Postitused: 642
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
(10-11-2013, 19:05 PM)hundu615 Kirjutas: Mina tegin rafil torusiili ja vee lahuse,valasin täis,lasin seista,loksutasin jne
Päris palju paska tuli välja.
Suured tänud hea õpetuse eest torusiili abil radiaatori ummistus likvideeritud sest tegin torusiili lahuse valasin umbes 3 liitrile veele liitri torusiili ning hakkasin vaikselt radikasse sisse valama .Ega ta algul alla minna hästi ei tahtnud lõpuks siiski läks .Pärast seismist siis lasin 2 ämbrit kuuma vett ka loputuseks radikast läbi. Ma vaatasin et koos torusiiliga tuli palju halli puru vist tõenäoliselt katlakivi vb.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Sai laager tagasillas ära vahetatud ja veel tsentrifuugi puhastatud - olin selle viimati natuke valesti kokku pannud, et märgid ei olnud kohakuti.
Kuna lund veel pole siis sai teraga natuke eksperimenteeritud ja masinat proovile pandud vana võsastunud põllu peal. Sai peenemaid lepakaikaid ümber aetud, kuid mingi hetk hakkas jagaja või pumba juurest mingit naginat kostuma, seda siis koormuse all, ise arvan, et jagaja sektsioon kulunud ja andis vibreerima, kuna ka õli soojenes?! Pump on suvel uus pandud, jagaja on vana ja tihendite vahetusel siis kuulsõrmede juurest tuli mingit metallipuru ja ka siibrid loksusid mingil määral. Igaljuhul lõpetasin eksperimendi, hüdra toimetas tavaoludes normaalselt edasi.
Postitused: 642
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
30-11-2013, 15:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2013, 23:27 PM ja muutjaks oli
E303.)
Selline küsimus - kui panna väikse kabiiniga 82 peale suur vene kabiin (kasutatud ) kas tuleb kabiini kinnitused ümber teha või lähevad samadesse aukudesse.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
30-11-2013, 19:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2013, 19:31 PM ja muutjaks oli
Daff.)
Õlist radikat, nagu Lgp. isand saarrand kurdab, saab väga edukalt puhastada kaubanduses pakutava vurtsuga, mis on mõeldud grillide puhastamiseks.Tuleb valida äkilisem variant, kus on reklaamis ka kinnipõlenud rasva eemaldamisest räägitud. Mul tegi väga eeskujuliku töö, ainult kollane vask jäi läikima. Lasin roolivõimule ja mootorile ka peale, keetis paksu kinnikuivanud kultuurkihi kenasti lahti.
Mõtlesin seda möginat kasutada enne värvimist, et pinnad rasvast puhtaks teha.
___________________________________________________________
See kuulus ART4 imeeliksiir oli tavaline seebikivi lahus. Sai ka kunagi paar radikat seal puhtaks tehtud. Selle mitteametliku teenuse nimi oli "seebikivi vann". Kui oli aga väga vana ja niru kosu siis jäi ainult sõelapõhi järgi, mida ka ettenägelikult eelnevalt mainiti.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
87a russil on kaks vasakut hüdrokangi lisaväljavõtete jaoks ja ees kabiini nurkades on need väljavõtte otsikud. Vasak on veel tagumisega sillatud. Kumb hoob kummale on? Vaja lumesaha tõstmine ühendada ja tahaks saada vasakult teise kangi alla.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 852
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Tahaks mtzile pööratavat lumesahka ehitada, ei tea kui laia peale tasuks mõelda, et omatarbeks hea saaks, vahest vb naabril ka nügida?
Plaanisin ära kasutada raamikülge kinnitamiseks Kunni kinnitusi, neid veidi modifitseerides ja tugevdades. Peaks ju hea saama küll?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
02-12-2013, 00:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2013, 00:25 AM ja muutjaks oli
phyl.)
(01-12-2013, 21:21 PM)huvi5 Kirjutas: Tahaks mtzile pööratavat lumesahka ehitada, ei tea kui laia peale tasuks mõelda, et omatarbeks hea saaks, vahest vb naabril ka nügida?
Plaanisin ära kasutada raamikülge kinnitamiseks Kunni kinnitusi, neid veidi modifitseerides ja tugevdades. Peaks ju hea saama küll?
Esimesele küsimusele, on nagu lihtne vastus - traktorist laiem on juba hea
, pool meetrit mõlemalt poolt laiem, siis on väiksem tõenäosus, et lumi veereb tagasi ja ratastega selle ära sõtkud.
Kui idee on juba olemas, kuidas esialgne verisoon valmis teha sahast, ja ka vahendeid on vabalt võtta, siis anna tuld. Kui esimene verisoon läheb katki, siis teed uuesti ja paremini - nii on kõik isehakanud leidurid teinud. Kellelgi pole kindlat valemit, kuidas alati kõik õigesti teha.
Aga kui vahendeid pole, siis pole mõtet ka ideed mõlgutada, et ise teen. Siis on odavam osta valmis produkt
.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
02-12-2013, 23:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2013, 23:57 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ja kuidas sa sellist nurgelist puuri haridki. Vaevalt selle kabiin nii õhutihe on, et tolm kohe jälle sisse ei pääse. Või polegi tal kabiinifiltrit? Noormees seni ikka õnnejunnis, kuni kapitalistide omasse pole sattunud. Kojamehe lüliti milleks üles tõstetud? Poola hüdro vast nõks progressi, muidu kõik 50 aastat üks ja sama. Kui nüüd tuhka omale pähe riputada, siis NHollandi 1200 tunni hoolde tegime ise kuu tagasi ja rohkem midagi enne järgmist ei planeeri. Masin hoiab end ise puhta, kui vihma sagedamini on... Isegi hüdroluku paari tilga püüdmiseks on rohelised anuma riputanud. Ilmad märjad, ei saa enam plähvides traktorini... Omatehtud hooldest niipalju, et klappe ise ei hakanud puutuma ja tosool oli ka nii ilus alles. Ah ja, transmissiooni filtrit ei leidnud alul üles ja kui uus 80 l õli sees, ei saanud enam vahetada. Ehk annab andeks. Eks kui mitme masina hoolded kokku langevad, kutsub Tatoli poisid tegema. Nad suurikud tahavad ainuüksi kohaletulemise eest juba 100 euri. Kuskilt kollektori pealt leidsime nende eelmisest korrast kadumajäänud kruvitsagi (poolsulanud) üles.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
03-12-2013, 02:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2013, 03:02 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Õli on üks, kuid peale kergestivahetatava pooooolemeetrise hüdrofiltri on transmissiooni jaoks samas lähedal ribilisse kesta käiv sõelfilter. Kas teda vahetada just vaja, kuid kaasa oli pandud. Toa sisefiltrit jälle polnud. Ehmatas, kui haavatavas kohas nad veel on. Valmetit enam pole- sai 15 000 TT täis, esiratta reduktori õli üks pool sätendas. Arupidamise peale müüdi ja toodi sinine siis.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Üks küsimus tekkis siis bellaka tsentrifuugi kohta, nimelt lahtivõttes ei osanud neid märke, mis kohakuti peavad olema, tähele panna. Nüüd puhastatud ja peale panduna siis ainult õrnalt soliseb peale seisma jätmist. Üks märk oli siis selle sisemise kopsiku sees, kuid teine.. Kus need märgid tal asuvad, mis peaks kohakuti minema?
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(04-12-2013, 09:19 AM)Harrastaja Kirjutas: Üks küsimus tekkis siis bellaka tsentrifuugi kohta, nimelt lahtivõttes ei osanud neid märke, mis kohakuti peavad olema, tähele panna. Nüüd puhastatud ja peale panduna siis ainult õrnalt soliseb peale seisma jätmist. Üks märk oli siis selle sisemise kopsiku sees, kuid teine.. Kus need märgid tal asuvad, mis peaks kohakuti minema?
Kui märke pole, siis tuleb need ise teha
. Isegi traktori käsiraamatus on mainitud.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kuskilt on jäänud meelde, et suvaliselt kokku pannes ei võta tsentrifuug piisavalt pöördeid üles ja hakkab lonkama. Võib olla näen probleemi seal, kus seda ei ole. Leidsin mingid märgid sisemise kopsiku alt äärest seest poolt ja siis selle flantsi peal, kuhu see kopsik läheb on mingi hambaga koht all ääres.
Vahe eelnevaga oleks nagu olemas st vist hakkas paremini tööle.
Samas sai ka uus 4kw starter peale ja vana poolsurnud hiinakas jäi üle.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kui jutt käib Belarus Traktoritest, siis äkki keegi seletab, kuidas ja mis järjekorras ja aastatel mudelinimi 82 muutus ja tuli 820 ja mida kõik need 82.1 ja 82.2 laiendused tähendavad.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.