09-10-2013, 23:35 PM
Mulle ei ole veel keegi maksnud, seepärast püüan ka oma põhimõtetele lojaalseks jääda, muig
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(11-10-2013, 12:13 PM)TeeTL Kirjutas: Kui enne olid ja on Tallinnas "Hendriksoni küür", "Unduski urg", "Meelaku pragu", kas siis nüüd on lisandunud "Edgari koobas" ?kui riputatakse ,siis loodetavasti koos pai ja edgariga. oleks tagumine aeg juba.
Uus Ülemiste vanake ehk "Pai-Edgari Transformer" kaob ilmselt ajalukku, vaevalt, et seda veel kuhugi üles riputatakse...
(11-10-2013, 14:46 PM)iceman Kirjutas:(11-10-2013, 12:13 PM)TeeTL Kirjutas: Kui enne olid ja on Tallinnas "Hendriksoni küür", "Unduski urg", "Meelaku pragu", kas siis nüüd on lisandunud "Edgari koobas" ?kui riputatakse ,siis loodetavasti koos pai ja edgariga. oleks tagumine aeg juba.
Uus Ülemiste vanake ehk "Pai-Edgari Transformer" kaob ilmselt ajalukku, vaevalt, et seda veel kuhugi üles riputatakse...
(14-10-2013, 17:11 PM)samodelkin Kirjutas: Kui nüüd kõrvale jätta kogu selle ürituse poliitiline taust, siis on ehitis ju kahtlemata vajalik, aga...pole selles mutimetroos käinud, kuid praktika tallinna kaubamaja auguga kinnitavad su kartusi. ets lahendab selle väikese iluvea räige soolaga.
Kuna olen omal ajal juhtumisi pikka aega teiste peale ülevalt alla vaadanud, ehk siis maailma rekkaroolist näinud, siis on mul tekkinud mõned tähelepanekud.
Pole küll ise veel sinnakanti asja olnud, kui piltidel-videotel nähust tundub, et tunnelisse ja sellest välja, tuleb sõita lageda taeva all ja üsna suure kalde peal.
Seesinane situatsioon võib nüüd vastupidiselt loodetule, hoopis suuremaid ummikuid põhustada, kui rekkad sealt üles ei saa. Loodetavasti pole selle kalde peale väljuval suunal mõnda „anna teed“märki, või lausa foori paigaldatud.
Kindlasti saab tänavahooldajatel seal nüüd hulga tegemist olema, ainult... ...kuhu see, meie kliimas nii haruldane, lumi lükata, kui sein on ees?
Sellised mõtted tulid ainult fotode järgi. Ehk on mõni suurema veoki juht sealt juba läbi sõitnud ja oskab oma arvamust avaldada? Või siis minu arvamuse ümber lükata?
(14-10-2013, 22:12 PM)hellrix Kirjutas: Enne avamist mööda sõites oli tunneli sissesõidu kohal kiiruse piirangu märk 50, valged numbrid, must taust ja punane ring ümber. Liiklusseadusest sellist märki ei leidnud.
(15-10-2013, 10:33 AM)Tom Kirjutas:(14-10-2013, 22:12 PM)hellrix Kirjutas: Enne avamist mööda sõites oli tunneli sissesõidu kohal kiiruse piirangu märk 50, valged numbrid, must taust ja punane ring ümber. Liiklusseadusest sellist märki ei leidnud.
Klassikaline soovitusliku sõidukiiruse märk see ei ole aga võib-olla mingi uus standard, näiteks "Edgar soovitab".
(14-10-2013, 21:38 PM)Jansa Kirjutas: Pole seal foore ega erilisi toppamiskohti, võibolla libedaga suhtutakse vähe tõsisemalt ka sellesse kohta, nagu need muud äkilised tõusud siin. Nõmme mägi ja Kadaka ja Harku.Küll on tänases Postimehes mõtlemapanev numbrimäng kirjas ja ärge nüüd jälle KOHE idioodikisa tekitage, EKS!!!