Säde puudub.
#1

Ehk oskab keegi aidata.Kas testriga saab kuidagi kondekat või mähist kontrollida.Endal mõistus otsas,kontaktivahe on puhastatud ja 0,4, küünlavahe 0,6 kuigi sel pole tähtsust sest piibu otsast kinni hoides särtsu ei saa kuio ratast ringi ajadaSmile.Tegemist siis puhta D4 mootoriga.Piibu otsa ja mähise klemmi ühendus ilusti perfektne.See on ka ainuke asi mida ma testriga seal teha oskasin.
Vasta
#2

Esimesena kontrolli kui suur takistus on piibu ja massi vahel. Kui takistus on alla 1000 Ohm-i, siis viga on ilmselt mujal.

Säde küünla elektroodide vahel tekib ka ilma kondekata, kuid säde ei ole kontsentreeritud, vaid meenutab pigem pisikeste sädemete sadu küünla elektroodide vahel.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta
#3

Kui testri osuti oli 2000k peal siissee takistus oli 1800
Vasta
#4

Siiani sädemeta.Tahaks teada ikkagi kas on võimalik kuidagi mähise korrasolekut kontrollida.
Vasta
#5

mõõda mähise takistust. See peaks olema väike. Täpset arvu välja ei oska tuua, hea oleks mõõta korras mähise pealt
Vasta
#6

Millise klemmi või pooli ankru vahel või väljatuleva juhtme vahel see takistus peab olema.Kui mul oleks kindlalt terve pool siis mul seda teada poleks vajagiToungueMul on pealtnäha ilusaid mähiseid 7 tükki ja köik mõõtmistelt identsed.Ankru ja väljatuleva juhtme vahel (see mis läheb kondeka otsa alla) on ühendus olemas aga klemmi (see kuhu vastu tuleb küünla juhe) takistust ega ühendust ei mõõda kuskilt välja aga võibolla peabki nii olema,ei tea.
Vasta
#7

Vene keeles paar põhjalikumat seletust:
http://www.magazinmopedov.ru/ignition_d4
http://tuningmoped.narod.ru/tuning/zdd/index.htm
Seal on puust ja punaseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Kui sul kõrgepinge mähisel takistus puudub (massi suhtes) siis äkki on katkestus, see tähendab rikkis?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Paneks siis teema lukku.Sain kinnitust et vanaisa on mulle pärandanud 7 p----s mähist.Lähen nutan nüüd paar tundi patja ja siis joon ennast täis et pettumust veidikenegi leevendada.
Kui kellegil on pakkuda seust vigurit siis ostan selle suure raha eest ära,sest sellele võrrile tuleb tuli alla taha juba selle pärast et oma esivanemale ninanips lasta.
Päikest.
Vasta
#10

(25-10-2013, 21:59 PM)martpoiss Kirjutas:  Paneks siis teema lukku.Sain kinnitust et vanaisa on mulle pärandanud 7 p----s mähist.Lähen nutan nüüd paar tundi patja ja siis joon ennast täis et pettumust veidikenegi leevendada.
Kui kellegil on pakkuda seust vigurit siis ostan selle suure raha eest ära,sest sellele võrrile tuleb tuli alla taha juba selle pärast et oma esivanemale ninanips lasta.
Päikest.

Nüüd, kui oled vihahoos, pakun võrri eest 100€, saad vaevast lahti Big Grin

Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta
#11

No kas nüüd sellepärast kohe jooma peab hakkama. Kui kogu pärandusel on rikkis kõrgepigemähis, aga madalpinge on korras, saaks suht kerge vaevaga sädet tekitada välise süütepooliga. Mingi mootorratta või mopeedi välise pooliga või hädakorral auto omaga kah.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#12

(25-10-2013, 21:59 PM)martpoiss Kirjutas:  Paneks siis teema lukku.Sain kinnitust et vanaisa on mulle pärandanud 7 p----s mähist.Lähen nutan nüüd paar tundi patja ja siis joon ennast täis et pettumust veidikenegi leevendada.
Kui kellegil on pakkuda seust vigurit siis ostan selle suure raha eest ära,sest sellele võrrile tuleb tuli alla taha juba selle pärast et oma esivanemale ninanips lasta.
Päikest.

No ära nüüd suurt tuld veel alla tee....pane süütepoolid lihtsalt pliidile ja küpseta natuke,või praeahju aga üle ära küpseta........
Ja ennast ei tasu ka lambiks juua...võrr ongi rohkem nooorte tehnikute klubi jaoks loodud....rohkem mängimiseks ja remontimiseks. Arendab käppa ja mõistust!
Vasta
#13

Väga alatu temp Smile

See viimane jutt siis Rimsile.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

Talupoeg seleta seda praadimist lähemalt,pole sellisest klounaadist veel midagi kuulnud.Välist süütepooli ei taha panna,aretan ikka täis originaal Gaujat.
Või sa talupoeg viskasid niisama vimka ja tahad mind suitsiidi äärele viia?
Vasta
#15

Jutt on süütepooli kuivatamisest ülelöökide vältimiseks, katkestuse puhul ei ole sellest abi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#16

(25-10-2013, 22:56 PM)martpoiss Kirjutas:  Talupoeg seleta seda praadimist lähemalt,pole sellisest klounaadist veel midagi kuulnud.Välist süütepooli ei taha panna,aretan ikka täis originaal Gaujat.
Või sa talupoeg viskasid niisama vimka ja tahad mind suitsiidi äärele viia?

Tead martpoiss! Praegu on nii vaene aeg,et isegi suitsiid ei tasu enam ära....WinkRolleyes Seega.....
Lugu nimelt selline,et aeg-ajalt niiskuvad süütepoolid lihtsalt ära. Näiteks mul endal on üks traktorimagneeto,mida pean vähemalt ühe korra aastas küpsetama,ehk siis viskan kuuma pliidi kaugemasse nurka,mitte kohe pliidirauale. Sobib ka ahjupealne. Ja siis ennäe imet,hakkab asi jälle tööle. Sama lugu on ka võrri poolidega. Kui vanaisa omad...... no siis vast ikka niiskeks läinud juba.....Big Grin
Ja ega seal midagi rohkem teha annagi,kui hakkab tööle,hakkab. Kui aga ei,tuleb mähis maha kakkuda ja panna autopool eraldi juurde. Võid muidugi ka kontaktide lühist testriga otsida,,,,mine tea,sepad kallal käinud ja järsku viga hoopis selles..... Aga Jõudu siis!
Vasta
#17

Nähh ma juba lootsin et saan mingi täpse retsepti nagu näiteks 4m peenet vasktraati, 2m isoleeri,,150 gr rauamaaki segad need omavahel kokku,teed sellised pirukasuurused pätsid,paned need 20min ahju ja poole tunni pärast oled jälle õnnelik ja annad vanaisale andeks.
Vasta
#18

Mart, helista mulle homme. Seletan täpsemalt seda küpsetamise asja ja kui vaja saab ka uue mähise riiulist.
Vasta
#19

Süütepoolide küpsetamise retsept!

1. Vaja siis üks korralik puupliit. Sobib ka praeahi või lihtsalt elektriline praeahi.... Pea-asi,et oleks vanaisa majas!
2. Sületäis korralikke puid(võivad olla ka haod,kase,lepa,saare,toominga,paju,jalaka,tamme,kastani,kuuse männi jne. halud.
3. Vaja on vähemalt üks mittetöötav võrri D-4 süütepool (soovitavalt vanaisa antud)
4. Tikud.
5.Vana ajaleht,pappkast või mõni auto-moto teemaline kriitpaberist brozüür.... eriti sobib võrriteemaline raamatuke.....
6.Paar vabat päeva,et asi ära teha.

Protseduur näeb siis välja järgmine: Tuleb siis oodata niikaua,kui tuleb tuju asi ette võtta. Kuurialt või siis riidast tuleb sülega paras ports puid tuua ja ahju toppida. Kui puud ahjus,paberile tuli otsa ja oodata niikaua,kuni pliidiraud tuline ja ka kaugemates nurkades tunda,et hakkab tulisemaks minema. Siis vanaisalt saadud süütepool asetada mitte väga tulisesse kohta ja vahetevahel katsuda,kas käsi ikka kannatab süütepooli peal hoida. Ei tohi asja liiga kuumaks ajada vaid lasta asjal ainult niipalju kuumaks,et asi tuksi ei läheks.... Ja peale mõnetunnist kuivatamist võib juba rahulikumalt võtta. Kui on võtta,võib ka rüübata pudelist või purgist,pea-asi,et ära ei kõrvetaks.... Peale nelja tundi võiks juba proovida.
Kui ainult sooja ahju peale visata,võiks ikka mitmeid päevi küpsetada...sest alles läks kütmise hooajaks.....ja paarist päevast jääks kindlasti väheks.... Nii lihtne see ongi.......
Vasta
#20

Ja kui see ka ei aita siis tuleks terve tsikkel pliidialla lükata...


Aga jah, kõik mähised, süütepoolid jms peenem elektroonika tahab ikka kuivas olla. Sellepärast endal toas paar magneetot "stardivalmis" Mõnikord kui käivitusmootor on täiesti "pingevaba" on aidanud ka kuumapuhuriga magneeto kiirkuivatus... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne