(25-11-2013, 21:24 PM)hulgus Kirjutas: ...õhuklappi kui sellist sel karburaatoril polegi, on... hmm siiber? liigub, käib, toimetab täies ulatuses.
Neil ei olegi klappi sellisel kujul. Kõigi karpade eest ei räägi, aga osad käivad sedasi, et seesama siiber liigub rõhu erinevuse mõjuga(kui see karpa ikka on see mis ma arvan) ja külma mootoriga avatakse lisa kanal mis muudab rõhkude erinevust pisut sedasi, et tühikäigul on siiber pisut avatud ja lisa kütus jookseb peadüüsi kaudu.
Võimalus on elektriliselt avada lisa düüs.
Võimalus on avada vaakumi osakonnas olev solenoid mis avab mingi düüsi.
Võimalus on avada lisa kanal kus liigub nii õhk kui ka kütus lisaks.
Võimalus veana on ka kütuse kambri nõela kehva pidamine. On ta siis membraani või ujukiga.
Kõik need võimaldavad mootoril saada liigset kütust.
Kui ütled, et ainult tühikäigul segu rikkaks kipub, siis on need suht tõenäolised võimalused.
Kui koguaeg täis jookseb, siis on võimalus selle sama hõrendusega liikuva siibri vastusurve vedru peetis olemine.
Mõni düüs on lahti.
Segu nõel kulunud.
Tsiklitel levinud sarnaste näitajatega viga on hoopis sisselaske klappide väsimises.
Eel mainit vead.
Jne jne ...
Kuna erinevad vead võivad erinevalt mõjutada erinevaid olukordi siis ongi keerulise karpa tööle saamine keeruline ja kui karpat varem kohanud ei ole, siis peab selle kõigepealt omale selgeks saama.
Ja siis on veel palju lahendusi kuidas karpat ehitada nii, et see näeks välja nagu tudengi lõputöö ja peab olema seetõttu ülimalt keeruline kuigi lõppkokkuvõttes töötab samamoodi nagu lihtsamad karpad.
Kuna karpa pille vähe järel, kogemusi pole kusagilt koguda, jupi kallid ja karpa erinevaid lahendusi samapalju kui autosi, siis ei olegi enam järel mehi kes teaksid kõike karpadest.
Pritse meeste teadmatus tundub olema pigem viitsimatus asiase süveneda. Olen isegi pusinud väidetavalt täiesti korras autoga ja lasknud viga otsida, sest auto lihtsalt ei jäänud külma mootoriga käima ja kõik oli kõigi arvates täiesti korras.Gaasi peal hoides mootor käis ja sain lasta soeneda kuni ise käima jäi. Ei aidanud esindusest... nurgataguste kodadeni.Soovitati vahetada kõik tembi andurid, lamda, õhulugeja katalüsaator...ei vahtanud ühtegi. Lõpuks sain ise jälile, et kolektori ja mootori vaheline lutt oli mõras mis näitas ennast välja ainult teatud tingimustes. Jupp maksis 4 e-rubla ja auto toimetab jälle.