Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Niipalju kui mina asjast aru sain ei aeta pakke mõõtu suvalises asendis,vaid sellises kus nad vabrikus tehtud on.Ehk siis ,padruni keskava servas.See siis loomulikult erinevatel padrunitel erinev.250mm näiteks 76mm ava.Kui pakid pole väga nässus pole neid vaja treida vaid lihvida,mida võib muidugi ka peale treimist teha.Selleks tehakse paar kolm kümnendikku peenem, 75,7 näiteks rauast punn.Vars järele ja käepide läbi.Ja lihvitakse teemant pastaga,selleks ma seda siin otsisin natuke aega tagasi,aga tundub et pole kellelgi.Pakid tuleb selles asendis rakisesse kinni pigistada.Just kinni,mitte lahti,lahti siis kui välimisi pindasid treitakse.Ja veel,padrun ja pink tuleksid hoida peaaegu piinlikult puhtad,et seal oleks võimalik üleüldse mingit täpsust ka edaspidi saada. See sodi mis tööpindadel on rikub pingi üpris kiiresti.Niikuinii on enamusel vanad ja tööd teinud asjad.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(13-11-2013, 01:03 AM)uko Kirjutas: Ja lihvitakse teemant pastaga,selleks ma seda siin otsisin natuke aega tagasi,aga tundub et pole kellelgi.
Palju sul seda pastat tarvis on?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 563
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
21
Saan nii aru, et junni ja teemantpasta abil soveldatakse pakid üle. Miks peab just teemantpasta olema, miks ei või tavaline sovelduspasta olla? Neid on ju ka mitmes teralisuses?
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Pastat on vaja natukene,pakid on kõvad ja tavalised möginad ei toimi.
Postitused: 6,902
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mismoodi neid pakke lihvite? Keerate pakid kergelt vastu lahtist hooni ja siis keerutate, kuni läikima hakkavad? Tundub enesepetmisena, tsentrisse selle meetodiga pakke ei saa.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Asi ongi selles kui ei võta enam toorikut korralikult kinni.Pink pannakse väikestele pööretele ja piisab punni kinnihoidmisest kahe sõrmega.Teemant teeb oma töökiirelt ära.
Postitused: 6,902
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
See meetod annab võimaluse padruni tsentri nihkumiseks. Miks teraga ei või üle lasta? Rõngas sisse, 1 kord liigutada ja olemas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kui asi juba väga nässus tulebki teraga lasta.Rõngas tuleb sättida siis pakkide serva .On tehtu seda tihvtidega kuhu käib rõngas või pakkidele tehtud otsa peale soon kuhu siis rõngas kinni keerata.
Postitused: 6,902
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Võibolla ma mõtlesin natuke üle, vahest juhtub, eriti minuga. Nüüd võiks mõni adminn selle offtopicu treimise teemasse ka tõsta kui juhtub aega olema.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,902
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Lihvitakse mitu korda edasi - tagasi, rõngas peaks olema sees.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 614
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Lugesin postitusi ja mõtlesin et võtan ka sõna.Esiteks tuleks padrun lahtivõtta,puhtakspesta,määrida.Järgmiseks on minul puuritud paki otstesse 6mm augud.Aukudesse paigaldan tihvtid ja tihvtide sisse pingutan kinni laagrisaalest rõnga.Ideaalis oleks hea lihvida nagu videos,aga tuleb treida.Kuna toorikut on treimise poolt kõvemini kinni hoida korigeerin treimise ajal tera ~0,15mm. pakkide pikkuse kohta.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Jah,enne seda tuleks veel spindli laagrid kontrollida ja vajadusel reguleerida.Samuti padruni enda kinnitus ja sealt tulenevalt selle viskumine või mitte .
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
08-06-2014, 10:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2014, 10:39 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Esimeses videos ikka väga haltuura niitmine, mida ei sobiks teistele näidata. Võiks proovida ees või kõrval lükata, jääks oma sõtkumine ära.