(15-11-2013, 11:27 AM)jaamakorraldaja Kirjutas: Juhtorganid on asja juba 13s kord asja enda õlul vedamas, ja võtavad alati ka ise järjest õppust kui samas pole kunagi midagi valesti välja tulnud - ja ehk seekord kukub välja veel eriti kuratlikult hea ..
Olgem detailides täpsed: esimesed kaks pool-metsikut Talverallit orgunnis ksf! Väravamehaanik. Meie oleme teinud siis kümme sõitu, see on meile 11. Talveralli. Praeguse korraldaja au oli olla korra tagaistme "joodik-kaardilugeja" ja teist korda "hullunud piloot". Kuna üks kahjustab enda ja teine järgmise tagaistuja tervist, siis... edasine on ajalugu.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2013, 21:27 PM ja muutjaks oli Red Baron.)
Krt., peab hakkma valmistuma. Stiilipunkte saab küll kahtlemata ka nii nagu lisatud pildilt näha aga siiski on vaja taas käised üles käärida ja ikka vana autoga tulla. Seda enam, et ka paairimees, kes samuti viimasel korral tehnika mõttes lõdvemalt võttis ning üksnes pidulikule osale keskendus, on sama meelt. Sellest tuleneb üheselt, et vanad veteranid ei saa mitte jõude istuda. Ühekordselt võib ju enesepetmisega tegeleda aga seda suurem on pärast tung ja vajadus reaalsest üritusest osa võtta, silm punnis, jalg sirge ning keele ots suust väljas rada vallutamas ja ristsõnades Harju KEK-i ja Vihuriga konkureerimas. Viimane kord jäi kubemekarva jagu poodiumikohast puudu ja nii see asi ei jää!
Seda enam et austatud peakohtunik annetas peale visa ning vihast 12 aastast võitlust talverallidel eelmisel korral juba "Rüütliristi". Nüüd tuleb ka mõõgad ja tammelehed selle juurde ära tuua, raisk! Edasi Kentuki poisid! Khm, khm, või siiski samune, et ...Vorwärts! Weiter so, Jungs!
(13-11-2013, 18:04 PM)nymmik Kirjutas: Nymmik viskab ka nurka sapakad ja ladad ning astume vanade japside liigasse. Liikuvat- koospüsivat ja dokumentidega isendit oli päris keeruline leida.
1978 aasta SexMachine
hehe, vana hea nissan datsun cherry Palju mälestusi sellise masinaga kuniks kere läbi roostetas totaalselt. 5 käiguline kast tegi mõnusat turbo häält ka all lisaks
kas luukpära või universaal?
minu enda osalemine on paraku küsimärgi all. Probleem ei ole autos vaid rahakottis ning jaanuaris-veebruaris suuremat sorti kulutused ees. Kui keegi mult maja ära ostaks, siis saaksin tulla ja poleks rahalisi probleeme Aga jah, kuna kõik lahtine siis veksleid välja käima ei hakka. Eelmine aasta oli päris huvitav ja ootamatu üllatus lätti "eksimine"
sääl ca 3km poolsaare tipu poole sain eelm sats väga bueno toad.
natuke kyll hirmutas see alul kuid bueno pleiss oli... lahe oligi seiklemine kahe koha vahet operatiivsöidukiga....
- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!
(22-11-2013, 22:42 PM)jaamakorraldaja Kirjutas: sääl ca 3km poolsaare tipu poole sain eelm sats väga bueno toad.
natuke kyll hirmutas see alul kuid bueno pleiss oli... lahe oligi seiklemine kahe koha vahet operatiivsöidukiga....
ah, iga aasta on see rabelemine, aga lõpuks on ikka nädal enne starti toad saadud - kes langeb ära, kes bookib üle jne, maikel jaksoni konserdi piletitega oli ka sama[/i]
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2013, 23:18 PM ja muutjaks oli hobiautod.)
(22-11-2013, 23:04 PM)supp Kirjutas: ah, iga aasta on see rabelemine, aga lõpuks on ikka nädal enne starti toad saadud - kes langeb ära, kes bookib üle jne, maikel jaksoni konserdi piletitega oli ka sama[/i]
Jah supp, kui meenutada soome trippi siis kysiti ka hotellis, et kus te eelmine öö olite. Teile oli ju tuba bookitud
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2013, 23:35 PM ja muutjaks oli supp.)
see on fekaal lugu jah, aga kui peab, siis peab - eesti lippu peab ju kõrgel hoidma ega me mingid eided pole, kui vaja magame RAF-i katusel ka -25 kraadiga
saab vähemalt välismaale ning sealt toodu kohvimasinad ja toored banaanid korvavad meie kannatused materjaalselt
(22-11-2013, 23:33 PM)supp Kirjutas: see on fekaal lugu jah, aga kui peab, siis peab - eesti lippu peab ju kõrgel hoidma ega me mingid eided pole, kui vaja magame RAF-i katusel ka -25 kraadiga
saab vähemalt välismaale ning sealt toodu kohvimasinad ja toored banaanid korvavad meie kannatused materjaalselt
Ma vaatan,et päris uute automobiilidega registreeritakse ennast Talverallile, siit tekib mõte,et kas kodanik Priit lubaks mind 1984.a Audi 100ga rajale? Loogika tundub justkui õige
Eelmängu puhul räägiks mina ära selle mis südamel.
Mina pooldan sellist ideed, ma ei tea kas see on söödav või mitte, Lisapunktid.
Lisapunkte tuleks anda neile võistlejatele kes on teisele abiks olnud: tehnilist remonti abistanud, varuosa/bensiini/veljevõtme andnud ära, või ka kraavist väljakakkumisel abiks olnud.
Kuidas neid teha või arvestada, hetkel ei tea pkkuda, kuid kui päevakorda tuleks siis võiks mõelda.
Iseenesest võiks legendi tagalehel olla tabel kuhu saab oma abistaja numbri ja auto märkida ja kuskohal ja kasvõi kui kaua.
See oleks vaid üks tagasihoidlik idee minu poolt.
Edu PRIIT!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
häda ja viletsus. isegi regamise alguse olen maha maganud rääkimata oma mootorratta remondist. katel vajab vahetust ja ümberehitusi-parandusi pole jõudnud ühtegi teha. Kas kellelgi tuttavat treialit on, kes jõulu tilu-lilu ja paksuks-söömise asemel tahaks tallinnas või lähiümbruses tasustatud tööd teha? Kauba peale ideaalne vabandus kodust minema hiilimiseks!
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.