Olen igapäevane kasutaja, nagu siin teemas varemgi jutuks tulnud. Meil siin -23 olnud suurim külm, kui olen sel talvel elektrikaga (ikka need mitsud) sõitmist alustanud. Trassil nimme erilist ökosõitu ei tee, sest tahaks ikka normaalse ajaga ning normaalseks ajaks punktis A punkti B jõuda, kulgen nii 90- 100-ga. Soojendus on praeguste ilmadega enam-vähem põhjas, ventika kiirus u kolmveerandi peal. Aknad hoiab sellega puhtad, ent kui ainult akendele puhuda, salong soojaks minema ei tiku. Kui salongi puhuda, lähevad aknad tasapisi jäässe
. Tuleb leida kompromisse. Riietus on muidugi talvine- kindad, müts ja sall on sõites ikka seljas. Istmesoojendust pole ma kasutanud. Üldiselt sõidan pigem niivõrd-kuivõrd sooja autoga ja paksult riides ja sooja autoga siis muidugi läbitava distantsi arvelt, sest eelmisel talvel sain mitu puhku tatine olla.
Praeguste ilmade ja minu kirjeldatud sõidu/riietumis/soojendamisvõtetega on optimaalne ja reaalne läbitav kilometraaž laadimisest laadimiseni 55-60 kilti.
Puldist regullitava eelsoojenduse osas olen skeptiline. Teeb ta seda laadimise arvelt, st samal ajal mõlemat eriti ei saa. Seega võib masina küll sõidu alustuseks soojaks saada, aga distants on selle võrra lühem. Räägin seda just enda seisukohast, kui laadimisaeg töö tõttu limiteeritud 8 tunniga. Minu kogemus on näidanud, et külmaga enne sõidu alustamist soojendus 7-8 minutiks põhja ja akendele puhuma ning sõitu alustades on auto enam-vähem vastuvõetava sisetemperatuuriga ning ka läbida jääv distants ei kannata eriti. Ja ka aknaid pole vaja jääst kraapida.
Läbi olen tänaseks sõitnud elektrikaga u 22 000 kilti, seda siis viimase pooleteise aasta jooksul. Seega üht-teist kogemust juba nagu oleks.