11-07-2013, 22:26 PM
On ikka erinevusi T25A mudeliseerias, meil endalgi on kaks neid, olulisemaks erinevuseks see, et vanemal on käigud ja reevers ühe kangi kaudu, uuemal on käikude ja reeversi jaoks kaks eraldi kangi.
(01-01-2014, 20:21 PM)meli666 Kirjutas: Kas sellist 10-st duubelpumpa kannataks põkale külge monteerida: http://www.flintkaubandus.ee/a/hudropump...28parem%29T30'l on kahe pumbaga. Telli selle korpus kui külge istub.
Silma järgi hinnates seal palju ruumi ei ole just, vahekasti kinnitusäärik ühekordse pumba korralgi juba suht lähedal.
(02-01-2014, 15:05 PM)hannest Kirjutas: T-30 pole paha.
...
Beat that, ksf Võsa
(02-01-2014, 19:25 PM)phyl Kirjutas: Maastiku peal annab ikka juurde - sõida kasvõi mõne luha peal künkast üles ja alla. Lume sees on parem läbitavus, asfalti peal pole arvatavasti kasu - küll aga pehme pinnase peal.
t-30 oleks hea pill, kui käike oleks rohkem - sama kehtib ka t-25 kohta.
(02-01-2014, 15:05 PM)hannest Kirjutas: T-30 pole paha. On kohe tunda küll, et esiots on raskem ja kõvemini maas. Samuti külgülekannete poldid on paar astet jämedamad ja väikseid detaile veel, mis 25'st erinevad. Beat that, ksf Võsa Ainuke jama, et kui sidur alla vajutada, siis roolivõimu pump ei tööta.
(02-01-2014, 19:25 PM)phyl Kirjutas: Maastiku peal annab ikka juurde - sõida kasvõi mõne luha peal künkast üles ja alla. Lume sees on parem läbitavus, asfalti peal pole arvatavasti kasu - küll aga pehme pinnase peal.
t-30 oleks hea pill, kui käike oleks rohkem - sama kehtib ka t-25 kohta.
(03-01-2014, 09:35 AM)v6sa Kirjutas: Ning pehmes upub kiiremini...
Abi on sellest pidaval pinnal aeglasel tööl raske veo korral. Muul ajal pigem hävitab niigi väikest mootorivõimsust...
Omaette nali on muidugi see, et 6+1 käiku on võetud kolmepositsioonilisest kastist Käiguvahetuskahvlid ja liugurid pole aga arvestatud piisava varuga hooletu heebeldamise tarbeks...
(03-01-2014, 11:36 AM)unimüts Kirjutas: Asfaldi peal on "pidur peal" sõit. Nimelt alates 5ndast käigust hakkab mootor tõrva viskama. Tagumine sild lükkab mõnuga esimest edasi. Enamikul seetõttu ka mootorid peeti keeratud. Sama mis rusil vedava esisillaga ja 9 käiguga sõit. Ainuke vahe, et 30l ei anna esisilda välja lülitada.
(03-01-2014, 14:31 PM)v6sa Kirjutas: Russi kast on viiepositsiooniline. Õigemini, 5+1R.
Põksinäksil on 3+1A, mis kõik reverseeritavad.
Tänapäeval on levinud vähemalt 4x4 ja kõik reverseeritavad.