19-07-2013, 15:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2019, 09:02 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
"Sapikad" on mulle alati meeldinud, mõnus paroodia ikka valmis tehtud...
Üldandmed toonorist:
Väljalaske aasta 1989
Mark ZAZ 968M
Mootori töömaht 1200 cm3
Täismass 1160
Kandevõime 320
Istekohti koos juhiga 5
Kerepoolest tegu suht kobeda masinaga, eesti numbrit pole masinal kunagi küljes olnudki. Viimane ülevaatus aga teh. passi järgi on 2000a... ? Võibolla tõesti...
Hetkel käsil pikk ja aeganõudev arvele võtmise protsess, politsei tegeleb auto ajaloo uurimisega ja kui kõik ok, väljastavad sellekohase tõendi, millega juba arki poole saab sammud seada...
Aja jooksul olen neid ümber ehitanud igat erinevat moodi, militaar variant, kabrio jne. Kuna hetkel on üks masin 100% orginaal ja kahte samasugust masinat pole mõtet pidada siis tuligi mõte teha järgmine edasiarendus sapikast. Seekord siis diiselmootoriga isend. Eelnevalt olen sapika käigukastile 1.8L Golf GTI mootori otsa istutanud, kestis üllatavalt hästi. Miks mitte sama teha siis diisemootoriga. Hetkel torkas esimesena pähe "pommikindel" Golf II 1.6l diisel, 40kw. Suuremat ei saa kahjuks kasutada, ark seab omad piirangud. Sellegi 40kw pärast on probleeme juba kuhjaga...
Nüüd jõudsimegi sinnamaale et miks ma selle teema üldse tegin, 1.6l VW diislit oleks vaja jällegi. Veel parem kui neid oleks 2 (Kulub ikka marjaks ära) Kui ühtegi mootorit ei leia siis tuleb osta lihtsalt terve auto ja ülejäänud utiili saata...
Sapikas ise jõudis minuni seoses mootori otsinguga, oli vaja mõnda mootoriplokki doonoriks. Kuna kere juhtus selle täitsa heas korras olema siis kohe mitte ei raatsi seda pressi alla saata, las sõidab veel natuke.
Küljepeale on küll väikse matsu saanud kui mitte midagi tõsist. Karbid ja põhi on tugevad.
Pildimaterjali:
Masina kojutoomine
Auto ise... või siis auto eelkäija või paroodia, kuidas keegi nimetab...
korralikumad uksed ka masinale...
Üldandmed toonorist:
Väljalaske aasta 1989
Mark ZAZ 968M
Mootori töömaht 1200 cm3
Täismass 1160
Kandevõime 320
Istekohti koos juhiga 5
Kerepoolest tegu suht kobeda masinaga, eesti numbrit pole masinal kunagi küljes olnudki. Viimane ülevaatus aga teh. passi järgi on 2000a... ? Võibolla tõesti...
Hetkel käsil pikk ja aeganõudev arvele võtmise protsess, politsei tegeleb auto ajaloo uurimisega ja kui kõik ok, väljastavad sellekohase tõendi, millega juba arki poole saab sammud seada...
Aja jooksul olen neid ümber ehitanud igat erinevat moodi, militaar variant, kabrio jne. Kuna hetkel on üks masin 100% orginaal ja kahte samasugust masinat pole mõtet pidada siis tuligi mõte teha järgmine edasiarendus sapikast. Seekord siis diiselmootoriga isend. Eelnevalt olen sapika käigukastile 1.8L Golf GTI mootori otsa istutanud, kestis üllatavalt hästi. Miks mitte sama teha siis diisemootoriga. Hetkel torkas esimesena pähe "pommikindel" Golf II 1.6l diisel, 40kw. Suuremat ei saa kahjuks kasutada, ark seab omad piirangud. Sellegi 40kw pärast on probleeme juba kuhjaga...
Nüüd jõudsimegi sinnamaale et miks ma selle teema üldse tegin, 1.6l VW diislit oleks vaja jällegi. Veel parem kui neid oleks 2 (Kulub ikka marjaks ära) Kui ühtegi mootorit ei leia siis tuleb osta lihtsalt terve auto ja ülejäänud utiili saata...
Sapikas ise jõudis minuni seoses mootori otsinguga, oli vaja mõnda mootoriplokki doonoriks. Kuna kere juhtus selle täitsa heas korras olema siis kohe mitte ei raatsi seda pressi alla saata, las sõidab veel natuke.
Küljepeale on küll väikse matsu saanud kui mitte midagi tõsist. Karbid ja põhi on tugevad.
Pildimaterjali:
Masina kojutoomine
Auto ise... või siis auto eelkäija või paroodia, kuidas keegi nimetab...
korralikumad uksed ka masinale...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB