Mis vahepeal tehtud - kongreetse masina juures mitte kui midagi.
Golf II mootor oli juba garaasis valmis koos kastiga, siis tuli üks tore kodanik ja rääkis kuidas tal just seda mootorit enda tehasekorras MK2-le vaja oleks ja sinna see ka lõpuks läks... Mis seal siis ikka, ehk otsin uue... Vahepeal aga tuli teine kodanik kellel vaheplaati vaja oli ja läks seegi uuele omanikule. Ehk olen tagasi alguses.
Oli täna paar vaba hetke ja lohistasin iluduse garaasi. Enne kui orginaal V4 maha võtan oleks tark tegu seegi käima ajada. Puudu oli katkesti jagaja, bens. pump, genekas, karpa jms pudi. Tekstoliit hammasratas tundus ka õhtal olevat. Peab homme kuskil mõne kobedama ühelõõrilise karpa otsima, audi 80 peal oli vanasti selline vahva kärakas. Starter puudus sammuti, eks tuleb mõne käivitusmootori starter peale visata.
Kerenumbreid kontrollides avastasin väikse puudujäägi. Mootoriruumis oleval spilkal on kerenumber kahe numbri võrra teistsugune, kui seda on esikandle sisse löödud kerenumber. Ei tea kas tehases on vasja rõõmsalt uupi tagunud, või on hiljem miskit ümber ratsitud.
Tegelikult pole sellel alumiinium spilkal mingit tähtust, oluline on esimene kerenumber. Passis on sammuti õige number. Võibolla olen liiga palju "Graveyard Carz´i" vaadanud
Kuid nagu Mark Worman seal pidevalt mainib, siis "Igal autol on oma lugu"
Passist vaadates selgub et viimane kehtiv ülevaatus on olnud 2000 aastal. Kas sel ajal oli tõesti veel võimalik " П33....EA" reg. numbriga ülevaatust teha?
Lähipäevil peab siis minema miilitsa onude juurde oma avaldusega, ootan sealt kinnituse ära ja seejärel juba masinat arvele võtma.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB