Küsimused t-25A-1 kohta

On ikka erinevusi T25A mudeliseerias, meil endalgi on kaks neid, olulisemaks erinevuseks see, et vanemal on käigud ja reevers ühe kangi kaudu, uuemal on käikude ja reeversi jaoks kaks eraldi kangi.
Vasta

Jah, tõsi ta on. Käikude lülitamise mooduseid on vist kokku 4 erinevat varianti. See aga suht kosmeetiline muudatus. (face lift) Põhikonstruktsioonilt on nad kõik ühesugused. Vundament on üks.
Millest ültse antud teema alguse sai? Sellest, et keegi väitis omal olevat masina, millel JVV pole sõltuv liikumise ajal. Sellest ka väide, et indeks sisus muutusi ette ei näe.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Täna üritasin elustada oma teist reserv katelt,peal russi pump,õhu kättesaamine oli lõbus.Käsipumbast pumpa lolliks ja see käsipump kah nii magusa koha peal,et lust pumbata.Kerisin pumba otsavõlli kui enda arust õhk väljas,kuid mette piiskagi pihustiotstest.Võtsin drelli sinna 27 padrun otsa ja kerima jkka miskit,siis filtri korpusel olev õhutuskruvi lahti ja drelliga tuld.Kus kukkus õhku puristama,nats lasin ka kütet välja ja siis kinni ja tulemus oli juba olemas pumbast tuli kütet.Kui pumba gaasihoova algasendis siis pumbast väljub mingi küte,aga pihustist läbi ei löö,pisut gaasi ja ka pihustist küte tuiskab.Kas russil peabki nii olema?
Süüdet paika ajama pumba võll enam vähem paika ja siis otsima üss-i,vaatasin rihmaratast ja tollel kaks märki bmt ja _mt.Esimene esimese silindri üss,aga teine teise jaoks?
Starter ka peale,aga mingi kala starteris kuna ei jaksa ringi ajada ja nii seisma jäi,homme tutvub starteriga lähemalt.
Vasta

Julgem keegi pakkuda palju võiks esiripule pallasti massi panna,et silla konstruktsjoon veel elu jääks?
Vasta

Silda nii lihtsalt ei tapa. Enne murdub poolraam.

Paarsada kilo on küll - rippsüsteem ei tõsta üle tonni niikuinii ja paarisaja kilo all jõuab veel rooliga keerata.

Tegelikult oleks mõistlik neid raskusi ikka vajadustpidi külge panna.Cool

Palju ÜMMP originaalsed esiraskused kaaluvadki? 25 kg?
Vasta

Hüdraulika teeb nalja.Tõstan tagumisi aiskasi venib kui härjaila,samal ajal tõstan esirippu ja too kerkib nii kui peab,aga samal ajal tagaripp kukub kolks alla.Pump uus ilmselt jagajas viga vasak tagaripu kolb kulunud?
Vasta

(01-01-2014, 20:21 PM)meli666 Kirjutas:  Kas sellist 10-st duubelpumpa kannataks põkale külge monteerida: http://www.flintkaubandus.ee/a/hudropump...28parem%29
Silma järgi hinnates seal palju ruumi ei ole just, vahekasti kinnitusäärik ühekordse pumba korralgi juba suht lähedal.
T30'l on kahe pumbaga. Telli selle korpus kui külge istub.
Vasta

Siin viimast postitust lugedes tekkis küsimus palju üldse meie maal noid T30-neid veel on ning palju neid omal ajal sisse ka toodi ?? Smile
Vasta

Ikka on, kohe päris palju tegelikult. Tartu-viljandi vahel on kohe kaks tükki kõrvuti Wink Lõunanaabritele olen neid vedanud mõned siit minema, tundub sealpoolt hinnatud masin olevat väikemajapidamises, ise pole sellest veel aru saanud mis selle masina nii hinnaliseks teeb.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Otepääl on ka 2 tükki vähemalt!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

T-30 pole paha. On kohe tunda küll, et esiots on raskem ja kõvemini maas. Samuti külgülekannete poldid on paar astet jämedamad ja väikseid detaile veel, mis 25'st erinevad. Beat that, ksf VõsaToungue Ainuke jama, et kui sidur alla vajutada, siis roolivõimu pump ei tööta.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(02-01-2014, 15:05 PM)hannest Kirjutas:  T-30 pole paha.
...
Beat that, ksf VõsaToungue

Hm, vale mees?Rolleyes

30 on sihuke ei-liha-ega-kala: siit tugevdatud, sealt muudetud, kuid alamõõdulisus lööb ikka välja. Samas: kui juhtub olemas olema, siis on abiks ikka.Cool

Vedav esisil laseb kenasti esile tulla alamõõdulisel mootoril.Toungue
Vasta

Ma ise ei tea aga kas esisillavedu tollel traktoril ennast ka õigustab võib tõmmab mootoril powerit lihtsalt vähemaks ?
Vasta

Maastiku peal annab ikka juurde - sõida kasvõi mõne luha peal künkast üles ja alla. Lume sees on parem läbitavus, asfalti peal pole arvatavasti kasu - küll aga pehme pinnase peal.

t-30 oleks hea pill, kui käike oleks rohkem - sama kehtib ka t-25 kohta.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(02-01-2014, 19:25 PM)phyl Kirjutas:  Maastiku peal annab ikka juurde - sõida kasvõi mõne luha peal künkast üles ja alla. Lume sees on parem läbitavus, asfalti peal pole arvatavasti kasu - küll aga pehme pinnase peal.

t-30 oleks hea pill, kui käike oleks rohkem - sama kehtib ka t-25 kohta.

Ning pehmes upub kiiremini...Toungue

Abi on sellest pidaval pinnal aeglasel tööl raske veo korral. Muul ajal pigem hävitab niigi väikest mootorivõimsust...

Pigem on auk sees IV ja V vahel. Kui V oleks aeglasem või IV veidi kiirem, poleks hüpe nii suur.
Omaette nali on muidugi see, et 6+1 käiku on võetud kolmepositsioonilisest kastistSad Käiguvahetuskahvlid ja liugurid pole aga arvestatud piisava varuga hooletu heebeldamise tarbeks...
Vasta

(02-01-2014, 15:05 PM)hannest Kirjutas:  T-30 pole paha. On kohe tunda küll, et esiots on raskem ja kõvemini maas. Samuti külgülekannete poldid on paar astet jämedamad ja väikseid detaile veel, mis 25'st erinevad. Beat that, ksf VõsaToungue Ainuke jama, et kui sidur alla vajutada, siis roolivõimu pump ei tööta.

T25a muutus tagasild ka 95a ja üles. Oman ise üht sellist masinat millel juba tagasild e külgülekanded on suurte mutritega ja käis ning pidurisüsteem on juba t30a80 oma.

(02-01-2014, 19:25 PM)phyl Kirjutas:  Maastiku peal annab ikka juurde - sõida kasvõi mõne luha peal künkast üles ja alla. Lume sees on parem läbitavus, asfalti peal pole arvatavasti kasu - küll aga pehme pinnase peal.

t-30 oleks hea pill, kui käike oleks rohkem - sama kehtib ka t-25 kohta.

Asfaldi peal on "pidur peal" sõit. Nimelt alates 5ndast käigust hakkab mootor tõrva viskama. Tagumine sild lükkab mõnuga esimest edasi. Enamikul seetõttu ka mootorid peeti keeratud. Sama mis rusil vedava esisillaga ja 9 käiguga sõit. Ainuke vahe, et 30l ei anna esisilda välja lülitada.

(03-01-2014, 09:35 AM)v6sa Kirjutas:  Ning pehmes upub kiiremini...Toungue

Abi on sellest pidaval pinnal aeglasel tööl raske veo korral. Muul ajal pigem hävitab niigi väikest mootorivõimsust...

Omaette nali on muidugi see, et 6+1 käiku on võetud kolmepositsioonilisest kastistSad Käiguvahetuskahvlid ja liugurid pole aga arvestatud piisava varuga hooletu heebeldamise tarbeks...

t30 annab ära uputada ta pigem oma kaalu tõttu hõljub pehmema pinnase peal. Upppumisega võiks võrdluse teha, et kui mees suudab t30e ära uputada suudab ta ka aiakäru ära uputada.

T30-a80 kõige suurem miinus minuarvates on pöörderaadius. Selline tunne on, et see on hullem kui vedava käruga mtz metsatraktor.


6+1 käiguline käigukast on kahjuks ka uuematel vtz 2048 ja vtz 2032 mudelitel. Ja see on tõsine nuhtlus enamikule. Mingi 1000tt jooksul suudetakse see kast ikka väga ära jahvatada. Eks see reevers ole ka üks haige süsteem.
"pits viina valgevenelasele, et ta rusile ei pannud reeversit sisse" - mõni, kes remontidega pole tegelenud tunneb sellest puudus.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(03-01-2014, 11:36 AM)unimüts Kirjutas:  Asfaldi peal on "pidur peal" sõit. Nimelt alates 5ndast käigust hakkab mootor tõrva viskama. Tagumine sild lükkab mõnuga esimest edasi. Enamikul seetõttu ka mootorid peeti keeratud. Sama mis rusil vedava esisillaga ja 9 käiguga sõit. Ainuke vahe, et 30l ei anna esisilda välja lülitada.

Kas sel on jäiga veoga esisild? Ma olen seni olnud arvamusel, et neljakümnelt maha ratsitud põrklingivedu - kuniks tagarattad läbi ei libise, pole ka vedu.

Või tekib siin küsimus veeretakistuse tõusus, mis mootorivõimsuse puudumise tõttu valusalt kätte maksab?
Vasta

Mis on kolmepositsioonilise ja näiteks tavalise mtz kasti vahe?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Russi kast on viiepositsiooniline. Õigemini, 5+1R.

Põksinäksil on 3+1A, mis kõik reverseeritavad.

Tänapäeval on levinud vähemalt 4x4 ja kõik reverseeritavad.
Vasta

Kahel tuttaval T-30 A 80-d. Esisilla lülitus käib nagu 40-l põhimõtteliselt, jäigalt järel ei ole. Välja lülitada otseselt ei saa. Pöörderaadius ilmselt kehvem kui 25-l. Omanikud otseselt selle üle ei kurda, küll aga masinat madalamaks tegeva esisilla veovõlli üle. Kündmisel pidi märgatav vahe olema 25-l ja 30 A80-l. Kui eespool veel lisaraskused küljes, sikutab neljaveoline enda strateegilistele mõõtudele vastavat riista ka päris kehva pidamisega pinnasel.
Mõistlikul kasutamisel ei juhtu selle põkatsiga midagi. Tuttava oma tema potipõllumehe majapidamises 90-ndate keskpaigast, töötunde ca 4500, põhikuluartikliks kütusepump, veel vahetatud sidur, hüdropump, kõik rehvid(esimestel kolmas jooks), starter, 2x generaator, 5x aku, tõstesilindri tihendid, aisad. Käigukasti ega mootorisse pole vaatama pidanud.
Eks üht, teist on järgi andnud ka, kui nii võtta. Muidugi, kui tapma hakata, saab ilmselt kõigest jagu.

(03-01-2014, 14:31 PM)v6sa Kirjutas:  Russi kast on viiepositsiooniline. Õigemini, 5+1R.

Põksinäksil on 3+1A, mis kõik reverseeritavad.

Tänapäeval on levinud vähemalt 4x4 ja kõik reverseeritavad.

Ega see konstruktsioon tänapäevane ju polegi. Samas kui vaadata 60-ndate/70-ndate(sealt ka t-25 pärit) lääne nõrgemaid põkatseid, on seal paljudel kasutusel 3+R x2.
Kui mu mälu mind ei peta, siis 25-l see aeglustav käik ikka reverseeritav polnud. Toimis ainult edaspidi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 22 külali(st)ne