Tere päevast kaasfoorumlased.
Olles värske foorumlane aga, olles seda foorumit juba pikemat aega sirvinud.
Olen vaadanud just põhiliselt jumzi teemasid ,olen vaadanud neid soolosid ühtepidi ja teist pidi aga päris sellist nagu mul on pole nagu kellegil teisel mina näinud .
Niiet siit ka siis minu jumzust väike ülevaade.Aasta number on sellel aparaadil 1990.
Ja originaal töötunde on tal 1440.Aga asi mis tema nagu erinevaks teeb on see et tal on jagaja on tehase poolt viidud kabiini tagumisse seina ja on temal ka uuema tüübi sidur mis on juba võimendiga .
Aga noh pikk jutt seesamune jutt siis paneks hoopis selle kevadise pildi mis sai kiiruga tehtud keset heinaseemne külvi.Täpsemaid ja värskemaid pilte teen siin paari nädala jooksul. http://fotoalbum.ee/photos/wanga66/103778013
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2013, 18:24 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Väga vähe tõenäoline et Nś pump nii kiirelt otsa saab, kui just lõhki ei lase. Võta pumba kaan maha ja vaata mis sees huvitavat on, aga arvatavasti oli uba ikkagi jagajas....
Pumpa ringi ajavad hammasrattad mootori otsakaane alt lahkuvad töökohalt tavaliselt suure lärmiga ja sinna tagasi enam ei naase...
Jagajast võid küll klapi välja võtta ja ära puhastada, kuid tagasipannes jääb klapi koonuse vahele "ein stück Scheisse´t" ja ongi korras. Sellel klapil on otsast läbi puuritud üks väiksemat sorti auk, see võiks ka puhas olla...
Vahest aitab rohkem pöördeid ja jagaja kangiga "laamendamine" ... Kiiresti liigutada üles-alla nagu hullumaja lift, lööb sodi minema...
Ja mainin ka siin sammuti ära et väga hea meel näha järjekordset Jumz´i teemat...
Noh kamaz on hetkel hõivanud mingi pande kurjategijaid kes suutsid isegi massilüliti kamazil üles otsida ja signaali ühe törtsu lasta.Neid oli seal kabiinis hiilgehetkel lausa 3
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2013, 00:14 AM ja muutjaks oli Saaressepa talu.)
ei ole mul teisel jumzil mis on 89 aasta pill sellel käigukang hoopis teistsugune see 90 aasta see on üldse mingi ülemineku variant käsipidur tuleb seinaseest ja jvv ja diffrilukk on kh nagu kangi all.
Sai siin kaedud uhket vene esisilla vedrustust ja mõte hakkas jooksma et talveks oleks tore projekti käigus jumzile siuke sild hoopis alla leituda .Huvitav kas keegi on proovinud sellise esisilla lahendusega traktoriga sõita on sis ka mugavam palju või ei saa suurt aru midagi?
Olen ise ka väga palju mõelnud oma soolole esisild vedama panna, rääkinud ka targemate ja vanemate meestega. Järeldus, idee on sitaks hea, kuid jumzi enda läbivus juba soolo olekus on küllaltki hea(korraliku tagumise rehviga).Veoauto vedava silla panek viib esisilla kliirentsi ja põõrde raadiuse paigast ja aretamine võib minna mõttetult kalliks. Ega ma ise pole ka veel jonni jätnud, need mil vedavad sillad küljes, need ka enamasti toimivad.
Enda kogemus on soolo masinaga puude väljavedu talvel, trossiga kannatas lund mõõda lohistada pea kolme ala 6m pikkust tüve, kuid kui see kahe teljeline nn kapsakäru järgi panna ja koorem peale siis jää ja lume peal seisis trakor paigal kahjuks (muidugi minu rehvid olid originaalid ja pea 50% jäägiga). Kuid seljuhul aitas käru järelepanek tropiga, ohtlik tegevus, kuid kui mõistusega asjale läheneda, saab tulem hea.
Ei no mind see vedav esisild üldse ei kõiguta metsas käiakse ikkagi metsa masinaga.Aga plaan oli just esisilla vedrustus panna kui see nina mugavaks ja pehmeks teeks.Teeks masinale puhtalt mugavusvarustust juurde
Sai väike hoole tehtud uus hüdroõli pandud ja mootori õli ära vahetatud sisse läks valvoline all fleet extreme 10w40. Ja järgmine nädal saab sundventilaator ära koristatud sealt radika tagant ja peale läheb lada niva elektriline ventilaator .Hea läheb masin loodetavasti kiiremini külmemal ajal soojaks ja hoiab loodetavasti mootorit korralikult töösoojana . Juba praeguste ilmadega ei taha masin eriti üle 60 kraadi mootorit soojemaks keeta . On ka keegi teine mõnele vene traktorile elektrilist ventilaatorit peale pannud ?
(20-12-2013, 22:02 PM)Saaressepa talu Kirjutas: Sai väike hoole tehtud uus hüdroõli pandud ja mootori õli ära vahetatud sisse läks valvoline all fleet extreme 10w40. Ja järgmine nädal saab sundventilaator ära koristatud sealt radika tagant ja peale läheb lada niva elektriline ventilaator .Hea läheb masin loodetavasti kiiremini külmemal ajal soojaks ja hoiab loodetavasti mootorit korralikult töösoojana . Juba praeguste ilmadega ei taha masin eriti üle 60 kraadi mootorit soojemaks keeta . On ka keegi teine mõnele vene traktorile elektrilist ventilaatorit peale pannud ?
Vendika vahetuse mõte on väga hea idee. Talvel ilma mootori katteta ei saagi seda malmist kolakat soojaks. Viimased paar nädalat kunkopaga MTZ-50 maal mütanud ja üle 40 kraadi mootori temperatuur ei lähegi. Uutematel russidel on juba originaalist el vent. MTZ - 1225 jne. See võib ka muidugi konditsioneeriga seotud olla.
(20-12-2013, 22:02 PM)Saaressepa talu Kirjutas: Sai väike hoole tehtud uus hüdroõli pandud ja mootori õli ära vahetatud sisse läks valvoline all fleet extreme 10w40. Ja järgmine nädal saab sundventilaator ära koristatud sealt radika tagant ja peale läheb lada niva elektriline ventilaator .Hea läheb masin loodetavasti kiiremini külmemal ajal soojaks ja hoiab loodetavasti mootorit korralikult töösoojana . Juba praeguste ilmadega ei taha masin eriti üle 60 kraadi mootorit soojemaks keeta . On ka keegi teine mõnele vene traktorile elektrilist ventilaatorit peale pannud ?
Vendika vahetuse mõte on väga hea idee. Talvel ilma mootori katteta ei saagi seda malmist kolakat soojaks. Viimased paar nädalat kunkopaga MTZ-50 maal mütanud ja üle 40 kraadi mootori temperatuur ei lähegi. Uutematel russidel on juba originaalist el vent. MTZ - 1225 jne. See võib ka muidugi konditsioneeriga seotud olla.
Termostaati pole mõelnud välja vahetada?
Jumziga praegu tühikäigul tuksudes hoiab 80c ringis...
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2013, 23:21 PM ja muutjaks oli Saaressepa talu.)
no võib ka termostaadi viga olla aga ausalt öeldes see tuuleveski seal tükk aega juba närvi ajanud .Pole vaja siukest sundventilatsiooni ikka Eesti kliimas .Ta peaks ikka elektri ventilaatoriga poole kiiremini töösoojaks minema.
Mina pole näiteks aru saanud, milline termostaat Russil vastu peab rohkem kui 6 kuud. Suht nigelad on need. Mul on 50-l sügisel vahetatud kui antifriis sisse sai. Kuue labaga tiivik puhub nii kõvasti, et suits põleks 30 sekundiga mootori kõrval ära. Soojaks ta ei lähe. Radika lõdvikutest rääkimata.. Kvaliteedist on asi väga kaugel.
Kui termostaat toimib siis pole mingisugust vahet kas vent töötab või mitte.
Teine lugu on termostaadi korrastamine, tihtipeale on termostaadi korpused seest oksüdeerunud ja seega kasutuskõlbmatud.