Avaldage arvamust - Voshod 2?
#21

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: metsh
Mis materjalist see seib kõige parem teha oleks. Asi võib ju ka nii olla, et, kui see seib liiga paks teha, hakkab see muid asju mõjutama. Näiteks kütuse kättesaamist.
EPO-liimist peaks vist saama.
Vasta
#22

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nasa13

Tekstoliit? Jawal on ka millegist sarnasest vaheseib. Smile
Kas see bakeliidist ei ole?
Vasta
#23

kui aus olla meeldib see ratas endale väga järgmisel suvel kavas ki selline osta see lause täitsa õige \"Ei ole olemas hlba ratast on olemas vaid halb omanik\":yes
Vasta
#24

Vaata nn. Tziklivend, kui sul midagi tarka öelda ei ole, siis pole mõtet ka oma arvuti klaviatuuri kulutada.
Vasta
#25

minu arust ütles tziklivend õieti et pole olemas halba asja vaid halb hooldaja/omanik
Vasta
#26

Esiteks, õieti ei ole õige sõna, öelge õigesti. Teiseks ei ole voshodil midagi viga. Tsikkel rebib hästi. Mul sõbral liigutab ta karti ja mina küll ei kurda. Ei nõustu selle motamehega. Kahetaktiline võib üle kuumeneda ja asi ei seisne selles, et süüde oleks vale või segu lahja. Minu Pannonia kuumeneb üle ja siis jääb seisma nagu ei saaks peale. Olen proovinud süüdet muuta, segu, kuid miski ei aidanud ja külmemate ilmadega sõidab paremini kui suvel. Siinjuures aitäh kõigile, kes rääkisid sellest vaheseinast, seda ma varem ei teadnud ja see võiks olla lahendus minu ammusele probleemile. Senini ei teadnud Eesti peale mitte keegi öelda, milles probleem(nii paljud, kelle käest ma küsisin). Kahjuks on talv käes ja tuleb see asi kevade peale jätta. Olge tublid.... VOSHOD on normaalne. Ja siis see, et sõelte ära võtmine ei anna võimsust juurde, pigem vähendab, kuid kui nad on väga s...a täis, siis küll. Enne puhasta ära ja siis pane tagasi. See on hulga parem...:bounce
Vasta
#27

korras kahetaktiline töötab kui kelluvärk. arvan, et sa ei saa seda pannonia tüüpveaks lugeda, sest minu tuttavatel sellist jama panniga ei ole.
aga võibolla on su jamade taga see, et liiga palju on juba kokku jooksnud? siis lihtsalt kolvi valu jääb silindri külge ja varsti on sealt jälle kinni, kuna on intensiivne hõõre ja suur kuumus taga. peale kokkujooksu oleks soovitav happega silinder ära puhastada.
Vasta
#28

Lisaks Klaabu jutule et peale kokkujooksu on kohustuslikus korras soovitav silinder happega üle pesta. Isegi siis kui seal midagi näha pole. Kui hapet peale paned siis hakkab see koht vahutama kuskohast alumiiniumi on peale määrinud. Ka tuleb kolvi pealt kinnikiilumise koht maha viilida. Viiliga tuleb seni võtta kuni alumiinium jälle pehmeks läheb. Kui neid asju ära ei tee siis kinnikiilumine jälle kindel.
Selle pannoonia kiilumise põhjus võib olla ka liiga väike lõtk kolvi ja silindri vahel.
Vasta
#29

hapet ??? mis hape sinna siis sobiks ja kust saada kui endal vaja läheks Smile
Vasta
#30

Atsetoon võtab väga hästiCool
Vasta
#31

akuhape on hea küll. ja hoia sooda käepärast, kui paljuks peaks minema või kätele sattuma.
Vasta
#32

või voolav vesi Smile, see ka keemia tunnist meeles Smile
Vasta
#33

Mulle õpetati soolhappega. Seda olen ka kasutanud. Meil oli võistlustel alati kaasas väike soolhappe pudel. Keerasime siis traadi otsa väikse riidetüki ja otsapidi happe sisse. Siis tuleb seda kohta ainult niisutada. Ja senikaua kuni vahutamine ära kaob. Pärast puhtaks pesta ja õli peale.
Atsetoon ei lahusta alumiiniumi.
Vasta
#34

mina kasutan kõvemast puidust peenikest varrast (vist mingi vanaema kudumisvarras oli). sai täpselt teha, ega väga mökerdada ei tohi, see hakkab ju silindri peale ka.
Vasta
#35

Nüüd, kui meelde tuli, siis oli pannil küll ammu kolb kinni ka kiilunud. Ma siis pesen selle silindri puhtaks.
Vasta
#36

see pesemise mõiste on muidugi üldine: ära lahvelt ikka peale vala. ainult tilkhaaval sinna, kus seda vaja on. ja püüa aru saada, kui intensiivne mullitamine ära lõppeb. silindri kallale minnes mullitab muidugi natuke ka. tõmba siis joon kuskile vahele.
Vasta
#37

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: metsh
Mul on täpselt selline ratas. Voshod 2, 175 ccm 1972a. Üks tuttav tegi selle tsikli nii maha et pidavat venelase toodangust kõige viletsam ratas olema. Äkki keegi teab seda ka kiita. Või rääkida ratta parematest, halvematest külgedest.

Pole neil venemasinatel viga miskit nagu vasõnagi ütleb Big Grin Töö meest ei riku ,aga mees võib küll töö ära rikkudaBig Grin
No muidugi on need veneautud ja motad lahjad ja logud ja igaüx soovix välismaa oma Sad ,aga veneraual on midagi erilist ,mis esitab nii suurt survet, et need tunduvad palju väärtuslikumad ,kui välismaa Yamahad ja BMW-d. SmileSmileSmileSmile
Nii ,et sellest masinast saab küll vägagi asjaCool Jõudu ehitamisele:keersilm
Vasta
#38

Nagu ma ühes teemas mainisin,ei ole s**** masinat...... Tsikliomanikul peab endal natuke tehnikataipu olema? \"A-la
kust ma saan seda sidurit või mis ta oli peale keerata?\":lol
Vasta
#39

oli kah jänkujawa möned ajad tagasi
Heaks küljeks on vossi pehme vedrustus.
Halvaks küljeks mootri vähene võimsus
eriti kahekesti sõites aga parem ikka kui minsk esimeseks rattaks on hea küll.
Vasta
#40

Veel on hea vossi 2 pakkiraam kuhu
saab väga edukalt panna õleksti või
kaasreisija olen seda praktiseerinud
toimib ime hästi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne