01-07-2013, 14:03 PM
Kõigil huvilistel nüüd võimalik endal järele proovida. http://www.reporter.ee/2013/06/28/ahhaa-...iautodega/
Tsitaat:veoautojutt...
(01-07-2013, 23:58 PM)Jahimees Kirjutas: Muide, rääkides ökolt/ekolt liiklemisest, siis kaasaegsed suured veokad on kordades ökonoomsemad, kui sõiduautod. Pange mass ja kütusekulu omavahel suhtesse.
(05-07-2013, 13:34 PM)Mahno Kirjutas: Kui ökonoomsus, siis hooldevabadus ja (hetkel) odavam energiaallikas.Lisaks ühe nüansi veel - elektrit on ise toota tehnoloogiliselt lihtsam kui vedelkütust. Tõsi küll, korterelamus elades selleks võimalust pole...
(10-09-2013, 23:30 PM)kapsas Kirjutas: Et Tallinnas vuravad viimasel ajal naljakad elektriautod, mida saab vaid 10neka eest päevas
www.autorent.ee
siis otsustasin proovida. Kui on endal laadimisvõimalus, siis suvel on ilmselt isegi rahaliselt kasulik (eeldusel et sõidad päevas üle 100 km linnavahel ja laadimine on ca 1 eur ja omal on laadimisvõimalus). Aga andke andeks see on ikka naljaauto (Mia Electric). 3 kohta ja kummalise välimusega. Aru ma ei saa kuidas see rendihind nii odav saab olla. Ilmselt on odavam rentida, kui endale osta...
(11-09-2013, 09:28 AM)MeelisV Kirjutas: selliseid asju pakutakse ettevõtetele töö tegemise kaubikuteksVaatasin kah sportlikust huvist üle. Silma hakkas näpukas, norija nagu ma olen. Aku mahtuvus "8-12Ah" ehk siis UPS-i aku!
http://elmo.ee/mia-u/
(11-09-2013, 10:03 AM)Basilio Kirjutas:Miaga tegin mõni aeg tagasi väikese ringi. Väga omapärane masin, positiivselt. Istekohti on sõltuvalt versioonist 3 või 4, viimasel juhul on taga keskel nö. lapseiste.(11-09-2013, 09:28 AM)MeelisV Kirjutas: selliseid asju pakutakse ettevõtetele töö tegemise kaubikuteksVaatasin kah sportlikust huvist üle. Silma hakkas näpukas, norija nagu ma olen. Aku mahtuvus "8-12Ah" ehk siis UPS-i aku!
http://elmo.ee/mia-u/
Üllatas n.n. "tsentraalne juhipositsioon" Et siis nagu vormelis või traktoris?
Inimeste arv 1-2 ehk keskmiselt poolteist inimest.
Miskipärast tekkis assotsiatsioon veneaegse raudteejaama pagasikäruga, mida on veidi edasi arendatud.
Kuna ise sõitnud pole, siis lõplikku hinnangut anda ei saa. Äkitse on ikka ea?
(12-09-2013, 13:32 PM)vootele Kirjutas: Kas on vedrustuse ja kere kokkupuutepunktis midagi mööda arvestatud, aga mingid imelikud helid sealt aeg-ajalt salongi kandusid.Äkki on küsimus õhemas polsterduses ja vaiksemas autos, kus iga asi kõrva riivab? Kuidas müratase oli, sahises vaikselt või tegi "trollibussi häält"?
(12-09-2013, 13:32 PM)vootele Kirjutas: Mis häiris - midagi klobises vedrustuses kergelt, kui väga ebatasasel teel sõita. Kas on vedrustuse ja kere kokkupuutepunktis midagi mööda arvestatud, aga mingid imelikud helid sealt aeg-ajalt salongi kandusid.
(12-09-2013, 21:13 PM)Basilio Kirjutas:(12-09-2013, 13:32 PM)vootele Kirjutas: Kas on vedrustuse ja kere kokkupuutepunktis midagi mööda arvestatud, aga mingid imelikud helid sealt aeg-ajalt salongi kandusid.Äkki on küsimus õhemas polsterduses ja vaiksemas autos, kus iga asi kõrva riivab? Kuidas müratase oli, sahises vaikselt või tegi "trollibussi häält"?
(12-09-2013, 21:14 PM)kapsas Kirjutas: Järgmisel nädalal on rohkem linnasõitu, siis võtan uuesti. Lubati lisadega variant anda. Sellel pidi topsihoidja ja raadio ka olemaÄä siis väga sügavale topsipõhja vaata ja väega kõvasti tümmi lase! Aku läheb tühjaks!