Traktorile õli
#1

kysimus selline et mis õli võiks panna t-150k mootorisse ,et masina ikka talvel külmaga käima saab ja suurema kylmaga õli väga ära ei hanguks ja suvel õlisurve väga alla ei vajuks.
ise mõtlesin m10g2 või m8g2
mis õli praegu sees seda ei tea aga sooja mootoriga kippus õlisurve tühikäigul olema seal 1 piiris.
ei tahaks väga kallist õli ka osta.
Vasta
#2

(17-11-2013, 21:13 PM)nomad3334 Kirjutas:  kysimus selline et mis õli võiks panna t-150k mootorisse ,et masina ikka talvel külmaga käima saab ja suurema kylmaga õli väga ära ei hanguks ja suvel õlisurve väga alla ei vajuks.
ise mõtlesin m10g2 või m8g2
mis õli praegu sees seda ei tea aga sooja mootoriga kippus õlisurve tühikäigul olema seal 1 piiris.
ei tahaks väga kallist õli ka osta.

Tartus on Viljandi maanteel uus õlipood. Seal oli 4l poolsünt õli 9,90.
Vasta
#3

Kamaz'i õli vene masinale.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#4

Adinol super traktor 10W40
Vasta
#5

(17-11-2013, 22:48 PM)hannest Kirjutas:  Kamaz'i õli vene masinale.

kamaz-i õli kõlbab vene traktorile hüdraulikasse ja mootorsae keti määrimiseks ja see jutt kõikide vene õlide kohta. Seda ise järgi proovitud ja sooja mootoriga õlisurve pea olematu aga lääne 15-w40 ga nrmaalne. 10-w30 jääb vedelaks aga 10-w40 on ka hea valik.
Vasta
#6

(17-11-2013, 21:13 PM)nomad3334 Kirjutas:  kysimus selline et mis õli võiks panna t-150k mootorisse ,et masina ikka talvel külmaga käima saab ja suurema kylmaga õli väga ära ei hanguks ja suvel õlisurve väga alla ei vajuks.
ise mõtlesin m10g2 või m8g2
mis õli praegu sees seda ei tea aga sooja mootoriga kippus õlisurve tühikäigul olema seal 1 piiris.
ei tahaks väga kallist õli ka osta.

Katseta mingi odavama, mitte eriti peseva lääne poolsündiga. Enne võiks ohverdada paar karteritäid diislikütust (mille saab peale setitamist kenasti samast mootorist kolvi pealt läbi lastaBig Grin ). Esimesed karteritäied korralikku õli lähevad niikuinii pesu kirja.

Vene õlid pole oma hinda väärt siinpoolt piiri ostes. Kes ise järel käib, võiks sealsetest hindadest pajatada.

Kindla peale minek on "kamsaõli". Vähemalt ei pese midagi lahti. Aga külmana eriti ei voola (selel vastu aitab soojendus) ja kuumana muutub väga vedelaks (selle vastu ei aita miski). Ning maksab vastikult palju omaduste puudumist arvestades.
Vasta
#7

kas selline õli sobiks
http://www.stokker.ee/p:1598535/olid-ja-...-10w40-19l
Vasta
#8

Juba see sõna mineraalne tekitab mus kahtlusi. Aga läbipesuks on teda küll. Ise olen pannud odavat mineraalõli ja diiselkütet pooleks kui mootorit vaja seestpoolt pesta.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#9

Ei ole sel "kamsa" õlil häda midagi, peab väga hästi survet. Ja see väide, et sooja mootoriga ei hoia rõhku on pigem näide sellest, et vaja saalede majandus kriitilise pilguga üle vaadata.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#10

(21-11-2013, 20:41 PM)Daff Kirjutas:  Ei ole sel "kamsa" õlil häda midagi, peab väga hästi survet. Ja see väide, et sooja mootoriga ei hoia rõhku on pigem näide sellest, et vaja saalede majandus kriitilise pilguga üle vaadata.

Oles sa mõnda "kamsa" õliga käinud mootorit remontinud?
Mina mõnda olen ja sitakihti tuleb detailidelt ikka noaga lõigata.
Vasta
#11

(21-11-2013, 20:55 PM)autojuht Kirjutas:  
(21-11-2013, 20:41 PM)Daff Kirjutas:  Ei ole sel "kamsa" õlil häda midagi, peab väga hästi survet. Ja see väide, et sooja mootoriga ei hoia rõhku on pigem näide sellest, et vaja saalede majandus kriitilise pilguga üle vaadata.

Oles sa mõnda "kamsa" õliga käinud mootorit remontinud?
Mina mõnda olen ja sitakihti tuleb detailidelt ikka noaga lõigata.

Olen Russil kasutanud alates selle ostust peale Kamazi õli (ca 20 aastat) ja midagi sellist pole küll ette tulnud. Ainuke koht kus midagi maha kraapida vaja on, on õli tsentrifuug. Päris pulkadeks võtnud muidugi seda Russi mootorit veel pole, aga üksjagu remonti on seal ikka tehtud ja mina olen küll rahul selle õliga. Kasutan ka edaspidi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#12

(21-11-2013, 20:41 PM)Daff Kirjutas:  Ei ole sel "kamsa" õlil häda midagi, peab väga hästi survet. Ja see väide, et sooja mootoriga ei hoia rõhku on pigem näide sellest, et vaja saalede majandus kriitilise pilguga üle vaadata.

Kamsa on teoorias 10W30.Rolleyes

Millegipärast voolab -20 juures suvaline odav Addinol paremini, kui kamsa ja on mootori töötemperatuuri juures oluliselt "õlisem"...

Mis hinnaga praegu huvlgiostja kamsa kätte saab?
Vasta
#13

Kamazi õli M10Gk pole kindlasti 10w30, pole multiviskoosne. Ongi SAE30 ehk põhimõtteliselt SAE30w30. Talveks oli ette nähtud M8Gk, mis peaks olema siis SAE20, mille kasutustemperatuur peaks olema -10c kraadist üles.
Samas nn Ziguli õli oli multiviskoosne 6z/12 ehk 10w40.
Vasta
#14

(22-11-2013, 10:50 AM)trtr Kirjutas:  ...
Talveks oli ette nähtud M8Gk, mis peaks olema siis SAE20, mille kasutustemperatuur peaks olema -10c kraadist üles.

MOTT.
Vasta
#15

Andmed selliselt lehelt:
Данный тип масел был создан на минеральной основе с использованием отечественных и импортных присадок высокого качества. М-8Г к применяется в зимнее время, когда температура воздуха ниже нуля градусов. М-10Г к – это масло предназначено для эксплуатации при температуре выше нуля. Масла были разработаны для смазки автотракторных высокофорсированных дизельных двигателей без наддува.

Масло моторное для автотракторных дизелей ЛУКОЙЛ М-10Г2к
Класс вязкости по SAE равен 30. Эксплуатационный класс API – СС.

Масло моторное для автотракторных дизелей ЛУКОЙЛ М-8Г2к
Класс вязкости по SAE равен 20. Эксплуатационный класс API – СС.


Huvitav, kas mõni "lääne" õlitootja ka veel üldse CC klassi õli veel toodab?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#16

(18-11-2013, 10:36 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Kes ise järel käib, võiks sealsetest hindadest pajatada.
...

On keegi sealtpoolt idapiiri kamsaõli ostnud? Palju liitri eest küsitakse?
Vasta
#17

Neti avarustest lähtub et ca 12200 rubla vaat -200l seega ca 300,-€ kohalikku raha. Eelmisel aastal ostsin Eestist 218,50 EUR +km vaadi. Ametlikult.
Hiljuti veeretati 200l vene hüdroõli vaat hoovile 270.-€ eest MGE-46 markeeringuga.
Vasta
#18

Täna M10G2K l hind 1,05+km.
Vasta
#19

(22-11-2013, 12:50 PM)Wiki432 Kirjutas:  Andmed selliselt lehelt:
Huvitav, kas mõni "lääne" õlitootja ka veel üldse CC klassi õli veel toodab?

Addinol ntks toodab küll, aga väidab et selline kõrgkvaliteetne kraam muruniitjaile mõeldud Big Grin

Muruniidukiõlid ADDINOL Rasenmäheröl MV 304 ja MV 1034 on valmistatud kõrgkvaliteetsetest mineraalõli rafinaatidest, hüdro-krakkõlidest ja uusimal tehnoloogial põhinevast kasutustingimustele orienteeritud manusekomplektist.


KASUTUSVÕIMALUSED

· Ette nähtud majapidamises ja aias kasutatavate mobiilsete väikemasinate õhkjahutusega neljataktiliste bensiinimootorite määrimiseks.
· Sobivad suurepäraselt muruniidukitele.
· ADDINOL Rasenmäheröl MV 304 sobib sesoonseks (suviseks) kasutamiseks.
· ADDINOL Rasenmäheröl MV 1034 sobib aastaringseks kasutamiseks Kesk-Euroopa kliimatingimustes.
· Segunevad teiste tootjate firmamärki kandvate toodetega.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#20

DIESEL LONGLIFE MD 1548: SAE 15W-40 --- Vähemalt seda õli kasutavad paljud tegelased vene tehnikas väga edukalt juba aastaid.
20L müükse kanistris, lahtiselt alates 1000L, Tartus müüakse ka oma taarasse.

Hinna poolest pidi olema üks "mõistlikemaid" kvaliteedi ja hinna suhe paigas.


http://www.addinol.ee/tooted/mootorsoidu...e-md-1548/

Tartu büroo
Lao tee 1
61715 Tõrvandi
Ülenurme vald, Tartumaa
tel: +372 799 4024
faks: +372 799 4027
e-post: info@addinol.ee

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne