Olen jõudnud vasaku nurga päris tühjaks nosida. Roostemuunduriga sai ka nati limatud. Esisilla amort on korras. Pidurisadul tuleb lahti võtta ja puhastada. Rattalaagri häält kuulda pole - ehk on korras. Panin sinna määrdeks TEP-15. Kena paks õli, peaks laagrile sobima küll. Kas kellegil on teada miskit põhjus, miks seda teha poleks tohtinud?
Kurja küll, Iveco insenerid pole kindlasti lollid mehed. Ilmselt tehakse seda meelega, ütleks, et hea meelega. Kabiini raami ümber pannakse veel teine plekk. Kõigile on teada, et kahekordne plekk roostetab läbi. Seal, kus plekk on ühekordne, on kõik korras. Mina sinna teist plekki peale ei pane. Katsun niisama topelt pleki lahti lõigata ja ära konserveerida.
Vasakus nurgas on ka esituli. Kontrolli ajal selgus, et elektriline tulede regulaator ei tööta. Võtsin mootori lahti ja avastasin, et plussjuhtme klemm on ära mädanenud. Hm, paikan ära ja hakkab tööle. Paistab aga, et ma pole miskit kõva elektroonik - regulaator tööle ei hakanud. Tulen korra veel selle punkti juurde tagasi parema nurga juures. Ka seal ei tööta regulaator. Ehk avastan siis miskit vea kuskil mujal.
Tegelikult pole selle projekti juures tulede regulaatorit eriti vaja. Masin saab päris suure pideva koormuse ja lisaraskus ei muuda tulede asendit eriti.
Järge ootavad esivedru ja kabiini kronstein/vedrustus.