Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nõustun eelkõnelejaga, ka mina pole selliseid labasid näinud. Ise ostsin paar aastat tagasi selle tsentrifuugi uue ja seal neid ka ei olnud.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 11
Teemad: 3
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
http://www.pmkaubamaja.ee/components/com...fb06f1.jpg
Siit näed klassikalisi tsentrifugaalfiltri düüse.
Ja siin sinu filter, mida kahjuks vana kooli meestele pole õpetatud, järelikult uuemapoolne rats. Ise ka imestan, kas see üldse tsentrifugaalfilter on. Seal ju sõel ka sees.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
19-06-2013, 20:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2013, 20:31 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Asi selles, et klassikalist tsentrifuugi kasutab D- 50, Zil 130. Neil tsenterifuugitud ja reaktiivdüüsid läbinud õli soliseb vabalt karteri. D-240 on otsevoolutsentrifuug. Seal õli tuleb rootori südamiku allosa avadest sisse, tõuseb üles, tõukab kuigipalju plekklabade abil rootorit ja läheb aukudest telje kesktoru kaudu sama rõhu all [b]edasi õlitussüsteemi. [/b]Pole uurinud, mis sellest õlist saab, mis ebatiheduste kaudu rootorit ümbritsevasse ruumi satub. Kindlasti rootori pöörded otsevoolukal madalamad. Sõel peab siis päris prahi kinni pidama(õli suund äärest keskele).
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mis siis saab või?Kaob ära mootoris õlisurve,võid vahetada pumpasid ja saalesid aga selle jama peale kohe ei tulegi.Läbi proovitud asi.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kindlam tsentrifuugi asemele vaheplaat külgekeeratava filtri jaoks osta. Saab ka hoolde kiiremini ja puhtamana tehtud.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ei ole kunagi sellist tüüpi tsentrifuugi lahanud, ega omanud, aga äkki keegi staažikas russimees oskab
selle või
selle teise lingi järgi, kus on toodud nii ehitus, kui ka tööpõhimõte, lahti seletada, mis võiks olla eelmainitud laisa ja probleemse tsentrifuugi võimalik viga.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Hei
On kellelgi kunagi sellist probleemi 82-ga olnud, jvv 1000p/min. kiirus lihtsalt ei toimi, kuid 500p/min. toimib ilusti. Sai keeratud seda kõhualt mitu korda, edasi-tagasi, ikkagi ei midagi. Võtsime kaane maha, tihvt korras, kõik liigub nagu ilusti. Vana russivend arvas, et vahekastist siis mingi hammasratas või laager katki. Hetkel pooleksvõtt käimas, seega, kui kellelgi on sama probleemi olnud, kuulaks heameelega, milles viga oli. Siis teaks kohe otsima asuda.
Lugupidamisega
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Hea tahtmise korral saab lülituskahvli nii ka sisse et pole soones ja ei tõmba hammakat.Küll aga tõukab edukalt aeglasema poole.
Iseenesest saab selle alla tõmmata ja uuesti soonde panna ja välja tuleb kui võtta see plekk ära ja lasta võll alla välja korraks tulla.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Positsiooniregulaatorist (kõrriga kang paremal pool istme kõrval väikese kabiiniga russil). Situatsioon, kus niidukit oli vaja tõsta ja kui vajutasin ükskõik millist jagaja kangi tõstis rippsüsteemi enne üles ja siis alles niidulati. liigutasin kõrriga kangi vähekene ja asi paranes, aga siis hakkas vaikselt tõstma rippsüsteemi. Seal on vist üks kindel asend, kus asi ei mõjuta - panin poldi läbi ja nüüd asi korras. Ju olin kogemata vastu läinud.
Postitused: 49
Teemad: 1
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
08-07-2013, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2013, 23:15 PM ja muutjaks oli
AhtoP.)
Tahhoka trossid kuluvad ära ja jäävad kinni.
Veetakse tihti üle kollektori ja see kuumutab kõik "mahlad" trossist välja.
Pane uus tross ja kestab jälle 10a.
Üldilselt ei ole näinud mitte toimivat.
Üsna ebamugav on tööd teha, kuid pole aimu pööretest.
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
No kui oled pikemat aega traktori peal olnud, siis ütled kõrva järgi pöörded ära. Aga see tahhomeeter on vägagi töökindel asi. Kui trossi kõri plastikkate läheb katki, siis satub sisse vesi, edasi siis sooja ilmaga roostetamine ja talvel ka jäätumine. Ega muud viga nagu ei oskagi pakkuda.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Tere jälle
Uus mure teise belarus-iga. Nimelt hüdrosüsteem lõpetas tegevuse, vahepeal on kuulda sellist imeliku ininat vahekasti poolt. Kui pump välja lülitada küljepealt, siis see lõppeb. Tõenäoliselt siis vahekastist hammakas surnud??
Hüdropumba võtsin maha, seda käsitsi keerates nagu midagi imeliku ei tundunud.
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
pump teebki seda häält, korras pumpa käsitsi väga ringi ei keera[/u]