Maitus, lisa oma nimekirja vosat@hot.ee.
Mida pakute asemele?
OK, läheme sobival sügisesel (siis on Riigikogu töös) neljapäeval (siis on valitsuse istung) hangude ja kirvestega Toompeale, põletame seal kõik maha, 101 dalmaatslast, valitsuse ja kogu kantselei lööme platsil maha.
Saame korrapealt lahti paljudest "pahadest".
Mõni kohapealne rakuke teeb sama Viljandimaal.
Käiks juba ühe soojaga läbi ministeeriumid ja korraldaks sama sealgi. Tõsi, kuna ministeeriumid on vaesemad, siis nende plastsisu ei põle nii hästi ja mitte iga ministeeriumi ees ei ole piisavalt suurt välja, kuhu "vereimejate" laibad riita laduda.
Aga edasi? Hakkame uut riiki looma? Valime aga jälle uued juhid? Kust leiame need, kes oleksid isetud, riigimehelikud (-naiselikud!), läbinägelikud, asjatundlikud?
Või loome pretsedendi ja asustame osa Läänemere idakaldast riigita alaga? Huvitav katsetus, saaksi teada, kauaks tõeliselt ISE seisev olla saame....
Ei tasu unsutada, et selle teoga kuulutame end teistest riikidest väljaspool olevaks. Hüvasti, Schengeni ruum...
Või äkki ikkagi võtaks julguse kokku ja hakkaks seda olemasolevat riiki õigemaks putitama? Alusel pole ju viga, lihtsalt pahmavad härjad on kole ahneks läinud...
Seadus seaduse haaval...
Jooksva teema kontekstis alustaks tolle romuteema õgvendamisega. Kindlustuse teemaga ei saanud me ju hakkama
Minu mõtted, mida tuleb teha:
1) fikseerida ülevaatuseta autode hulk ja teavitada nende omanikke võimalusest teatud aja jooksul oma liikur lihtsustatud korras likvideerida. See haakub ka kindlustusega - nii saame lahti "surnud" liikureist;
2) enda hobi tarbeks lammutamisel ei tohi keskkonda reostada. Siit tekib kohe riigi tasemel võimalik probleem: kas jäätmejaamad suudavad võtta vastu tekkiva koguse? Palju seda tekib? Kuna enamus jäätmejaamu opereerivad KOV rahakoti toel, siis arvestades KOV nigelat tulubaasi, võib tekkida ka tasuta vastu võetava koguse piiramise vajadus teatud aja jooksul.
3) autode lammutamine ei tohi olla eesmärk (põhitegevus) vaid kõrvaline toetav tegevus. Ei tasu unustada, et sama erandi taha üritavad kohe pugeda ka ennast registreerimata toimetavad ettevõtlikud tegelased...;
4) kaotada ajutiselt arvelt maha võtmise piir 2 aastat. Õigem on nõuda omanikult ennistamiseks tegevust.
5) aasta peale viimast ülevaatuse tähtaega võiks automaatselt toimuda ajutine registrist kustutamine. Auto ennistatatakse kas omaniku soovi peale või tehnoülevaatuse läbimise järel automaatselt.
Ülaltoodud asjad ei nõua olulisi ümberkorraldusi kehtivas seadusandluses, lihtsalt mõned asjad tuleb kooskõlastada ja paaris põhimõttes kokku leppida.
(16-07-2013, 19:00 PM)MAZ Kirjutas: ...
Peale vaatamist, mõelge ise kummas süsteemis siis me elame tegelikult.
...
Väga hea viide.
Kuigi soovitus mõelda on ohtlik - võib jõuda tulemustele, mis polegi nii meeldivad...