Postitused: 4,693
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kunagi vene ajal tehti ikaruse genedest keevitusi,mulgi oli kaks tutikat gene,aga teostuseni ei jõudnud oskuste puudumisel.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Vene ajal olevat mõni mees isegi Start-tüüpi akulaadija keevitusaparaadiks ümber ehitanud. Aga sedasi kolmest akust elektrikeevitus teha on ka huvitav idee. Iseasi, kui hästi see just akude tervisele mõjub, sisuliselt ju ikkagi räme lühisesselaskmine.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(04-05-2013, 15:00 PM)pontu6 Kirjutas: Täna siis tekkis ootamatu vajadus keevituse järele. Peale mõningast improvisatsiooni valmis selline kooslus:
Töö sai tehtud. Ainult maski ei olnud.
Ma targutan natuke faktidega ka siis, mis jäi pildil silma.
1. Proovi teine kord negatiivse alalisvooluga keevitada - elektrood ühenda negatiivse juhtme/käpa külge. Tulemus peaks tulema parem ja ei tohiks nii palju plärtsuda/puterdada.
2. Kes ei ole uurinud selle keevitus viisi kohta siis 24V toimib ka juba - lihtsalt akud võiks natuke suuremad olla - jooksma on raskem saada kui tavalist elektrood keevitust, kuid kui elektrood õige (vastav pingele) siis keevitab nagu maska.
Akudel amperaasi on - vahel saad ennem elektroodi üleni punaseks kui hakkab keevitus jooksma.
Ja põle keegi veel täheldanud, et akudega oleks midagi juhtunud. (akut ei tohi lihtsalt 100 prossa nulliks lasta)
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
05-05-2013, 08:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2013, 08:41 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
(04-05-2013, 20:52 PM)pontu6 Kirjutas: See, et mul maski polnud ei tähenda veel seda, et keevitusse oleks vahtinud.
Vahtimine vahtimiseks, olen ka ise rumalas nooruses päikeseprillidega keevitanud, vot nii:
Aga hoiatuseks katsetajatele-müüdimurdjatele, minul oli pärast seda sõna otseses mõttes
näotu lugu.
Keevituse UV on nii kange, et näonahk tuleb pärast maha nagu tapeet. Ainult silmade kaitsest on vähe. Hoidke kasvõi papitükki näo ees, kui hädakeevitust teete!
Õnneks saavad sõiduauto akud vist enne tühjaks, kui endale tõsisema terviserikke suudate korraldada.
Aga idee eest 10 punkti! Kui on vaja ikka välioludes ühte keevituspunkti, siis pole ju rohkemat vajagi! 2kW bensugenekast näiteks jääb inverterkeevituse jaoks väheks, proovitud.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Söepulgaga taastati sel moel kõlbmatuid akuklemme + ja -. Tina sulab ju lihtsalt ümbritsevasse vormi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 14
Teemad: 6
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
aga mitmest elektroodi saab kasutada kas 2 v6i 3
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Algseis: Garaazis on valgusallikad seintel. Selleks, et midagi korralikult näha, oleks vaja valgustust kogu garaazi ulatuses ka lakke.
Probleem: Tõenäoliselt tuleb kolme kuu pärast üürileping lõpetada ja seega ei ole majanduslikult mõtekas osta laetäit valgusteid.
Lahendus: Olemas on nelja toruga, tavapäraselt ripplagedes kasutatav valgusti. Tekitan lakke kas pingutatud trossidest või tugevast traadist siinid ja riputan neile eelnimetatud lambi. Voolujuhtmele tekitan ca. 30cm pikkuste vahemaadega kõvast traadist kambrid, mis liiguvad ühel siinil.
Tulemus: vajadusel liigutan valgusallika sinna, kuhu tahan ja ei pea enam kandelampide, nende juhtmete ja paigutamisega jändama.
Selline plaan siis esialgselt.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ei viitsi kohe rakisest pilti tegema minna, aga äkki loob minu järgnev lause mõttes pildi.
Miks leiutada jalgratast?
Võta tavaline pits kruvi (metallist) käiku võib olla 200-250mm.
Ühte otsa keevitad poldi (M12), siis võtad sobiva mutri, ja keevitad kaks peenikest polti mutrile külge (M4-M6, nii 6 cm pikk)), ja teise poltide otsa keevitad sobiva seibi (nii 2mm paks ja 20mm auguga), nüüd keerad selle kokku keevitatud agregaadi algsele poldile külge ja rakis olemas - ei pea silmi peast välja punnitama (agregaat hoiab ise) saab üksinda ka majandada, ja mis kõige tähtsam, asi on universaalne.
Kui kuidagi pihta ei saa, mida ma seletan, siis küsige pilti, vajadusel võin teha.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
06-06-2013, 21:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2013, 22:01 PM ja muutjaks oli
phyl.)
Palun:
http://public.fotki.com/phyl9/rakis/
Kui nende piltide põhjal pihta ei saa, kuidas asjapulk toimetab, siis soovitan jätta kaaned puutumata, ja lasta eksperdil toimetada.
Patendiametisse pole mõtet ka pöörduda
Üks asi veel, et kui teine kord on klapi poolkuud kõvemini kinni kiilunud, siis selle jaoks keevitasin mina üles poldi, mitte lihtsalt keerme osa, et poldi pihta saab haamriga vähe parema tutsaka anda, mis vabastab koonus pinnad.
Aga eks kõik tuleb töö käigus.
Kui ükskord näpu vasaraga siniseks lööd, küll teinekord oskad hoida.
Jõudu leiutamisel.
Ja kaane kokku ladumisel soovitan pooltkuud õliga kokku teha, nakkuvad paremini klapi varrega, ei kuku paigast ära. Kes teinud, küllap aru saab millest räägin.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kui ükskord näpu vasaraga siniseks lööd, küll teinekord oskad hoida.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Et mitte lüüa vasaraga näpu pihta,tuleb vasarat hoida kahe käega
(Tõstamaa)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(06-06-2013, 22:51 PM)pontu6 Kirjutas: Ega selle pitskruviga pole vist auto peal midagi teha? Ise lähtusin auto vedrude vahetuse abinõust ja tegin samasuguse miniatuurse variandi eriti kitsaste kohtade jaoks. Täitsa toimis.
Auto peal ei ole midagi teha. Aga ütleme nii, et absoluutsel kõigil "high performace" mootoritel ei ole võimalik nii vedru ära ka võtta, et kaant maha ei võta. Kui kaan on nookuritega, siis on võimalik, kui tõukuriga siis mitte.
Minul on lihtsalt selline kiiks küljes, et kui mingi "deela" juba klapiajamis on, siis teen põhjaliku kaane remondi ka kohe ära, mitte ei piirdu vedru vahetusega. Kui juba vedru otsustab pooleks minna, siis on mootorile läbisõitu mõnuga kogutud ja klapid raudselt ei pea enam. Teine asi veel see, et kui vedru otsustab pooleks minna, siis tavaliselt on klapike kohtunud kolvi pinnaga ka
- olen näinud ka erandeid.
Come to the dark side, we have cookies!