikesekardinad, mis õhutakistuse üles lakke keerasid ja keret lennukitiiva kombel kergitasid ning laiade kleepuvate kiirendusrehvide haarduvust vähendasid.
/...Lõppjäreldusele jõutakse siis, kui kõik ideed on otsas. (Prantsuse vanasõna).../
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2013, 23:34 PM ja muutjaks oli Tom.)
(22-04-2013, 23:23 PM)TeeTL Kirjutas: Tark ei torma!
Teiselt pildilt on selgelt näha võidu toonud kiirendusetuse põhjustajad - kokkurullimata markiis-tüüpi triibulised päikesekardinad, mis õhutakistuse üles lakke keerasid ja keret lennukitiiva kombel kergitasid ning laiade kleepuvate kiirendusrehvide haarduvust vähendasid.
Vastupidi – ma olen enam kui kindel, et sellise kerekuju- ning mootori kombo juures need kokkurullimata päikesekardinad andsid just sekundi- poolteist kiirendusele kaasa.
"Õhutakistus", sa ütlesid? MIS õhutakistus? Kuskohas?!? Vaata nüüd seda sõidukit palun uuesti.
Igav asjandus on, keerad võtit ja vahetad käiku ja keerad rooli ja pidrundad. Üritab nüüd end lähiajal kokku võtta ja katuseterrassi tükkis PA süsteemiga lõpuni ehitada. Ega eriti mingit muud nõidust polegi.
Vahepeal käis Mägramaja nimeline kiirsuvila Haleda Kuke teivaspalliplatsi manu. Mitte seoses selle kuuajalise agooniaga, mis telekat vaadata rahulikult ei lase, vaid vajadusest. Lisaks sai asi mingi hetk alla ka omalaadse konstruiga haakeseadme, mis vaja nüüd üle haljastada-võõbata ja seejärel kinnitada kuul ning ühendada juhtmed pistiku tarbeks.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2014, 22:01 PM ja muutjaks oli 90Deville.)
Vahepeal sai ette vöetud lühemat sorti puhkusereis koos haagismajaga, mis juhuslikult sama aasta poiss kui j7
Vöimas diiselmootor on suuteline tömbama ja saavutama kiiruseid kuni 80kmh
Kiirendus halvenes
Pildil juba kodus tagasi.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2014, 22:14 PM ja muutjaks oli Tom.)
Ilus! (Stiilsest tagavara-doonatsi kattekujundusest ei hakka mitte rääkimagi )
Ja märkimisväärne, et siuke kiirenduskaubik peale enda veel midagit vedada suudab. Prantsusekeelne aplaus!
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2015, 20:18 PM ja muutjaks oli DevilDeVille.)
Sai käidud Mägramajakujulise kiirsuvilaga Hiiumaal, Tarvitet Massinate Väljasõidu nimelisel toredal vanatehnikaüritusel. Seoses sellega võib vist julgelt väita, et ükski Peugeot J7 pole Käina kardirajal paremat aega kirja saanud Lõppu üks ilupilt kah Sõru sadamast. Hea lihtne oli Hiiumaale ja sealt minema astuda - paar sammu mööda planku, mis õõtsus ujuva sauna ja Hiiumaa vahel.
Sai hakatud mõtlema, et Mägramaja on nüüd käinud talverallil, suverallil ja veerandmiilil. Täiusest on puudu vaid lõppkiiruse katsetamine miilipikkusel distantsil. Eks tuleb plaani võtta.
Heltermaa sadama valvekaamera pilt kütusevargast Mägramaja kallal