Teema on suletud

Ülemiste tunneli avamine 10.10.2013 kell 12:00
#41

Mulle ei ole veel keegi maksnud, seepärast püüan ka oma põhimõtetele lojaalseks jääda, muig Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#42

(09-10-2013, 23:35 PM)Marko Kirjutas:  Mulle ei ole veel keegi maksnud, seepärast püüan ka oma põhimõtetele lojaalseks jääda, muig Smile


Seega ma vöin pool sulle andaBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
#43

Sa lurjus oled postitust muutnud, hea nalja nimel poleks minul ka 25-st eurost kahju, 2500-st aga natuke juba oleks!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#44

(10-10-2013, 00:02 AM)Marko Kirjutas:  Sa lurjus oled postitust muutnud, hea nalja nimel poleks minul ka 25-st eurost kahju, 2500-st aga natuke juba oleks!

See ongi poliitikaBig Grin
#45

Ilmselgelt on meil tegemist tõelise suliga, seega matan maha ka unistuse 25-st eurost.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#46

kalacompany helistas ja pakkus arvestatava kompromissi välja. Seega võtan oma sõnad suli olemise kohta tagasi.
Teemasse ka: tunneli juures käib kõva protesteerimine selle tsirkuse vastu, seega me oleme õigel teel.
Päästke Tallinn!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#47

Tunnel sai avatud ja lintidest läbi vuhisetud. Kes ise kohale ei saanud tulla, aga tahaks näha, et mis näod ja masinad kohal olid, siis õnneks ma mõned hetked jäädvustasin.

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+030.jpg]

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+057.jpg]

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+073.jpg]

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+014.jpg]

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+072.jpg]

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+127.jpg]

[Pilt: %25C3%259Clemiste+tunneli+avamine+054.jpg]

Ülejäänud pildid on kõigile vaatamiseks siin: https://plus.google.com/photos/102902168...banner=pwa&authkey=CMe1_pv9soCUqwE

Kui mitte varem, siis järgmisel aastal kohtume!
Siim
#48

Kui enne olid ja on Tallinnas "Hendriksoni küür", "Unduski urg", "Meelaku pragu", kas siis nüüd on lisandunud "Edgari koobas" ? Smile
Uus Ülemiste vanake ehk "Pai-Edgari Transformer" kaob ilmselt ajalukku, vaevalt, et seda veel kuhugi üles riputatakse...
#49

(11-10-2013, 12:13 PM)TeeTL Kirjutas:  Kui enne olid ja on Tallinnas "Hendriksoni küür", "Unduski urg", "Meelaku pragu", kas siis nüüd on lisandunud "Edgari koobas" ? Smile
Uus Ülemiste vanake ehk "Pai-Edgari Transformer" kaob ilmselt ajalukku, vaevalt, et seda veel kuhugi üles riputatakse...
kui riputatakse ,siis loodetavasti koos pai ja edgariga. oleks tagumine aeg juba.
#50

(11-10-2013, 14:46 PM)iceman Kirjutas:  
(11-10-2013, 12:13 PM)TeeTL Kirjutas:  Kui enne olid ja on Tallinnas "Hendriksoni küür", "Unduski urg", "Meelaku pragu", kas siis nüüd on lisandunud "Edgari koobas" ? Smile
Uus Ülemiste vanake ehk "Pai-Edgari Transformer" kaob ilmselt ajalukku, vaevalt, et seda veel kuhugi üles riputatakse...
kui riputatakse ,siis loodetavasti koos pai ja edgariga. oleks tagumine aeg juba.

Aljoša kõrvale sobiks. Lähedal viia kah..
#51

Mina piloteerisin avamisel musta värvi GMC Savana mitteuunik bussi ja sain kelleltki laenuks kena vimpli - "AUTOM '76, VI VABARIIKLIK KOKKUTUKEK".
Paraku kiirustasin pärast minema ja see unustasin selle enda kätte. Kui keegi selle omaks tunnistab, siis hea meelega tagastan.
Vimpli omanik helistagu 5237343.

Veiko
#52

Kui nüüd kõrvale jätta kogu selle ürituse poliitiline taust, siis on ehitis ju kahtlemata vajalik, aga...
Kuna olen omal ajal juhtumisi pikka aega teiste peale ülevalt alla vaadanud, ehk siis maailma rekkaroolist näinud, siis on mul tekkinud mõned tähelepanekud.
Pole küll ise veel sinnakanti asja olnud, kui piltidel-videotel nähust tundub, et tunnelisse ja sellest välja, tuleb sõita lageda taeva all ja üsna suure kalde peal.
Seesinane situatsioon võib nüüd vastupidiselt loodetule, hoopis suuremaid ummikuid põhustada, kui rekkad sealt üles ei saa. Loodetavasti pole selle kalde peale väljuval suunal mõnda „anna teed“märki, või lausa foori paigaldatud.
Kindlasti saab tänavahooldajatel seal nüüd hulga tegemist olema, ainult... ...kuhu see, meie kliimas nii haruldane, lumi lükata, kui sein on ees?
Sellised mõtted tulid ainult fotode järgi. Ehk on mõni suurema veoki juht sealt juba läbi sõitnud ja oskab oma arvamust avaldada? Või siis minu arvamuse ümber lükata?
#53

(14-10-2013, 17:11 PM)samodelkin Kirjutas:  Kui nüüd kõrvale jätta kogu selle ürituse poliitiline taust, siis on ehitis ju kahtlemata vajalik, aga...
Kuna olen omal ajal juhtumisi pikka aega teiste peale ülevalt alla vaadanud, ehk siis maailma rekkaroolist näinud, siis on mul tekkinud mõned tähelepanekud.
Pole küll ise veel sinnakanti asja olnud, kui piltidel-videotel nähust tundub, et tunnelisse ja sellest välja, tuleb sõita lageda taeva all ja üsna suure kalde peal.
Seesinane situatsioon võib nüüd vastupidiselt loodetule, hoopis suuremaid ummikuid põhustada, kui rekkad sealt üles ei saa. Loodetavasti pole selle kalde peale väljuval suunal mõnda „anna teed“märki, või lausa foori paigaldatud.
Kindlasti saab tänavahooldajatel seal nüüd hulga tegemist olema, ainult... ...kuhu see, meie kliimas nii haruldane, lumi lükata, kui sein on ees?
Sellised mõtted tulid ainult fotode järgi. Ehk on mõni suurema veoki juht sealt juba läbi sõitnud ja oskab oma arvamust avaldada? Või siis minu arvamuse ümber lükata?
pole selles mutimetroos käinud, kuid praktika tallinna kaubamaja auguga kinnitavad su kartusi. ets lahendab selle väikese iluvea räige soolaga.
#54

Täna sai seista seal pudelikaelas, kus kolmest reast üks saab. Ülla-ülla. Ehk siis kui Järvevana mööda Tartu maantee poolt tulla. Kus kaks rida enne tunnelist tulijatega ühinemist kokku surutakse ja paremalt Veerennist väljapöörajad ka oma kiirendusrajalt vahele tahavad.

Tunnelis näis kõik kenasti sujuvat. Pole seal foore ega erilisi toppamiskohti, võibolla libedaga suhtutakse vähe tõsisemalt ka sellesse kohta, nagu need muud äkilised tõusud siin. Nõmme mägi ja Kadaka ja Harku.
#55

Enne avamist mööda sõites oli tunneli sissesõidu kohal kiiruse piirangu märk 50, valged numbrid, must taust ja punane ring ümber. Liiklusseadusest sellist märki ei leidnud. Kas juhid peavad üldse sellise märgi nõudeid täitma?

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
#56

(14-10-2013, 22:12 PM)hellrix Kirjutas:  Enne avamist mööda sõites oli tunneli sissesõidu kohal kiiruse piirangu märk 50, valged numbrid, must taust ja punane ring ümber. Liiklusseadusest sellist märki ei leidnud.

Klassikaline soovitusliku sõidukiiruse märk see ei ole aga võib-olla mingi uus standard, näiteks "Edgar soovitab".
#57

(15-10-2013, 10:33 AM)Tom Kirjutas:  
(14-10-2013, 22:12 PM)hellrix Kirjutas:  Enne avamist mööda sõites oli tunneli sissesõidu kohal kiiruse piirangu märk 50, valged numbrid, must taust ja punane ring ümber. Liiklusseadusest sellist märki ei leidnud.

Klassikaline soovitusliku sõidukiiruse märk see ei ole aga võib-olla mingi uus standard, näiteks "Edgar soovitab".

Elektrooniliselt muudetavad märgid on sellised ja ei mingit soovituslik kiirus vaid kohustuslik ülempiir
#58

(14-10-2013, 21:38 PM)Jansa Kirjutas:  Pole seal foore ega erilisi toppamiskohti, võibolla libedaga suhtutakse vähe tõsisemalt ka sellesse kohta, nagu need muud äkilised tõusud siin. Nõmme mägi ja Kadaka ja Harku.
Küll on tänases Postimehes mõtlemapanev numbrimäng kirjas ja ärge nüüd jälle KOHE idioodikisa tekitage, EKS!!!
Nimelt on hooldatava teepinna suurus 200 000 (KASSADA TUHAT!) ruutmeetrit ja äraveetava lumega teepind 60 000 (kuuskümmend tuhat!) ruutu. Võrdluseks on toodud siiani kogu puhastusala 1 000 000 (üks miljon) ruutu ja Vanalinna samasugune äraveetava lumega pind - 83 000 ruutu... Protsente võite ise arvutada.
Nii, öelge nüüd mulle, kõik kes Te siin idioodikisa eediku ja muu õuduse vastu ja veel õudsamate poolt teete: NÄIDAKE MULLE nüüd linna eelarves see koht, kuskohast see raha peaks tulema??? Lihtne on europapiga ulmelisi teid ehitada (Tartu maantee ja muude uute jubeteedega (raha raiskamise seisukohalt) saab SAMA HÄDA olema!), kusjuures linn pani sinna alla ka väga suure raha aga edaspidi peab seda ta ÜKSINDA üleval pidama ja hooldama! Tegu pole ju maanteeameti teega, täitsa munitsipaal- ehk KOVi haldusala.
Ma pole kuulnud, et nüüd Riik kommunistiga eesotsas oleks lubanud samas proportsioonis hakata kütuseaktsiisi laekumistest elutähtsa teeobjekti hoolduskulu maksma. Selle uue objekti hoolduspind ja keerukus ületab KOGU TARTU linna koristamise keerukuse. Ja mida rohkem neid idiootselt suuri ja täiesti kõlbmatult uhkeldavaid objekte Eestis ehitatakse, seda õudsamaks muud teed muutuvad, VÕID KINDEL OLLA! Lisaks on see põhjendus veel ja veel kütuse aktsiisi tõsta. Tore, onju?
Satub jälle tulema paari talve tagune lumehullus (ehk puhaks lumekogus ära vedada 60-100 tuhat kuupi ehk u. 15-20 tuhat tonni ehk u.1,5-2 tuhat autokoormat) ja unustage ära kõiksugused lasteaia ehitamised, õpetajate palgad jms, meie tallinnlastena hakkame maksma idiootobjektide hoolduskulusid. Ainuüksi debiilseid kergliiklusteid on seal ruutmeetrites rohkem, kui enamuse Eesti KOVide puhastada olevate teede üldpind kokku. Kilomeeter maksa sittagi, ruutmeetrit koristatakse. LISAKS lumejamale tuleb kogu seda objekti ka suvel hooldada: muru niita, lehti riisuda, sitta korjata, teekatet pesta/tolmuimeda ja ka see pole mingi pisike rahanumber.

PS: kuna meil siin palju maamehi, kellel on kindlasti 20-hektarilisi maatükke, äkki mõnel on suisa nii suur põld ja siis vaadake ja mõelge, kuidas oleks kogu seda pinda aastaringselt absoluutselt puhtana hoida. Mina ei suuda, kuna kõige suurem maatükk on tervikuna 8,2 hektarit... Seda kõnnid läbi nii, et jalad rakkus. Äkki keegi suudab suisa öelda täpse kütusekulu näiteks 20 hektari vilja koristamisele või kündmisele? See peaks ju Teil selge olema, aidake meiesuguseid linnavurlesid siis taibata, mis rahanumbrid ainuüksi kütusele kuluvad. Sest talvel hakkame seda kulunumbrit kordade arvu ja Tambovi koefitsendiga korrutama.
#59

PPS: Maa-ameti kaardilt saab väga täpselt mõõta objektide suurust, tegin selle ära Laagna teega ehk kanaliga. See on nüüd ümardatult: kogu 7 kilomeetrise tee ühe suuna asfaldi laiuse keskmine (linnapool palju laiem, tagumine uus osa 9 meetrit) on ~15 meetrit. Kaks suunda - 30 meetrit ilma rampide ja sildadeta! See teeb siis 210 000 ruutu, viga juurde, ümardame 200 000 peale. Ehk KOGU Laagna tee, mis on ikka ülisuur ja ülipikk objekt, pindala on sama, mis uuel liiklussõlmel. Mõtled, et mis see 20 hektarit siis pole aga mõtled Laagna teele ja asi hakkab selgeks saama...

Lisa: et veel saaks võrrelda vast Eestis absoluutsele enamusele väga tuttavate teede pindalaga, siis ka Vabaduse puiestee (ikkagi ka uus või renoveeritud objekt) Liivalt Pääsküla ülesõiduni on ~6 km pikk ja keskmine laius aiast-aiani (kuna seda tuleb linnal nii ka puhastada!) 20 meetrit. Kokku siis 120 000 ruutu ehk 12 hektarit puhastatavat ala. Millised on talvel Vabaka ääres vallid, kui kitsaks lükatakse tegelikult Vabakas jne, teavad kõik. Ja kui suure vaevaga saadakse kriitilistest kohtadest lumi ära veetud. Reaalselt saadakse talvel hakkama vast 10 hektariga enam-vähem puhta teega k.a. kergliiklustee mõlemas servas. Ehk Ülemiste sõlmega saab tõsist tööd või "nalja" olema.
Miljon ruutu on kohe kindlasti vale number, see võib olla vaid ühe, Postimehes arvamust avaldanud Tänavapuhastuse AS'i lepinguline hooldusala. Tallinn on väga palju miljoneid ruute puhastuspinda ehk see võib reaalsuses isegi sadades hektarites olla.
#60

Ma küll ei ole Priidu kriitikaga sajaprotsendiliselt nõus, kuid oma iva siin on: ehituskulu on vaid osa kogukuludest. Ning ülalpidamise eest keegi teine meile ei maksa.

Hektari kündmiseks kulub kütust 15-40 liitrit. Sõltuvalt masinast, maast ja mehest. Julgen siiski kahelda, et lumekoristusel keskmine koormus mootorile üle 30 % on, erinevalt künnist (optimaalseks veotöödel, mida kündmine on, peetakse 60-65%).

Ülemiste urg (mis selle rahvakeelne nimi ongi?) on siiski kasulik - Tallinn on ju idast läände venitet soolikas ja säärane otsetee on vajalik. Iseasi, kas meie majandus suudab selle välja kanda nii, et vaesemad veel vaesemaks ei jääks? Iseenesest riigil (ja iga KOV on siiski riigi osa!) raha ju on. Õnnetuseks on juba praegu määratud kulude osakaal riigieelarvest 78% (veidi vaieldav olevat, kustmaalt see seaduse alusel kindlaks määratud püsikulu määr ikka läheb) ja säärased suurehitised paratamatult suurendavad neid kulusid.

Priidu arvutused on küll suurusjärguna õiged, kuid täpsed ei ole need mitte - üsna märgatav osa sellest umbsõlmest on ka varem koristatud pind. Lihtsalt teise kujuga.

Aga eks esimene talv näitab kätte, kus kitsas/d kohad on.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne