Postitused: 12
Teemad: 0
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Bensiiniga klotsid ja trumlid üle pesta, läheb läbi küll. Käsipidurit peab peale keerama ratta trumlist igal aastal, see kaob ära. Mansette vaatama, et need ei lekiks, pooltelje mansett ka vaja üle vaadata. Käsipidurit tõmmata hoo pealt ja blokki võtab, siis väga hea. Piduristendiks ka kruusateel blokki panna ja kui jäljed igal rattal ühesugused, võib julgelt ülevaatusele minna.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Pesin, kuivatasin, hõõrusin, lihvisin, raspeldasin, käiasin ning tegin veel 100 imet Jawa piduriklotsidega, kuid ainus lahendus oli uute klotside näol.
Kuumenedes muutuvad pidurikatte omadused ning igasugune hookuspookus sobib vaid neile, kellel meeldib aega surnuks lüüa.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Jutt õige sest kõigepealt treiti trummlid siledaks ja ümmarguseks ja siis mõõdeti diameeter ja spets treipingis, mille pilt on meie foorumist kah hiljaaegu läbi käinud treiti uued klotsid selle trumli mõõtu. Väga tervistkahjustav töö, sest asbestisegused katted olid siis (ZIL_MAZ_KAMAZ). GAZ klotse ei treitud, sest neil on erinevaid reguleerimise võimalusi.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 614
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Mitu korda kasutanud trummelpiduritega autol enne ülevaatust järgmist nippi:klotsid,trummel puhtaks pesta ja kampoliga kokku hõõruda.Natuke puru võib ka trumlisse puistata.Ning otsejoones ülevaatusele.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(04-01-2014, 13:21 PM)h2rra Kirjutas: Jutt õige sest kõigepealt treiti trummlid siledaks ja ümmarguseks ja siis mõõdeti diameeter ja spets treipingis, mille pilt on meie foorumist kah hiljaaegu läbi käinud treiti uued klotsid selle trumli mõõtu. Väga tervistkahjustav töö, sest asbestisegused katted olid siis (ZIL_MAZ_KAMAZ). GAZ klotse ei treitud, sest neil on erinevaid reguleerimise võimalusi.
Sama Ikarustel.
Uduselt meenub, et kusagil olen näinud klotside treimist ka otse silla küljes. Ei meenu kus ja millal.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Eke EMV-s Jüris treiti küll piduriklotse. 80-tel aastatel ise nähtud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
03-07-2016, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2016, 11:37 AM ja muutjaks oli
Regardman.)
Talupoja nipile sülitatud, proovisin ise teistmoodi. Tagumistele piduritele uued klotsid, läksid kõpsti kokku ka ning muretu. Kunde pool tuli vaid natuke viiliga serva töödelda. Laks süsteem valmis, otse ülevaatusele. Ei mingit sõitu eelnevalt. Kolm korda tehti pidurit, sest öeldi, et tulemused olid nii vinged, et on liiga ebareaalne tulemus. Kässari efekt oli 57%. Õnneks punkti mehed muhelesid ja elasid igati kaasa. Lõpuks siis süsteem kuvas tulemuse, millega sai rahul olla. Saanud ülevaatuse, kütsin koheselt Tartust Tallinnasse ning igasugune klotsi mittekulumismure on kadunud.
Postitused: 1,174
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Kässari efekt ei saa olla suurem kui pool kahe silla koguefektiivsusest. Kuidas arvutatakse efektiivsus? Pidurdusjõud jagatud sõiduki tegelik mass? See 57% oli ikka kahe silla koguefektiivsus!
Postitused: 1,174
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Numbrite taga mõõtühikuks kN.
Kas keegi ülevaatusega rohkem sinapeal ei ole?
Mida kergem on auto, seda väiksem peab olema pidurdusjõud. Pidurdusjõu % tuleb kaalu ja pidurdusjõu suhtest.
Ühe silla pidurdusjõud võib erineda 60%, kas mul on õigus?