02-08-2013, 10:18 AM
Ameeriklased panevad ka 30 aastat metsas seisnud autod lihtsalt tööle ilma mootorisse vaatamatta.
(02-08-2013, 10:18 AM)raivo45 Kirjutas: Ameeriklased panevad ka 30 aastat metsas seisnud autod lihtsalt tööle ilma mootorisse vaatamatta.
(12-08-2013, 09:41 AM)KristjanT Kirjutas: 44 kilovatti ehk 60 hobujõudu 1750 pöörde juures. JuMZ-i mootor on rahulik mootor madalate pööretega. Sellist diislit pole ma veel näinud, mille tühikäik 1700 peale oleks reguleeritud.
(13-08-2013, 09:35 AM)saarrand Kirjutas: Õlitsentrifuugil pead loomulikult selle sisu ka veel lahti keerama. Kuskil teemas on seda siin ka lahatud. Seal tsentrifuugi nn teise kopsiku all on ikka selline korralik tahmakiht, lõikad seda noaga seal kindlasti maha.
(12-08-2013, 23:11 PM)Matuu Kirjutas: Selge, pm võiks 1700st madalamal olla jep?
(13-08-2013, 22:02 PM)Matuu Kirjutas: Nja, vahepeal oli mõte et võiks ka tahokas olla Jumzil, hea oleks pöördeid nähaOn võimalik see juurde panna muidu?
(13-08-2013, 22:57 PM)Buzzet Kirjutas:(13-08-2013, 22:02 PM)Matuu Kirjutas: Nja, vahepeal oli mõte et võiks ka tahokas olla Jumzil, hea oleks pöördeid nähaOn võimalik see juurde panna muidu?
Tahoka lisamine peaks olema imelihtne, tuleb lisada tross ja tahomeeter ja kõigetipuks vastav tükk tunnilugeja asemele pumba otsas. Istuvad belarus tükid.
Tsentrifuugi puhul tuleb sulle vist ära mainida ka, et nõgikihi mahalõigates ei tohi kogumispinda pensu/küttega pesta, kuna muidu tsentrifuug lihtsalt "ei tööta" enam.
(13-08-2013, 23:40 PM)phyl Kirjutas: Selle pesemise kohapealt - ei tea, olen alati läikima löönud tsentrifuugi sise pinna ja alati kui puhastan on sellist "takoid" täis, et paha hakkab.
Praktika kohapealt vaidleks vastu, et ei või pesta - arvan, et nafta ei suuda reageerida alumiiniumiga, et muudaks pinna tahma "hülgavaks".