Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(21-12-2013, 21:09 PM)Sten Kirjutas: Kuidas testriga elektrimootori lühiskeerde tuvastada?
Ampertangidega igas faasis eraldi mõõdad. 7,5Kw : 3 X cirka 4 = umbes amprid igas faasis. Kui on palju üle 10A, siis viga käes. Muidugi käivituse voolud on suuremad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(22-12-2013, 16:00 PM)kass Kirjutas: Ksf! Aavu pakutud valem on üldjoontes nagu õige, aga tulemus on pehmelt öeldes nõrk. Cirka 4 on liiga väike (4,45) ja cos "fii" (0,8 ) arvestamata jätmine rikuvad tulemuse ära.
Koosinustega oligi koolis nõrk koht ja aeg on sellegi pisku ära pühkinud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,485
Teemad: 216
Liitus: Jun 2004
Maine:
111
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Keegi siit nende nõukaaegsete kompressorite elektrimootoritega ka kokku on puutunud?
Nimelt üleöö teeb elektrimootor kõrvu lukustavat vilinat, samas jooks on hea ning viitaks nagu laager poleks. Mis seal sellist kõrvu lukustavat vilinat vms võiks tekitada?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Äkki on rihmaratas võlli peal lahti.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
vötsin rihma küljest ja panin ilma koormuseta tööle, sama jama.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Nu siis jääb veel tagumine plekk, kui see ka ei ole, tuleb lammutama hakata.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
No ikka laagril separaator lagunenud, kuulid koos. Võta mootoril ots maha, uuri asja.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
aga undamine ainult vooluall olles, vool tagant võttes tiirleb veel pikka aega ja kena vaikselt. Lahti kakkuma pean lähipäevadel niiehknaa, sestap maad uuringi
Postitused: 4,727
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Undamist võib põhjustada ühe faasi puudumine,vool ära ja undamine kadunud.
Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Tere!
Sai omale koju veetud nõukaaegne 5,5kw elektrimootoriga külmhoonekompressor, millel 4 silindrit V- kujuliselt. Kompressori element meenutab auto zaz mootorit, mille otsas on elektrimootor ( kogu element on ühes korpuses ). Õhku võtab kompressor läbi karteri. Nüüd on mul targematele paar küsimust:
Kas on normaalne, et kompressori õhu väljalaskevast tuleb koos õhusurvega kuigivõrd õli? Ca 5 minutiga tuli umbes pool viinapitsitäit.
Kas külmiku kompressori ja survemahuti vahele on mõtet õhu tagasilöögiklappi panna, sest nagu aru olen saanud, siis käivitub ta oma normaalses töökohas päris suure surve all?
Kui on normaalne, et kompressorist kuigivõrd õli koos õhuga välja tuleb, siis kuidas oleks õli mõistlik ja lihtne mootorisse tagasi suunata? Või on kõige optimaalsem lihtsalt aeg- ajalt lihtsalt kanistrist uut õli mootorisse peale valada?
Kasutama hakkaks teda vahel liivapritsi survestajana ja suruõhulihvija käitajaks. Oma teine kompressor, C0- 7 surverelee ja lisapaakidega toidab liivapritsi vaevaliselt. Lisaks on külmikukompressor võrreldes C0-7 ga ikka 100 korda vaiksem.
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Minu teada ei ole ühelgi külmutuse kompressoril õlirõngaid. Omas elemendis ei ole talle neid lihtsalt vaja. Külmaine, segatuna õliga käib läbi karteri ja määrib vajalikke sõlmi. Kui ka miskit läbi rõngaste katerisse või sealt üles tagasi läheb, ei juhtu külma tootmisel miskit halba. Õhu kompresseerimise projekteerimisel võib see takistuseks olla.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Nojah, ega ma kõiki külmutuse kompressoreid pole näinud kah. Ainult mõnda üksikut, kui aus olla. Aga külajutte olen ka kuulnud ning teiste kogemusi kuulnud. Kas õlirõngas on konkreetsel kompressoril peal, või mitte, näeb alles pärast karu kõhu avamist...
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,075
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mida oskab rahvas rääkida erinevatest kompressori agregaatidest? Oli väike mõte ehitada omale kodukasutusse vähe kobedam kompressor. Olemas on 1.7kw 3f mootor ja vana propaaniballoon. Juurde oleks vaja hankida kusagil 400 liitrise tootlikkusega agregaat ning kõik klapid, lülitid jms. Kas tasub osta agregaat ning need klapid-lülitid jm või tuleb mõttekam juba kogu komplekt osta? Mis firma agregaati eelistada?
Postitused: 73
Teemad: 0
Liitus: Mar 2014
Maine:
2
On ka meil garaažis see CO-7 kompressor. Muidu teeb oma tööd hästi, aga vasturõhuga kuidagi käima minna ei taha. Oleks tarvis talle automaatika vahele panna. Kuna aga tegu on meie esimese õhusüsteemiga, siis puuduvad kogemused. Annab keegi nõu, mida vaja ja kuidas teha?
Lisaks oleks tarvis silindripea tihendeid ja ideaalis kuluks ka uued klapid ära (või täpne juhend, kuidas neid ise valmistada!) Kolvirõngad, nagu ma aru saan, sobivad Dnepri omad?