Postitused: 382
	Teemad: 42
	Liitus: Mar 2003
	
Maine: 
0
	 
	
	
		mitu kw on üks hj.?või vastupidi
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 17
	Liitus: Jan 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		1kw / 0.736 = 1,35 hj
1hj * 0,736 = 0,5kw
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		minu vigane matemaatike saaks
1*0,736=0,736
ehk üks hobujüud on 0,736 kilovatti
aga see on ainult minuarust ....
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 734
	Teemad: 29
	Liitus: Apr 2002
	
	
 
	
	
		See on loll asi jah, et kW ja hobujõud paralleelselt kasutusel, ei suudeta kokku leppida ühe kindla ühiku kasutamisel mootorsõidukite mootori võimsuse tähistamisel, tüütu on lugeda seda kW/hp
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 326
	Teemad: 17
	Liitus: Jan 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		üks tähistus oleks küll parem aga üldiselt harjumuse asi. mind ennast eriti küll ei häiri see et kaks ühikut kasutusel on - kui kw-des lugeda siis kohe peas teisendub enam-vähem täpselt ümber hj-ks
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,323
	Teemad: 22
	Liitus: Jan 2010
	
Maine: 
27
	 
	
	
		Sain 92 aasta Yamaha tsikli omanikuks. Passis tal 20 kw aga ülalpidamine selline, et peaks ikka rohkem olema. Vast kuidagi kirja saadud, et esmaste lubadega kohe sarved kätte võtta võiks? Hayesi manuaalis kolvi diameeter 2,3", käik 2, 19" ja reas neli tükki ehk kokku u 600ccm. Kas töömahu järgi on võimalik ligikaudne Hp või kw tuletada? Too manuaal selliseid numbreid ei sisalda. Praktiliselt 120 km/h juures alles hakkab mootor head häält tegema. Üle 150 pole julgust ja sirget teedki jätkunud.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,197
	Teemad: 24
	Liitus: Aug 2011
	
Maine: 
28
	 
	
	
		Midagi umbes sellist?
Typ: luftgekühlter Vierzylinder-Viertaktmotor (Reihe), DOHC, 2 Ventile, Naßsumpf-Druckumlaufschmierung 
Gemischaufbereitung: Gleichdruckregistervergaser (Mikuni BS 32) 
Abgasreinigung: entfällt 
Bohrung x Hub: 58,5 x 55,7 mm 
Hubraum: 598,8 ccm 
Nennleistung: 73 PS/54 kW bei 10000/Min 
max. Drehmoment: 54 Nm bei 8000/Min
	
	
	
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,323
	Teemad: 22
	Liitus: Jan 2010
	
Maine: 
27
	 
	
	
		Kolvimõõdud klapivad. Selge, miks mul oli kohalt  kavalam siduriga minna, ja ette hoida. Tuleb meelde, et müüja ütles tal "Diversion" nime olevat- kas omapandud hellitusnimi?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 700
	Teemad: 26
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
10
	 
	
		
		
		
		11-12-2013, 21:52 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2013, 21:53 PM ja muutjaks oli 
uko.)
 
	
		Ongi selline mudel,omavahel kutsuti lausa Diversandiks.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,197
	Teemad: 24
	Liitus: Aug 2011
	
Maine: 
28
	 
	
	
	
	
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 12
	Teemad: 0
	Liitus: Jan 2014
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Võimsuse annavad töömaht ja surveaste. Need klapivad, on võimsus alati sama.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 837
	Teemad: 17
	Liitus: May 2012
	
Maine: 
3
	 
	
	
		 (04-01-2014, 10:07 AM)Põrgukoer Kirjutas:  Võimsuse annavad töömaht ja surveaste. Need klapivad, on võimsus alati sama.
Oled oma väites kindel?
Kui näiteks surveaste on normaalne, nii 10-1 ja töömahtu mootoril nii 2000cc, siis hp vahemik on väga suur. Tavalised mootorid on nii 130 hp, ägedamad suudavad isegi 250 hp välja köhida.
Väänet on enam vähem sarnane mootoritel, küll aga võimsus kõigub väga suuresti. Kuigi vääne võib ka ikkagi kõikuda.
	
 
	
	
Come to the dark side, we have cookies!
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2
	Teemad: 0
	Liitus: Dec 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Töömaht ja surveaste küll aga kõige tähtsama olete ära unustanud ? 
Kütus on see millest see energia võetakse ja konkreetne segu mis põlemiskambrisse survestamisele jõuab.