Kui olla kusagil pärapõrgus ja variant kojusaamiseks on teha rohkem tööd ning üleüldse seda "vaba ja sääserohket" aega sisustada siis...
Ma ise teen samamoodi juba aastaid - kui on nädalas saada üks vaba päev siis ma parem teen tööd see aeg ja võtan selle päeva hiljem järjest teistega välja.
Tervisest rääkida tahate, siis kuidas seda keskmise eluea kasvu muidu pidurdada?
14h/päevas on ju enamvähem okei. Ja täiesti arusaadav, et kui olla kuskil karupees, kus vaba päevaga mitte midagi tarka pole peale hakata, siis tehaksegi nii.
Tänapäevase töö/puhkeaja suhtega võrreldes on asjad muidugi paigast ära. Aga elu tahtis elamist (või suremist)...
Tegin copy-paste ühest teisest teemast.
Need kopad olid parajad õnnetused, enamasti ei saanud nad kuidagi treileri peale. Küll aja treiler kallaku või mingi hunniku ligi. Ükskord mööda treppis kruusateed objekile minnes oli kohale jõudes hunnik pedaale ja kange põranda peal, küll mees vandus ja sättis neid kohale tagasi.
No treilerilt maha saab palju kiiremini.Venemaal suutis treilerijuht kopa ära kaotada ja seda sõiduauto Suzuki Alto selga.Inimohvreid õnneks polnud.
Artikklit saab lugeda siit: http://tomin.by/news/transp/4587-v-viteb...nitse-foto:
Omal ajal katsetatigi mitmeid masinaid paaristraktorite vms selle nimi oli süsteemis. Aga katestused ei olnud kõige paremad ja asi jäi katki. Sellest oli pikka artikkel ka Tehnika ja tootmine ajakirjas.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Noo tegelikult oleks võinud traktorite teineteise külge kettide ja juhtmetega aheldamise asemel kasutada täielikku raadiojuhtimist. See oleks andnud traktorile palju parema manööverdusvõime. Samas huvitav kuidas selline monstrum paarismasin maanteed pidi liigub ? Terve tee on ju traktoreid täis ning kui hakata masinaid paarist lahti võtma siis see on tunde kestev töö et pärast uuel põllul hakata taas traktoreid kokku monteerima .Pole ime ka et selline haige ajusünnitus tootmisse ei läinud.Idee võis olla ju ilus kuid tehniline teostus oli suht absurdne.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Selline ratsionaliseerimine tõi meestele kõvasti "boonuspunkte", polnud kellegi mure kas asi tegelikult hakkab toimima või mitte. Tähtis oli käsk täita, olgu nii loll ja mõtetu nagu see parasjagu oli.
Tänapäeval pole sittagi muutunud, purustame heinamaid, ehitame idiootsusi, veame pinnast siia-sinna ja kiidame takka, pea-asi et ametnikud rahul oleks ja papp voolaks. Vähemalt ise olen tihtipeale tundnud et noo milleks see kõik...
Usun et "omal ajal" tundsid need insenerid sama kui kahte väärakat kokku sidusid ja sellega esimeeste valvsa pilgu all künnitööd imiteerisid.