Opel Commodore B (Rekord D)...ja võibolla isegi kupee?!
#21

(07-08-2013, 17:18 PM)Sid Kirjutas:  Mu masinal siiski originaalveljed 13" aastaarvuga 72. Ja siksi veljele oopeli kilp peale ei läinud.

Aasta arvust tulenevalt ongi su 13" vs 14" teema lahendatud.
Rekord D tuli vaid 14 veljega.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#22

Ei saa su mõttekäigust aru, rekord ju tuli tootmisse 72a. Järgmine aasta tuli välja ka diisel.
Ja veel üks pidike:http://www.ebay.com/itm/1x-Opel-Stahlfel...4ac6d2f9dd

Minu tehnika: pildid
Vasta
#23

Servus taas,

et kui see punane Rekord sealt piltidelt ongi see sinu oma, Sid...siis sellega ongi see väike vahe, mida vist paljud tähelepanu väärivaks ei pea: Coupe vs 2d. Ehk siis raamita või raamiga uks. Sul siis ka kupee vist ei ole päris korrektne mudelinimeks, kuigi ARK passi ilmselt nõnda kirjutanud. See siis lihtsalt tähelepanek, mitte et üks nüüd teisest oluliselt kehvem oleks Smile

Ja ryblik ilmselt seda arvas, et 72a veljed äkki Rekord C veel, et 13"? (Rekord C kuni 72k.a. ja Rekord D 72 alates?)

Ja kui veljerõnglite pakkumiseks läks, siis ma ka kahjuks huvitatud pole...endal hetkel autoga täitsa sobivad 14" valusad veljed olid juba all ja kui tulebki asendus, siis ainult suurema/laiema mõõdu suunas Wink

Ma poetaks siia vahele ühe hoopis regitreerimise pihta käiva küsimuse, kuna lähiajal ARKi minek ka ju ees. Ja auto ikka teema pelkirjas mainitu...

Kiire otsing targemaks ei teinud (kõike muidugi ei jõudnud siin läbika kammida), aga kas selilst 41a vana autot regades saab ka midagi tuleviku elu lihtsamaks tegevat läbi lasta? Näiteks, et ei nõuta turvavöid, või vähemalt taga...või sumbuti müratase vaba või rattamõõdud vabad või mida iganes sellist laadi, mis tulevikus abiks võiks olla?

Või äkki lausa 3,o mingi suvaline 12v juba vahele visata, et muudavad teh.passis ära...ise kehitaks õlgu ja ütleks, et Rootsist nõnda tulig...või tänapäeval nii lihtsalt need asjad enam ei käi?

Tänud ette, kui keegi paari sõnaga valgustab või paar sarnase teema linki oskab ulatada ( no, et see teema päris ARK teemaks ei keeraks või nii...)

Smile
Vasta
#24

Kui sul on Commodore B , sellel on juba tehasest 6 silindriline aiste vahel.
Sinna 3,0 tõsta ja võimsus näit arkis fikseerida ametlikult , peaks läbi minema küll. ARK vanasti lubas samatüübilise mootori vahetust võimsama vastu, kui võimsuse kasv jääb 30% piiresse. Seega ei näe probleemi. 3,0 mootoreid on ka muideks 110kw ja 115 ja 130kw tehtud. Teine versioon on plokil olevad 30 kirjad maha lihvida ja mootori kood ise lüüa siis juba 25 S või E. ja ükski koer ei haugu peale seda.
Vöödega on nii. Kui kohad on keres olemas siis peavad olema. Kui ei ole kohti keres siis ei saa ka nõuda.

Veljed soovitan kohe panna alla need mida tahad . 15" oleks paras. 16" vist ei pruugi läbi minna.

loomulikult peab arkis kohale minnes tegema näo et auto ongi selline ja endale kindlaks jääda. Enamalt jaolt läheb kõik läbi. Kui sul just 20" neegrivelg all ei ole.
Kui 3,0 vaja on siis küsi pakkumine mult üle. Paar tükki veel müügiks on.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#25

Pole küll eestis, aga peaks olema vägagi soode pakkumine.
http://www.nettiauto.com/opel/rekord/5826452
koralik kere + doonorauto + uusi juppe=700 kohalikku

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#26

Tervis taas,

et paar puhkusenädalat läks kui linnutiivul ja ei jäänudki mahti siin oma suusast uut eraldi teemat teha, nagu lootsin. Aga selle eest sai vähemalt reaalselt autol nii ühtkomateist tehtud ja arvelegi võetud...ning küllap vast siis ükskord mahti leiab, et siiagi rohkem inhvot konkreetsest isendist riputada Smile

Muidu sellest viimasest lingist: krt kas silma puhta ära joonud juba või moonutab hoopis fototehnika...aga selle punase "doonorauto" Commodore klaasiring on ju täitsa proportsioonist väljas...või mingi "chopatud" värk?
Ja mustal kerel päris naljakaid roostekohti...põrand põrandaks, aga aknapostil jõhker läbiauk jne...
Samas eks see 700 raha kogu selle kola eest on seal koha peal, või lähiümbrusest sebijale suht soodne jah, kola kogust arvestades...aga et seda kõike sealt Eesti saada, tuleb hind ilmselt kahega korrutada: Vaasa üle 400km Hki-st, igasugu treilad ja skeemid pluss veel HuntPantMehtoneni osa ehk Tallinki pääsmed siis jne...ühesõnaga paras peavähk, kuna kõigepealt oleks vaja ju ka veel tuvastada, kas tegelikus ka enamvähem pildilt nähtule vastab Wink
Vasta
#27

Kel on himu suur , seda ei takista ka hiinapiir.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#28

Eks lõppkokkuvõttes on igalühel omad hobid..
Kes otsib/ostab laiali lammutatud asja ja näeb mida ostab, või kes ostab komplektse "heaskorras" oleva auto/tooriku ja lammutades siiski selgub et tegu on EHK isegi hullema isendiga kui laialilammutatud ese.
Eks muidugi iga isend ei pruugi ront olla ja samas ka kallis.
Sama nagu mina oma taunus kupee otsingutega. Pea 7 aastat läks aega enne kui leidsin väga hea kere ja normaalse hinnaga

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#29

Hai üle hulga aja,

siia taas kirjutama ajendas üks vahepealne väike äpardus, millest tingitud ka varuosaküsimus jne... ennem kui suur suvi ja sõiduaeg märkamatult käes taas Smile

Nimelt talveks sai auto maale viidud ja samas mõned olulised asjad unusid pagassi. Kuid loomulikult oli neid sealt vaja just kõige suurema siberi ajal ja midagi seal lukusüdamikus tõrkus ja määretest hoolimata lõppes lugu puruks tagaluku südamikuga :/

Ehk on kellelgi midagi sellist vedelema jäänud, kasvõi ilma võtmeta? Või on kellegi infot (isiklikust kogemusest või kataloogist?), kas mõne muu vanakooli Opeli oma ka sobida võiks siis CommodoreB/RekordD külge...?

Ja et jutt liiga ostu-müügi-tehniline ei tunduks siin vabateemas, siis lõpeks siia paar pilti ka enda suusast, millises konditsioonis ta siis kevade ootele jäi (milleni polegi vast enam palju jäänud Wink ) :
[Pilt: 0105873043aea00.jpg]
[Pilt: 0105873051a3b6f.jpg]

Peatset päikest minu poolt igatahes Smile
Vasta
#30

Ilus.Varsti hooaeg käes.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#31

Mul peaks üks tagavara luuk olema, vaatan kas seal küljes on miskit või mitte.

Minu tehnika: pildid
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne