
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 14:44 PM ja muutjaks oli maitus.)
(01-10-2013, 13:07 PM)aavu Kirjutas:Jõud tekivad muidugi, aga selleks on ka tummine raam, mis ei paendu. Traktori keskele kinnituv laaduri raam töötab nagu purjeka mast, mis kinnitatuna paadikaarte ja teki külge kallutab kere ühtlaselt mitte ei vääna. Kere või raami väändumine saab toimuda siis kui raami otstes on erisuunaline pöördejõud. Kui sa tahad mingile latile vinti peale keerata, siis võtad ju kinni lati otstest, mitte keskelt(01-10-2013, 11:56 AM)maitus Kirjutas: laadur kinnitub traktori keskele ja kallutab raamil olevate jõuülekante kinnitusi võrdselt, mitte ei vääna raami- nii nagu seda näiteks jäigalt kinnitatud esisild, tagasilla suhtes ebatasasel maastikul teeks...
Mingid jõud ikka tekivad kopaga, ebatasasustel, kurvi läbimisel hooga ja kurvis pidurdamisel, kopas asuva raskuse ühele poole paigutamisel jne. Kui just kogu kopa tekitatud jõud ei asu tagasilla vahetus läheduses.

Ok, tegelt ma usun, et mingi minimaalne vääne seal toimib, sest laaduri puhul ei ole kinnitus pikisuunas keskel nagu see paadimastil on ja ühte nö kinnitusaisa lükatakse ette kui teist taha surutakse. Ma aga arvan, et mootori ja reduktori kinnituskronsteinid annavad ka niipalju mängida kui vaja. Äkki on mõeldav ka mingist trantsportöörlindist ka kinnituste vahele seibid lõigata- need praktiliselt ei vetrugi, aga midagi annaks ehk. Nagu ütlesin, siis raam tuleb mul ikka tõepoolest tugev- 215x 85 U-tala.
Andke mulle muidugi andeks minu skeptilisus igasuguste sõlmede vastupidavuse suhtes... aga kuna mul puudub selliste asjade suhtes kogemus ja toetun seega ainult oma loogikale, siis pabistangi sellepärast, et asi peale suure töö tegemist mingi pisiapsaka pärast kohe ära ei laguneks

Lisaks veel 1 põhjus minu pabistamisele. Marta reduktori väljund ei ole väntvõlliga ühe joone peal- nii nagu see käigukastidel ja reversikastidel on, vaid tüki maad veotsentrist kõrgemal ja seal võib murdma hakata. Sellepärast oleks hea kui reduktor oleks korralikult raami küljes kinni. Kui aga reduktor on liikumatult raami küljes, siis oleks loogiline, et mootor ei saa ka patjadel olla....
