Ülevalt alla vastused...
Ma ei taha vaidlust tekitada, vaid tahaks lihtsat teadmist
Ma tean, et paljud mootorid on kasutanud ja kasutavad siiani seda tehnoloogiat, kuid kas see on ikka sama, mis 40'nel tol ajal ja nende õlide jaoks tehti?
Kui radikast läheb õli tagasi karterisse, siis enamus käib ju ikka läbi radika, seega ka läbi õlifiltri. Kui sealt isegi ainult 50% õlist läbiks, oleks ju ikka filtreerimine tõhusam. Ja traatsõel ei filtreeri õli, vaid hoiab õlisse kukkunud mutrid eemal õlipumbast
Kui turbole paigaldatakse eraldi filtrielement, näitab see ainult seda, et turbol on parema kvaliteediga (puhtamat) õli vaja. Miks ei peaks siis mootor sama vajama?
Õlifiltri ülevooluklapp hakkab tööle alles siis, kui õlifilter ummistub. Kui ta suvaliselt õli läbi laseks, siis ei oleks tast ju kasu.
.............
Vaatame asja teisest kandist. Ehk see paneb teid ka asja teist poolt nägema.
Mis auto teil on? Sigullid ja ehe raudvara ei lähe seekord arvesse.
Kas te paigaldaksite oma autole t-40'ne tsentrifugaalse õlipuhasti?
Kui ei siis miks, oletades, et seda oleks kerge teha ja tasuta.
Kui jah, siis miks.
..............
Minu jaoks on küsimus siiski selles, et kas taoline süsteem omab mingit iva, midagi mis teeks mootorile head? Kui selline teguviis on kahjulik kuidagi teist pidi (näiteks õli survete muutmise suhtes saaltele või kurat teab kuhu) siis ma ei taha seda ja jätaks asja katki.
Kui seal ei ole midagi parandada, siis ei ole. Pole mõtet punnida.
Kui aga asjast oleks kasu, kui tegevus ei too olemasolevale kahju, siis miks mitte proovida.
Seega mis te arvate... kas on pointi või ei ole, kui ei, siis miks.