Ford P100
#41

Miks tervet esitiiba ei vahetanud? Ma seda masinat ei tunne ja varuplekke samuti...

Tervitab Veteran.
Vasta
#42

Tal on keevitatud esitiivad ja ma ei taha kapotialust originaal lahendust lõhkuda. Ja kuna teisel autol oli vajalik jupp olemas siis nii tegin.
Vasta
#43

Nii tuttav - ford, rooste ja hall krunt. Edu ehitamisel Wink
Vasta
#44

Natuke tegeletud parema küljega:
esialgne pilt ei tundunudki väga hull

[Pilt: IMG_0846.JPG]

lahtivõttes olukord muutus. Vahetusse läks pool lävekarpi, põranda äär, mõned lapid põrandas.

[Pilt: IMG_0899.JPG]

[Pilt: IMG_0910.JPG]

Esitiib läheb ka ikka vahetusse kuna selle all oli roostekolle millele muidu ligi poleks pääsenud

[Pilt: IMG_0914.JPG]

uus tiib prooviks külge pandud - ei istu raisk hästi nagu ma arvasingi:

[Pilt: IMG_0938.JPG]

Järgmisena plaanis raamiga liivapritsi minna. Kas teab keegi kus Tartus võimalik kutsikat rentida?
Vasta
#45

http://pukseerimishaagis.webs.com/
Vasta
#46

Tunni-paari kaupa õhtuti nokitsedes eriti kaugele ei jõua Big Grin Miskit siiski tehtud ka.

raam värvitud, sillajupid liivapritsitud ja värvitud.

[Pilt: IMG_1223.JPG]

Lisaks nühkisin mootoriruumi üle ja see ka nüüd värvitud.

[Pilt: IMG_1257.JPG]

[Pilt: IMG_1310.JPG]

Vahepeal sain ARK-st ka loa mootorivahetuseks kuid mul polnud aimugi et luba kehtib ainult kolm kuud. See tähendab et märtsi keskpaigaks peaks teine mootor paigas olema ja niipalju auto komplektne et kannataks minna gaase mõõtma. Kangesti tekkis tahtmine ümberehitus luba saades see tagasi saata sooviga tähtaeg umbes kolm korda pikemaks teha Big Grin
Vasta
#47

Tähtajal on mõjuv põhjus - et inimestele liigpalju raha kätte ei jääks.

A tegelt tahtsin öelda, et hea töö.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#48

(10-01-2014, 15:05 PM)martinjev Kirjutas:  ...
Vahepeal sain ARK-st ka loa mootorivahetuseks kuid mul polnud aimugi et luba kehtib ainult kolm kuud.
...

Ütle veel, et foorumist kasu ei ole - ma siis ei kiirusta...

Aga piltidelt nähtuv järjepidevus teeb kadedaks. See on aga edasiviiv jõud...Big Grin
Vasta
#49

Ahjaa, seda tahtsin korra veel mainida, et mulle Jeebus ja Allak mõlemad ütlesid, et nina peab panema sellise:

[Pilt: sierra.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#50

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=46835
mul on 8 volvo velge koos rehvidega üle, 14". Kui äkki on huvi, siis võta ühendust. Päris tasuta just ära ei anna, aga saame ehk kaubale.
Vasta
#51

Nina suhtes olen 101% nõus. Inglased on sellist nina ikka kasutanud ka aga seal pidi tööd rohkem olema kui pealt paistab, sellepärast otsustasin et esialgu jääb originaal.

Velgede suhtes tänan, kuid hetkel vajadus puudub nende järgi.
Vasta
#52

Keretöid ühtteist tehtud kuid neist kunagi hiljem.
Hetkel võtsin laiali mootori et selle sisu üle käia.
Kolvirõnga pilu on 1mm Kas peaks vahetama?
[Pilt: IMG_2059.JPG]

Kepsusaaled on ka kuidagi kahtlased. Suuri kriime pole aga veidralt laigulised on pinnad. Kas peaks vahetama või käivad?
[Pilt: IMG_2070.JPG]
Vasta
#53

(02-06-2014, 09:36 AM)martinjev Kirjutas:  ...
Kolvirõnga pilu on 1mm Kas peaks vahetama?
...
Kepsusaaled on ka kuidagi kahtlased. Suuri kriime pole aga veidralt laigulised on pinnad. Kas peaks vahetama või käivad?
...

Kui juba lahti, siis ikka vahetada.

Kui vähegi võimalik, võiks südamerahustuseks mõõta üle ka vändakaelad ja silindrid, et nende elliptilisust-ovaalsust hinnata. Muidu võib juhtuda, et peale uute tükkidega kokkuladumist on ikka probleeme.
Vasta
#54

(02-06-2014, 09:36 AM)martinjev Kirjutas:  ...Kolvirõnga pilu on 1mm Kas peaks vahetama?...
Päris nii mootori remonti ei tehta.
Rõngal ei mõõdeta ainuüksi lukupilu. Tuleb üle kontrollida ka rõnga loks soones.
1mm lukupilu ei ole mingi suur kulumus. Volgal näiteks on uute rõngaste lukupilu 0,3-0,5mm. Õlirõngal 0,3-1mm. Minu mäletamist mööda oli kulunud (vajab vahetamist) rõnga pilu 3mm. Muidugi pole see Fordiga üks ühele, aga teadmine siiski.
Kui juba mootori remonti teha, siis tuleb otsida remondijuhend ja sealt andmed võtta.
Ellipsis silindri puhul võib ainult rõngaste vahetus viia palju suurema õlikuluni, kui ennem vahetust.
Remontrõngasteks ei kasutata kroomrõngaid.

hp
Vasta
#55

Juhend on loomulikult olemas. Smile sellejärgi on ülemise rõnga pilu 0,3...0,6mm
Väljendasin ennast vähe puudulikult, küsimuse mõte oli et kui hull on see 0,4mm üle normi olev pilu.
Vasta
#56

(02-06-2014, 12:15 PM)martinjev Kirjutas:  Juhend on loomulikult olemas. Smile sellejärgi on ülemise rõnga pilu 0,3...0,6mm
Väljendasin ennast vähe puudulikult, küsimuse mõte oli et kui hull on see 0,4mm üle normi olev pilu.

Mis ise arvad?Rolleyes

Üldiselt on see ikka päris paha. Aga kuna tegu on üsna vana tehnoloogiaga pajaga, siis käib see ka hõredana. Iseasi, kui hästi ja millise kütuse/õlikuluga.

Mina endale autot tehes ei kahtleks, vaid ostaks uued rõngad/saaled. Tõsi, kui silnidreid mõõta ei saa, siis peab uute rõngastega kontrollima nii pilu kui liibuvust seinale. Tüütu, kuid vajalik hea lõpptulemuse saamiseks.

Kas mootoril enne osandamist surveid ka mõõtsid? Palju oli?
Vasta
#57

Survete mõõtmine tuli täpselt siis meelde kui mootor kraana otsas rippus juba...Sad
Umbes 400 km enne mahavõtmist sai aga heitgaasid üle mõõdetud ja oli OK.
Vasta
#58

(10-01-2014, 15:05 PM)martinjev Kirjutas:  ...Vahepeal sain ARK-st ka loa mootorivahetuseks kuid mul polnud aimugi et luba kehtib ainult kolm kuud...
Minu masina ümberehitusluba pikendati "sõrmenipsuga". Siis polnud see küll mingi probleem ja lisainvesteeringuid ei nõudnud.
Kas nüüd on olukord ses osas muutunud?

hp
Vasta
#59

Puhkuse ajal sai järgmine mootor toodud, sellele uued saaled, rõngad, sääretihendid ja kõik muud vajalikud tihendid. Hülsid ka hoonitud. Kastile sai tellitud rem. komplekt.
Hetkel mootor töötab ja tundub tiptop. Kasti loodan proovida siis kui paak uuesti värvitud saab ja kütusetorud põhja all paika.

[Pilt: IMG_2271.JPG]

[Pilt: IMG_2442.JPG]
Vasta
#60

Kabiiniosa nüüd enamvähem ühelpool. Vaja veel stange ja mõningaid pisipudinaid sättida
kokkuvõttes sain mugavusvidinaid juurde
kesklukk
el. peeglid
el. aknad
käetugi
tulede korrektor
tahhomeeter
automaatkast
ca 30 lisa kW
reguleeritavad turvavööd
roolivõimendi

Kütusepump koos filtriga läksid paagi alla raami külge. Pumba kronsteiniks sobis täpselt Galandi kütusefiltri kinnitus

[Pilt: IMG_2504.JPG]

[Pilt: IMG_2513.JPG]

[Pilt: IMG_2573.JPG]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne