08-05-2013, 06:51 AM
Küsimused t-25A-1 kohta
08-05-2013, 08:03 AM
Väga kaval lahendus: veopunkt on toodud toru taha, haakepunktile lähemale.
Aiste peale/alla toetuvad tõkised annavad rohkem loksuma, kui avassepistetud. Sestap oli puurimine mõistetav. Huvitav, et materjal nii erinev oli...
Haakepoldi ja lukustussplindi hoidikud on üle prahi Harva näeb nii läbi mõeldud vidinat.
Aiste peale/alla toetuvad tõkised annavad rohkem loksuma, kui avassepistetud. Sestap oli puurimine mõistetav. Huvitav, et materjal nii erinev oli...
Haakepoldi ja lukustussplindi hoidikud on üle prahi Harva näeb nii läbi mõeldud vidinat.
08-05-2013, 11:21 AM
(08-05-2013, 10:06 AM)alar1 Kirjutas: Enda T25 oleks vaja ka selline haakeraud teha. Praegune on samuti see vabriku pöörelda andev ja käib üles alla nagu lambajalg.
Miks meli666 tegi selle haakeraua nii jämedast ja veel 10mm torust? T25-le oma kitsejõuga piisaks ka vähemalt poole peenemast materjalist.
Omast kogemusest järeldusi tehes just vaatasin, et võiks veel jämedam olla...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
08-05-2013, 12:10 PM
(08-05-2013, 10:06 AM)alar1 Kirjutas: Enda T25 oleks vaja ka selline haakeraud teha. Praegune on samuti see vabriku pöörelda andev ja käib üles alla nagu lambajalg.
Miks meli666 tegi selle haakeraua nii jämedast ja veel 10mm torust? T25-le oma kitsejõuga piisaks ka vähemalt poole peenemast materjalist.
Kui rapsima hakata, siis võib 1500+ kg üllatavalt palju jõudu toota puhtalt inertsist. Ning tasub meeles pidada, et me ei tea kunagi, kui suur varu tegelikult on. Aga kui tugevusest ei piisa, siis see tuleb kiiresti välja
08-05-2013, 22:45 PM
kas Kane Tartus Ravila t lõpus ei müü, omal ajal sai sealt küll jupitatud materjali. Võrus lõikusid juppideks Empakis Kubijal.
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
09-05-2013, 08:53 AM
09-05-2013, 09:58 AM
09-05-2013, 18:53 PM
Bermetil oli ka 5€ säuh
31-05-2013, 23:41 PM
Üldiselt nad annavad kõik läbi ja just niipidi, et nafta satub pumba sisse ja teeb selle õli vedelaks ja siis hakkabki tühikäik jamama. Soust välja, uus õli sisse ja kohe korras. Vastupidist nafta liikumist ei oska kommenteerida. Mtz'i pumba jaoks ruumi tehes pead panema üles mineva korstna ja sellega sobiva kollektori. Ühendusflant on neil erineva nurga all.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
17-06-2013, 18:29 PM
Lugesin ajaviiteks T-25 kohta infot kolhoos.pri lehelt, silm peatus aga lausel kus mainitakse et " Jõuvõtuvõlli on võimalik tööle panna nii sõltumatult kui ka sünkroonselt."
Mina olen elanud siiamaani teadmisega et T25 jjv ei saa sünkroonselt käima ka põlvili paludes... Või on mul siis mingi plank 25, mille "varustustase" jääb alla keskmise...
Mina olen elanud siiamaani teadmisega et T25 jjv ei saa sünkroonselt käima ka põlvili paludes... Või on mul siis mingi plank 25, mille "varustustase" jääb alla keskmise...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
17-06-2013, 22:36 PM
Ongi. Jvv töötab üheaegselt sõltumatult ratastest ja sünkroonselt mootoriga.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
17-06-2013, 23:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2013, 23:37 PM ja muutjaks oli Daff.)
See 25 JVV töötab sünkroonselt jõuülekandega. Kui JVV on kangist sisse lülitatud siis liikuma hakkamisel saab ta ülekande jõuülekandest.
Lihtne näide: haakes on mingi massiivse kettaga hooldusniiduk ja kui siduri ära lahutad siis ega põka enne seisma jää kui hooldusniiduk seisma jääb.
Lasin oma põka kunagi niimoodi Emajõkke sisse mis mühin, mitte üks vägi ei suutnud teist peatada.
Sõltumatult töötab 25 JVV siis kui käiku sees pole, nagu käigu lülitad, on kogu kompott sünkroonis.
Lihtne näide: haakes on mingi massiivse kettaga hooldusniiduk ja kui siduri ära lahutad siis ega põka enne seisma jää kui hooldusniiduk seisma jääb.
Lasin oma põka kunagi niimoodi Emajõkke sisse mis mühin, mitte üks vägi ei suutnud teist peatada.
Sõltumatult töötab 25 JVV siis kui käiku sees pole, nagu käigu lülitad, on kogu kompott sünkroonis.
Aquila captas non muscas.
17-06-2013, 23:47 PM
Ahjaaaaa, muidugi.... Hakkab meenuma
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
21-06-2013, 21:18 PM
(17-06-2013, 23:34 PM)Daff Kirjutas: See 25 JVV töötab sünkroonselt jõuülekandega. Kui JVV on kangist sisse lülitatud siis liikuma hakkamisel saab ta ülekande jõuülekandest.Mis hull jutt see nüüd ole? Meie majapidamise põkadel lahutab sidur nii mootori veoülekandest, kui ka jvv'st ja selle järel olevatest suure inertsiga käivatest seadmetest. Ehk käik sees, sidur all võib niiduk taga inertsist uhada ilma, et masin liiguks. Oleksin muidu juba ammu selle tagajärjel kuskil kraavis upakil.
Lihtne näide: haakes on mingi massiivse kettaga hooldusniiduk ja kui siduri ära lahutad siis ega põka enne seisma jää kui hooldusniiduk seisma jääb.
Lasin oma põka kunagi niimoodi Emajõkke sisse mis mühin, mitte üks vägi ei suutnud teist peatada.
Sõltumatult töötab 25 JVV siis kui käiku sees pole, nagu käigu lülitad, on kogu kompott sünkroonis.
Või on see mingi T-25 A1 omapära, sest meil on uuema malli T-25'ed?
21-06-2013, 22:01 PM
21-06-2013, 22:24 PM
Minu teada on T25'st vähemalt kolm versiooni. A1, A2 ja A3.
22-06-2013, 09:23 AM
Jaa, Etsike, vaata, vahe on küll T-25 ja T-25A vahel, mis tähendab, et T-25 on vanem ja T-25A uuem mudel . Need A1, A2, ja A3 tähendavad vaid katuse tüüpi. Vastavalt siis kabiini, presentkatuse ja turvapuuriga. Indeks sisus mingeid muudatusi ette ei näe.
Jvv teemat ei hakka isegi kommenteerima.
Jvv teemat ei hakka isegi kommenteerima.
Aquila captas non muscas.
22-06-2013, 13:00 PM
(17-06-2013, 23:34 PM)Daff Kirjutas: See 25 JVV töötab sünkroonselt jõuülekandega. Kui JVV on kangist sisse lülitatud siis liikuma hakkamisel saab ta ülekande jõuülekandest.Käisin ja mudisin pisut oma rauast kallimat ja tõsi ta on.
Lihtne näide: haakes on mingi massiivse kettaga hooldusniiduk ja kui siduri ära lahutad siis ega põka enne seisma jää kui hooldusniiduk seisma jääb.
Lasin oma põka kunagi niimoodi Emajõkke sisse mis mühin, mitte üks vägi ei suutnud teist peatada.
Sõltumatult töötab 25 JVV siis kui käiku sees pole, nagu käigu lülitad, on kogu kompott sünkroonis.
23-06-2013, 23:38 PM
JVV ja ülekande omavaheline seotus vist siiski vastab tõele. Põhjus, miks ma seda meie masinatel täheldanud pole jõudis alles nüüd kohale. Selleks on suure inertsiga hooldusniidukil olev vabajooksu sidur, mis lubab niidukil pöörelda kiiremini kui JVV, seeläbi rattaid mitte kaasa vedades.
10-07-2013, 19:26 PM
(22-06-2013, 09:23 AM)Daff Kirjutas: Jaa, Etsike, vaata, vahe on küll T-25 ja T-25A vahel, mis tähendab, et T-25 on vanem ja T-25A uuem mudel . Need A1, A2, ja A3 tähendavad vaid katuse tüüpi. Vastavalt siis kabiini, presentkatuse ja turvapuuriga. Indeks sisus mingeid muudatusi ette ei näe.
Jvv teemat ei hakka isegi kommenteerima.
Täna õnnestus pisut näppida ja ka paar tiiru teha A3 isendiga,erinevused käigud teised ja kangid teistel kohtadel,lisaks kui käik või revers sees siis käivitamisest ei ole mõtet unistada,gaas oli ka tundlikum ja presentkatusega.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne