Teema on suletud

Projekt kuidas ehitada Mercedes W124-le. heinaniiduk.

(14-06-2013, 21:31 PM)comoon Kirjutas:  Kas keegi midagi postiivset ka ütleb?Smile

Sellele mehele, kes seda projekti reaalselt ehitab, oleks paljugi positiivset öelda.
Siinkohal aga ei oska Sulle midagi öelda, mõni adminn võiks selle teema naljanurka tõsta... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Kas keegi oskab öelda millega tegu, kuidas tööpõhimõte, kas tegu võib olla traaversiga, mille jaoks see üldse on ja kuidas tööpõhimõte, aitähh.

Kas keegi oskab öelda kust võiks saada võimalikult väikest vahekasti või aeglustit, mida panna kardaanile vahele, et umbes 5 korda auto liikumist aeglasemaks muuta. Niva oma sinna alla ei mahu, võiks olla lihtsalt otsevõlliga väike reduktor. Võib olla mõnel ATV-l. on selline või ükskõik missugusel süsteemil.

   
   
   

Tsitaat:kas tegu võib olla traaversiga
Mis asi?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

Kuukulguril oli midagi taolist...aga kuul on gravitatsioon hulga väiksem ja asi läheks liialt pöördesse.

Küsimus selles, et kas jätkame samas vaimus, või lõpetame ära selle jura. Mees, kes elementaarseid asju ei jaga...
Aitan hea meelega neid, kes matsu jagavad, kuid siin läheb asi juba üle piiri.
Ja juba seitsmes lehekülg!

Tervitab Veteran.

tänud et olete nii toetavad, kui ma neid asju teaks, siis ma ei küsiks, kas sina eelmine postitaja tead mismoodi see asjandus töötab, kus seda asja kasutatakse, kas seda võiks kasutada aeglustina kardaani vahel? pole vaja lugeda teemasid mis tunduvad sulle ebahuvitavad, võta järgmine teema.

Asi piltidel tundub olevat mingi sidur. Sinul on vaja reduktorit, näiteks sellist: http://www.youtube.com/watch?v=ECljAo1q1RQ

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Siiski ei ole see "asi" ka sidur mitte. Kusjuures on küll kangesti traaversi moodi aga mulle meenutab ta rohkem mingit planetaar-reduktorit. Kui see tõesti too on, siis kindlasti saab sellega pöördeid aeglustada, ilmselt aga rohkem kui 5 x. Kui ühest nuutidega võllist kruttida, siis vast teine nuutidega võll pöörleb ka mingi kiirusega??? Kuidas töötab, mina ei tea, tuleks lahti võtta, siis on näha. Ja millist jõumomenti kannatab üle kanda?
Mulle teema meeldib, loen huviga! Cool Puudutab kuidagi isiklikult lausa see trimmeri ehitamine! Anna aga hagu ja ära jonni jäta! Wink

Teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44416 on sellest asjast jutt olemas. Antud piltidel on tegemist T-40 aeglusti või siis kordistiga.

Tere, ja kuidas oleks see asi võimalik panna kardaani vahele, et auto aeglasemalt liiguks.? Kas ta mitte ei pane autot tagurpidi liikuma?

http://www.youtube.com/watch?v=0Oy2o0uIIzI

ja tööpõhimõte peaks tal olema selline.


http://www.youtube.com/watch?v=ECljAo1q1RQ

Kinni tuleb hoida välisvööd, näiteks hoovaga põhja külge fikseerida. Mooturist tulev moment antakse keskmisele hammasrattale, väljavõte tagasillale tehakse satelliitide raamist. Nii lihtne ongi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(17-06-2013, 13:03 PM)comoon Kirjutas:  Tere, ja kuidas oleks see asi võimalik panna kardaani vahele, et auto aeglasemalt liiguks.? Kas ta mitte ei pane autot tagurpidi liikuma?

http://www.youtube.com/watch?v=0Oy2o0uIIzI

ja tööpõhimõte peaks tal olema selline.


http://www.youtube.com/watch?v=ECljAo1q1RQ

Tere! Kardaani ja mille vahele? Kui lihtsalt kardaani vahele, siis tuleb kardaan alustuseks pooleks lõigata. Kui mina noor olin, siis panime enamuse asju paika plastiliini ja värvilise traadiga, kas tänapäeval neid materjale üldse enam saada on, mina ei teagi.
Kui panna auto põhja ja kardaani vahele, siis saab vast niisama sinna toppida, kui on korralikult kohale pressitud, siis võib saavutada ka nii aeglase liikumise, et liikumist ei toimugi. Pöörlemissuuna muutumise kohta oleks hea ikkagi asja katsuda ringi keerutada, aga kui on paljas pilt siis seda vist teha ei saa... aga võib juhtuda küll, et see reduktor muudab pöörlemissuunda, tõenäosus on ca 50%, st on 2 võimalust, muudab või ei muuda.
Ise ma ei viitsi küll neid juutuube vaadata, praegusel etapil on arvuti nii aeglane nagu oleks tal ka juba midagi "kardaani vahel"... aga paistab, et seal on igale küsimusele vastus olemas ja ka hulga õpetlikku materjali selliste asjade kohta mida ei oska uneski ette kujutada, küsimisest rääkimata.
Ei tea, kas seal ka midagi tõrvikutega jooksmise kohta on? Rolleyes

Kui huvi on siis see kordist või aeglusti on veel müüa, kuna eelmine tahtja kadus ära.

Viisteist sekundit kuulsust käes. Väga edukas troll:
http://ohtuleht.ee/530806

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

"Omal maal väljaspool teeliiklust võib kas või kuuski katusel kasvatada," lisab Kasesalu.


Vot see oleks kindla peale jõukohane tegevus.

(17-06-2013, 13:22 PM)Marko Kirjutas:  Kinni tuleb hoida välisvööd, näiteks hoovaga põhja külge fikseerida. Mooturist tulev moment antakse keskmisele hammasrattale, väljavõte tagasillale tehakse satelliitide raamist. Nii lihtne ongi.

Kas siis hakkab auto tagurpidi liikuma?

Ei hakka, ainult kiirus väheneb.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Kas PRIA nõuetele see lendteradega niiduk üldse vastab? Minu teada on kindlaks määratud niiöelda heksli pikkus, ehk hein peab ikka purustatud olema.
Kunagi oli juba sarnane jama ka sellega ühel talunikul, kes rootorniidukiga heinamaa enne PRIA kontrollimist ära niitis.
Huvitav, mis summa oleks nõus teemaalgataja välja käima, et niiduk saaks mersule ette ja vajaminev lisakäigukast alla?
Millegipärast arvan, et meistrimeeste põud on seotud nagu ikka, rahaga.
Keskmine autolukksepa tund maksab sinna 20-30.- kanti. Ja neid tunde kulub ikka selle konstrui tegemiseks vägagi palju.
Artiklit lugedes tekib vägisi tunne, et see heinamaade niitmine on PRIA jaoks midagi ületamatult kulukat. Omast käest võin õelda, et asi hoopiski vastupidi. PRIA maksab pea 100.- hektari eest. Niitja võttis eelmine aasta nõks üle 30.- tunnist ja selle aja jooksul käis üle pea 2 Ha kanti. Ehk siis 170.- kahe hektari kohta nagu maast leitud. Ainult vaev valida niitja telefoninumber ja tunnike paberimäärimist.
Kui teemaalgatajal ongi ainult 2 Ha niita, siis selle mersule kulutatud raha eest oleks 10 aastat saanud niitmisteenust sisse osta. Tegelikult rohkemgi, sest ega see mersugi õhu pealt käi. Lisaks ilmselt on see auto selleks ajaks utiil samuti.
Aga eks projekt on ikka projekt, kas või nui neljaks.

[quote='Marko' pid='313436' dateline='1371647906']
Ei hakka, ainult kiirus väheneb.


Ma peaks siis jõu andma esimesel pildil millisele hammasrattale?

Ja jõu võtma viimasel pildil oleval kuue auguga kettast?

   
   

Pildil olev asi on minu jaoks tundmatu, seega ei saa vastata kahjuks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

soovitaksin soojalt ksf comoonil vaadata ksf kassi poolt eespool viidatud juutuubi videot. sääl on pisikeses klipis hästi ära näidatud kuda planetaarülekanne töötab.
nagu juba eelpool samuti öeldud, siis aeglustama hakkab ta nõnna, et välimine ratas pannakse seisma. jõud sisse tuleb sisemisele ja välja läheb vahepealsete ratste raamist.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne