Mõistan täiesti. Vanasti sai plastiktiibu ka Ladadele jm pandud - kere jäi nagu sellest nurgast vetruvamaks/nõrgemaks. Vana auto ei kannata eriti sellist aseainet. Kui on tegemist tugevdustega/toruraamiga, siis rohke plastikukasutamine aitab kaalu säästa.
Metalltiibade tegemine on komplitseeritud, oleneb, kui mädad nad Sul on (taastamine tõsiselt raske/võimatu).
Plastik oleks kiire ja lihtne (odav) sellest küljest mõeldes.
Väikeste plekitükkide kaupa ei anna jupitada (keevitada) tiiba ülesse

? - siis oskajad veel tinatavad ka üle jne. - jääb täitsa enam-vähem hea (tugev/vastupidav)
Ei vaidle vastu, et räbulise/roostes metallosa korralik taastamine on peavalu
EDIT:
Tõsiselt haruldaste/kalliste autode puhul tehakse vahel ka uued vormid ja pressitakse täitsa uuest plekist (Ferrum v. Aluminium) tiivad - detailid.
Ehk on ka lihtsamaid võimalusi - peab natuke uurima keemiat - töötlemistehnoloogiat: ehk annab mingi võimaluse läbi siiski kergemini uut metalli külge saada.
Offt.
Kunagi kuulsin mingist kurat teab mis materjali spray´st, millega lasti kiht peale ja asi jäi eluaegselt väga kõva ja kindel - ei olnud tegemist plasti v. pehme asjaga.
Krt nagu vist poolkeraamiline vms. :???
Kas sellisest on ikka palju kõvemini roostes, nii et tiivaääred ka täielikult ära kukkunud ja pole enam tiivakujugi arvata

- oled mõne parema plekuga või keevitajaga ka arutanud?