11-08-2013, 13:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2013, 14:21 PM ja muutjaks oli olli.)
Olen päris palju juba oma põkast teistes teemades kirjutanud ning ka abi küsinud asjadest, mis mootoriremondi teema alla väga ei sobiks. Mõtlesin seega uue teema teha, siis endal ka hiljem hea näha, mida kunas tehtud sai.
Masin sai ostetud 2012 suvel. Kurvastuseks avastasin, et mul tollest ajast ühtki põka pilti pole.
Jagada saan seega pilte masina hetkeolukorrast.
Ostuga kaasa sain ainult buldooseri. Praeguseks olen ise juurde hankinud originaal pöördadra ning tagakopa.
Pärast ostu 2012 suvel, sai masin garaazi aetud ning sinna ta jäi seisma terveks aastaks.
Ühena esimestest asjadest said kõik mahlad vahetatud ja terve määrdekaart üle käidud. Mootoriõliga oli asi enam-vähem korras (nägi väga must välja lihtsalt), seega selle ma tegin alles sel nädalal, kui mootorit viimaks uuesti käima panin. Käigukastis oli aga õli oluliselt alla normi ning näiteks ühest lõppülekandest tuli välja ainult natuke vett.
Pärast õlide normi panekut sai mitmeid lekkeid kõrvaldatud. Näiteks mõlemad esimesed lõppülekanded ajasid simmerite vahelt välja. Samuti oli täitsa katki tihend selle pisikese luugi all, kus diffri lukusti võll küljes istub.
Hetkel paistab veel roolikarbi alt natuke õli välja ajavat, aga seda pole jõudnud uurida.
Määrimise koha pealt valmistab natuke probleeme siduri survelaagri õlitamine, sest puudu on pisike toruke, mis õli täpselt õigesse kohta suunab. Laenates kaasfoorumlase Pannkook pilti
:
Järgmise asjana sai korrastatud elektrisüsteem. Õigemini täitsa uus ehitatud.
Vana süsteem oli juba liiga palju erinevaid meistrimehi näinud. Palju lahtisi ühendusi, erivärvi kokku ühendatud juhtmeid jne. Lisaks olid armatuurist enamus nupud ja süütelukk puudu. Kaitsmekarp vahelt välja ühendatud.
Tegin täitsa uue armatuuri:
Kuna genekas on vahetatud miski vene oma vastu, millele laadimise kontroll-lampi lisada ei saa, panin hoopis ampermeetri otse armatuuri. Just nagu sellistel genekatel venelased isegi kasutasid.
Üks suur nupp armatuuril on starteri jaoks ja teine eelsüüte küünla jaoks, mis on elektriline.
Tulesid polnud traktoril ostes üldse. Lisasin ise Tööriistamarketi töötuled: 2 ette ja 1 taha.
Masin sai ostetud 2012 suvel. Kurvastuseks avastasin, et mul tollest ajast ühtki põka pilti pole.
Jagada saan seega pilte masina hetkeolukorrast.
Ostuga kaasa sain ainult buldooseri. Praeguseks olen ise juurde hankinud originaal pöördadra ning tagakopa.
Pärast ostu 2012 suvel, sai masin garaazi aetud ning sinna ta jäi seisma terveks aastaks.
Ühena esimestest asjadest said kõik mahlad vahetatud ja terve määrdekaart üle käidud. Mootoriõliga oli asi enam-vähem korras (nägi väga must välja lihtsalt), seega selle ma tegin alles sel nädalal, kui mootorit viimaks uuesti käima panin. Käigukastis oli aga õli oluliselt alla normi ning näiteks ühest lõppülekandest tuli välja ainult natuke vett.
Pärast õlide normi panekut sai mitmeid lekkeid kõrvaldatud. Näiteks mõlemad esimesed lõppülekanded ajasid simmerite vahelt välja. Samuti oli täitsa katki tihend selle pisikese luugi all, kus diffri lukusti võll küljes istub.
Hetkel paistab veel roolikarbi alt natuke õli välja ajavat, aga seda pole jõudnud uurida.
Määrimise koha pealt valmistab natuke probleeme siduri survelaagri õlitamine, sest puudu on pisike toruke, mis õli täpselt õigesse kohta suunab. Laenates kaasfoorumlase Pannkook pilti
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Järgmise asjana sai korrastatud elektrisüsteem. Õigemini täitsa uus ehitatud.
Vana süsteem oli juba liiga palju erinevaid meistrimehi näinud. Palju lahtisi ühendusi, erivärvi kokku ühendatud juhtmeid jne. Lisaks olid armatuurist enamus nupud ja süütelukk puudu. Kaitsmekarp vahelt välja ühendatud.
Tegin täitsa uue armatuuri:
Kuna genekas on vahetatud miski vene oma vastu, millele laadimise kontroll-lampi lisada ei saa, panin hoopis ampermeetri otse armatuuri. Just nagu sellistel genekatel venelased isegi kasutasid.
Üks suur nupp armatuuril on starteri jaoks ja teine eelsüüte küünla jaoks, mis on elektriline.
Tulesid polnud traktoril ostes üldse. Lisasin ise Tööriistamarketi töötuled: 2 ette ja 1 taha.