Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Oli minuarust selline pump VW küljes millel oli ainult elektrooniline nurga korrigeerimine nagu VE EDC-l. Lisaks oli siis jaoturpeas mingi andur vms(poldi asemel kust kolvi tõusu mõõdetakse).Pealt oli tavaline kangiline. Pritsenurk pandi pumbal hoopis pulgaga flantsist paika, mitte kellaga.
Ilmselt seepärast nimetati elektrooniliseks seda eelmist pumpa.
Mootor on ise ikka vana kaudpritse.
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Reljo räägib õigust. Viimase otsa AAZ mootoritele paigaldati sellist nö. poolelektroonilist pumpa. Küttekogust määras ikka akselraatorhoob ja sellega ühendatud mootorioperaatori jalg. Eelpritsenurka aga reguleeris juba drosseldav solenoid. Pritseajastuse kontrolliks oli pumbapeasse paigaldatud rõhuandur ja kogu seda ilu juhatas elektrooniline juhtplokk. Märkimisväärseid eeliseid selline pump täismehhaanilise ees ei oma, küll aga on keerukam. Selline süsteem juurutati pigem heitgaaside vähendamise, kui et kütusekulu ja võimsuse huvides.
Minu arvates peaksid ikka külmkäivitushoova kasutusele võtma. Võib öelda küll, et korras mootor seda ei vaja, aga praktikas on see ikkagi vajalik. Mõistlik on ka peale ja tagasivoolule läbipaistvad voolikud hankida, et oleks selge kas õhku küttesüsteemi tõmbab ja kas pumba tihendite vahetus üldse vajalik on.
Postitused: 66
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
Endal T4 1.9TD mootoriga (ABL). Ehk siis selline mootor millel täismehhaaniline pump (salongis see külmkäivituse hoob ja puha) Kui külmalt käivitades süütenurka salongist varasemaks ei tõmba, siis normaalselt käima ei lähe. Kakub ja jätab vahele. Piisab 10 sekki lasta käia ja võib hoova sisse lükata. Ehk on abiks.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Sedasama pritsennurga muutmist elektrooniliselt mõtlesin ise ka. Aga vist ei väljendanud ennast õigesti... Selliselt vanalt diislilt ei oskaks täiselektroonilist pumpa oodatagi.
Pumba juures olevas juhtmekimbus on paar juhet üle, mis on ära lõigatud kuskilt. Tähendab 3 või neli juhet oli üle. Ehk siis arvatavasti eelmise pumba oma. Ehk need olidki selle trossiasenduse omad.
Oletades, et ma viskan sobivuse korral ksf tõnn-i pumba peale. Kas siis peab ikkagi mingisugust kalibreerimist ka tegema, peale pritseajastuse? Need juhtmed jooksevad ikkagi kuhugi ajusse või mitte?
Almost Again
Postitused: 2,832
Teemad: 116
Liitus: May 2004
Maine:
29
See elektrooniline "solenoid" vajab ka reguleerimist, vastavalt külma mootori tühikäigule ning kindlasti tuleks küttesegu parajaks keerata.
Selle mootori juures on ka pihustid teised st. välimisel vaatlusel on teine korpus.