05-07-2013, 00:27 AM
Sepp tegi soome kelgu jalastest, 140 mm pika, ei ole tõstvad, ajavad asja ära.
Terv, IP
Terv, IP
(05-07-2013, 18:32 PM)comoon Kirjutas: Minu nägemus asjast on niiduk, mis on mersu ees ja mis niidab ka lepavõsa, olete kuulnud niiduki häält, kus lendterad pöörlevad umbes 2000 p/m, hääl on vormel1...viliseb ainult
(05-07-2013, 18:32 PM)comoon Kirjutas: Niiduk, mida ees tõugatakse on näiteks nelja 13" zigulli ratta peal, täiesti iseseisvalt maapinda kopeerides ning millel saab ka niidukõrgust muuta.(saan rattad koos rehvidega 5 eur. tükk)
(05-07-2013, 22:11 PM)comoon Kirjutas: ...nüüd siis aga kardaani vahele pandavast aeglustist, ma ise arvan, et suhe võiks olla 1:8- le. Kas on teisi ettepanekuid?
(05-07-2013, 22:11 PM)comoon Kirjutas: Kui on vaja, siis see meistimehest treial ehitab mulle ka aeglusti kardaani vahele, väga lihtne, tükk U kujulist metalli kuhu kaks hammasratast sisse ära mahuvad, üks hammasratast teiset 8x suurem, laagrid otstesse, karp kinni keevitada, õlikork peale ja alla, ning anna minna.
(05-07-2013, 23:32 PM)comoon Kirjutas: Samuti tuli nüüd meelde, et ainult kahte hammasratast ei saa kasutada, kuna reduktori väljund hakkaks vastupidi pöörlema, nii et jääb kolme võlliga reduktor.
(05-07-2013, 23:56 PM)meli666 Kirjutas:(05-07-2013, 23:32 PM)comoon Kirjutas: Samuti tuli nüüd meelde, et ainult kahte hammasratast ei saa kasutada, kuna reduktori väljund hakkaks vastupidi pöörlema, nii et jääb kolme võlliga reduktor.
No näed. Hakkab juba tulema. Tegelikult saaks kasutada küll. Keerad diffrikorpuse teistpidi. Või kasutad oma karbikeses hammasrataste asemel ketirattaid koos rullpuksketiga.
Pigem otsi selle kolme võlliga iseehitatud karbikese asemele muu lahendus.
Selliste kobuskate ehitamine on ikka tunduvalt keerulisem ja seetõttu ka kallim, kui kasutada mingit planetaari, tidureduktorit vms. Vaevalt, et see treial sul päris pudeli eest neid asju meisterdab. Kui nii, siis äkki annad kontakti, oleks endalgi tööd pakkuda.