Tänu pen.skar-i viitele sain ühenduse stendiomanik Toomasega,
kes kontrollis ära kaks tuttuut(kasutamata) jagajat: Р119Б aastast 1991
(ette nähtud sõiduautole GAZ 24) ja Р119 aastast 1986 (ette nähtud sõiduautole GAZ 21).
Eesmärk on kapremonditud 21 mootorile, millel 24 nukkvõll sobivate parameetritega süütejagaja leidmine/timmimine.
Esialgsed tulemused olid ootuspärased ning näha graafikul.Punasega on GAZ 21 tsentrifugaalregulkaatori seadevahemik (В.И. Борисов и др.Автомобиль ГАЗ-21 Волга. 1969 год.) ja sinisega GAZ 24 seadevahemik (Автомобиль "Волга" ГАЗ-24. Под ред. А. Д. Просвирнина. Изд. 2-е, перераб. я доп. М., "Машиностроение", 1975).
Roheline pidevjoon on GAZ 21 regulaatori eelsüütenurgad mõõdetuna regulaatori pööretel 750 ja 1500 p/min ja roheline punktiirjoon GAZ 24 regulaatori eelsüütenurgad mõõdetuna samadel pööretel.
Tulemused on kõnekad: GAZ 24 süütejagaja kõver ei mahtunud üldse lubatud piiridesse. Väiksema pingutusvedruga mängides sai ta siiski sinna sisse meelitada. Lisaks ilmnes, et nukkvõlli üks nukk oli madalam, mistõttu tema süütenurk on teiste nukkidega võrreldes täiendavalt 2 deg nihkes.
GAZ 21 regulaatori kõvera tõusunurk ei olnud piisav. Kuna ta aga sobis
GAZ 24 reguleerimisvahemikku siis läheb see süütejagaja esialgu vedrusid timmimata mootorile peale.
Sellised lood süütejagajatega.