Oleks päris huvitav neid kunagi, kabiin maas, kõrvuti näha. Et kui suures ulatuses kopeeritud on. Kellelgi Eestis on RSO kabiin ja üht-teist nipetnäpet olemas. Lavassaares on vene variatsiooni varasem vineerkabiiniga mudel, see on saksa vineerkabiiniga veelgi sarnasem.
Kas seal ühe viimase pildi peal ei ole mitte mosse 410 projekt?
Mis nurga alt see vedav esisild näha on?
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Kas seal ühe viimase pildi peal ei ole mitte mosse 410 projekt?
ei see on minu teine Moskvich 423 kahjuks praegu peab ta õues seisma , selle pärast tööl on praegu 412 ja koht garazhis on vaja temale . siin selle 423 lehekülk draiv 2 el http://www.drive2.ru/cars/moskvich/423/4...hmit109/2/
Muuseas, samast kohast on lugu ka Linnalehes (vist ülemöödunud nädala numbris), seal paistab sellesama Mossega samal "tänaval" seismas kenasti läikiv ZIM, euronumbrid küljes ja puha.
(21-09-2013, 13:15 PM)pen.skar Kirjutas: Autorehv- ütle vähemalt, mida sa püüdsid pildistada! Toeta ka teise käega moblat, vahest siis saad parema kaugvõtte.
Aga reede tuli Võrus Räpina maanteel vastu ZIL-157 koos haagisega, millel elektripostid olid. Oli niivõrd ootamatu kohtumine, et Moskvitški teeäärde end vägisi tõmbas.
Lintidega ekskavaator. Ehitusaastaks kuskil 60ndate lõpp. Aastaarvu pirkal täpselt ei mäleta enam(aga meelde on jäänud kuskilt 1968). Kogu süsteem(nool, kopp jms) oli trossidega liigutatav. Mootoriks ühepütaline diisel. Kabiin oli mälu järgi paremal pool küljel...
Kui värv on oluline siis oli rohelist värvi teine...
Muidugi võin ka totaalselt eksida mõne asjaga.
Igaljuhul siiamaani töötab. Kasutatakse küll vaid kord aastas aga ikkagi...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
(02-10-2013, 00:22 AM)nustu826 Kirjutas: Jällegi, kas keski oskab jutu järgi tuvastada:
Lintidega ekskavaator. Ehitusaastaks kuskil 60ndate lõpp. Aastaarvu pirkal täpselt ei mäleta enam(aga meelde on jäänud kuskilt 1968). Kogu süsteem(nool, kopp jms) oli trossidega liigutatav. Mootoriks ühepütaline diisel. Kabiin oli mälu järgi paremal pool küljel...
Kui värv on oluline siis oli rohelist värvi teine...
Muidugi võin ka totaalselt eksida mõne asjaga.
Igaljuhul siiamaani töötab. Kasutatakse küll vaid kord aastas aga ikkagi...