12-05-2013, 22:56 PM
Tartu-Võru maantee ääres Sulaoja külas pidas ühe raielangi ääres pühapäeva oksarehaga metsapull (DT-55 äkki?). Üsna vähelevinud vaatepilt.
(20-05-2013, 18:42 PM)SirAllar Kirjutas: Viljandi ja Kilinge-Nõmme vahel ehitatakse uut kõrgepinge liini ja masinapark mida seal näha võib on üsna suur ja huvitav. Enamjaolt küll lääne tehnika, aga leidub ka Josse ja vist isegi oli Kraz seal kuskil. Kui keegi sinnakanti satub võib natuke uurida ja otisda sealt metsade vahelt, liinide alt.
(12-06-2013, 19:27 PM)deeremees Kirjutas: Võrreldes uuema jossi T 130,170-ga on need mugavamad. Kui ise peaks T 100 M kangide taha sattuma siis mina sellele kangide majandusele küll pihta ei saaks. Kui ma aru sain,et T 100 M on käsisiduriga.Oot-oot, Sa pead T-100 põlvkonda uuematest mudelitest mugavamaks? Mitte, et mugavus nüüd ainus ja peamine kriteerium oleks (vanatehnikafännid, nagu me valdavas enamuses siin oleme), aga selline seisukohavõtt tuleb mulle siiski kerge üllatusena.
(13-06-2013, 00:23 AM)Sillu Kirjutas:(12-06-2013, 19:27 PM)deeremees Kirjutas: Võrreldes uuema jossi T 130,170-ga on need mugavamad. Kui ise peaks T 100 M kangide taha sattuma siis mina sellele kangide majandusele küll pihta ei saaks. Kui ma aru sain,et T 100 M on käsisiduriga.Oot-oot, Sa pead T-100 põlvkonda uuematest mudelitest mugavamaks? Mitte, et mugavus nüüd ainus ja peamine kriteerium oleks (vanatehnikafännid, nagu me valdavas enamuses siin oleme), aga selline seisukohavõtt tuleb mulle siiski kerge üllatusena.
(13-06-2013, 00:23 AM)Sillu Kirjutas:(12-06-2013, 19:27 PM)deeremees Kirjutas: Võrreldes uuema jossi T 130,170-ga on need mugavamad. Kui ise peaks T 100 M kangide taha sattuma siis mina sellele kangide majandusele küll pihta ei saaks. Kui ma aru sain,et T 100 M on käsisiduriga.Oot-oot, Sa pead T-100 põlvkonda uuematest mudelitest mugavamaks? Mitte, et mugavus nüüd ainus ja peamine kriteerium oleks (vanatehnikafännid, nagu me valdavas enamuses siin oleme), aga selline seisukohavõtt tuleb mulle siiski kerge üllatusena.